Kalland

Café tur idag

32 indlæg i dette emne

Havde en aftale idag med at jeg skulle i biffen med min søster, men hun aflyste igen som sædvanligt... Er ved at være træt af det, så nu har jeg sat mig for at der skal ske noget alligevel.. Så er der nogend er har fri idag som vil med mig ud i det blå *SS*

Knuz Trine

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej Trine.

Jeg ville meget hellere på café med dig end at arbejde. Sidder og småfryser og tror at jeg er ved at blive syg! :bearhug:

Og hvis nogen har fri: TAG UD OG MØD TRINE! HUN ER SØD, SJOV, SKØN, GAVMILD, LATTERMILD... kort sagt værd at møde!

:denmarkflag: Gitte

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Trine.

Jeg ville meget hellere på café med dig end at arbejde. Sidder og småfryser og tror at jeg er ved at blive syg! :)

Og hvis nogen har fri: TAG UD OG MØD TRINE! HUN ER SØD, SJOV, SKØN, GAVMILD, LATTERMILD... kort sagt værd at møde!

GP Gitte

Men hun er dyr at have med i byen :blink:

Jeg er frisk på noget i aften, Trine :denmarkflag:

:bearhug:

0

Del dette indlæg

Hej Trine.

Jeg ville meget hellere på café med dig end at arbejde. Sidder og småfryser og tror at jeg er ved at blive syg! :)

GP Gitte

Weeeeee.... sammen med mig og junior?? *SS*
0

Del dette indlæg

Hej Trine.

Jeg ville meget hellere på café med dig end at arbejde. Sidder og småfryser og tror at jeg er ved at blive syg! :bearhug:

:) Gitte

Weeeeee.... sammen med mig og junior?? *SS*

Ja da GP

Men hvad skal vi lave?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hva har du lyst til??? jeg tænkte vi måske kunne tage på cafe og spise eller noget *SS*

Spise?! Det er ikke noget for mig!

:denmarkflag:

Jeg kan se, at Linda lurer med... Skal vi ikke høre, om hun har lyst til at tage med?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Uh.. der er måske en til der gerne vil med... Kunne være så hyggeligt *SS*

Ja, for Trine og jeg kan faktisk ikke holde hinanden ud... Derfor bliver vi simpelthen NØDT TIL at have én med til at skille os ad, når vi kommer op at slås!

Trine, hvis nu det "kun" bliver junior, dig og mig, hvad har junior så lyst til at lave? Biografen? Pizza Hut? Woody? Noget andet?

Redigeret af FynboBredahl
0

Del dette indlæg

Uh.. der er måske en til der gerne vil med... Kunne være så hyggeligt *SS*

Ja, for Trine og jeg kan faktisk ikke holde hinanden ud... Derfor bliver vi simpelthen NØDT TIL at have én med til at skille os ad, når vi kommer op at slås!

Trine, hvis nu det "kun" bliver junior, dig og mig, hvad har junior så lyst til at lave? Biografen? Pizza Hut? Woody? Noget andet?

Jeg tror junior er ligeglad, det er mere min pung der sætter grænsen *GG*
0

Del dette indlæg

Hvis junior er mig (....jeg troede jeg var tante?) ...så er junior altså småsløj og har en vanvittig uge. Så I må se om I ikke kan enes uden mig! :blink:

:denmarkflag: Hav en fantastisk aften I to!

Junior er Trines ( Og Thomas') lille forkælede unge GP

Øv, hvor er jeg ked af at høre, at du er syg, Gitte :bearhug: Jeg håber, at du meget snart bliver rask :)

Pas godt på dig selv og sig endeligt til, hvis jeg på nogen måde kan afhjælpe den "vanvittige" uge.

Jo, mon ikke vi kan enes alligevel... Trines lillesøster og hendes (eftersigende) søde små lækre børn kommer også.

Håber at Kristian passer ekstra godt på dig i aften...

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer