Gullasch

PANIK!!!

31 indlæg i dette emne

Nu ved jeg bare hvorfor denne hjemmeside er totalt mega genial... når jeg læser, at der er andre end mig der lige pludseligt kommer i tvivl om, om det er den rigtige kjole, så bliver jeg lidt glad, for så er jeg da ikke den eneste... -HAHA-

Jeg har ikke lagt billeder ind af min kjole, men det er sådan en meget enkel en (og det er jeg slet ikke i tvivl om, at den skal være), den har halterneck hvilket jeg også er vild med, men det der generer mig er, at jeg synes mine bryster bliver fremhævet for meget (har egentlig en flot slank figur), men jeg ved ikke helt om man kan tillade sig det i en brudekjole (den er ikke fræk eller sådan noget), men jeg er normalt ikke typen der viser mig så meget frem...

Nu er jeg i tvivl... -HAHA-

Da jeg prøvede den følte jeg mig så feminin og kvindelig, og tænkte slet ikke på det... men det gør jeg nu... min veninder siger godt nok, at det er den helt rigtige, men hvorfor er jeg så i tvivl??? Hjælp...

-HAHA--HAHA--HAHA-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har fundet ud af hvor man kan se kjolen, så kan I bedre bedømme selv om billedet ikke er så godt... gå ind på www.alttilbruden.dk og se i deres fotogalleri fra deres pbent hus på hotel Fønix i ålborg, det øverste billede i højre hjørne, da er det den mellem de to modeller, der hænger på en gine...

0

Del dette indlæg

Jeg kunne ikke helt finde bej igennem din guidning til hjemmesiden, men der var da kun én med halterneck på billedet, så jeg går ud fra det er den, du mener. Jeg synes, det er en rigtig flot kjole, som du sagtens kan "tillade dig" at have på! Men jeg synes måske heller ikke, man behøver være så jomfruelig... Min kjole har i hvert fald V-hals og viser en smule kavalergang, uden at den er for udfordrende, synes jeg... Men det er jo smag og behag. JEG SYNES I HVERT FALD SAGTENS, DU KAN BÆRE DIN KJOLE MED STOLTHED! -HAHA-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

At det jeg kan se kjolen kan jo ikke se den helt tæt på.. Men jeg syntes at kjolen har en flot facon.. Og du skal forstille dig når du får slør på, sat håret perfekt og du står men din brude buket... Så tror jeg du taber en tåre eller to... Og det er vist meget normalt at være lidt i tvivl... Men din første følgelse sagde den kjole så syntes jeg du skulle tag den....

Tænk lidt mere over det....

knus

elisa

0

Del dette indlæg

Umiddelbart synes jeg at din kjol ser rigtig flot ud

Jeg har også selv været i tvivl om min kjole, men jeg er blevet "kureret". Jeg tror mere det handler om vores nervøsitet end det handler om kjolerne -HAHA-

Jeg synes sagten man kan tillade sig at have en kjole på som din i kirken. Brylluppet er en stor festdag og kjolen skal jo være en festkjole og ikke en nonnedragt. Der er med garanti ingen der vil rynke bryn og jeg magter ikke at forestille mig en gom der ikke bryder sig om bryster -HAHA-

0

Del dette indlæg

Selvfølgelig kan du da have den kjole på ...... den er da rigtig rigtig flot :denmarkflag:

............ jeg tror én af grundene til, at så mange herinde bliver usikre på, om de har valgt den rigtige kjole, er fordi, at man ser så mange forskellige kjoler herinde :blush: ..... og det har jo nok også noget at gøre med, at en del fortæller, at de er endt i en anden model, end den de egentlig havde tænkt sig :cheerleader3:

:rolleyes: Charlotte

Redigeret af Charlotte_H_P
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Den er da super flot og elegant. med mindre du ligefrem har pamela anderson patter der stritter en halv meter frem så er jeg sikker på at den ikke er for vovet.

Men vil stadig meget gerne se et billede med dig i den, for den er garanteret 1000 gange flottere med dig i...

hjul

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu har jeg så samlet mod til mig og prøver at lægge kjolen med mig i ind.... men jeg har den kun på en CD, og kan ikke få det til at virke :super: er det nogen som kan hjælpe mig?

Ps... jeg har absolut ikke pamela patter... men er meget blufærdig anlagt, så det er derfra min tvvil kommer, men jeg er nu ved at være mindre i tvivl... tror igen at det er den rigtige....

GP

0

Del dette indlæg

Hvis du har billedet på en cd, sætter du den i cd rom drevet i computeren, når du så vil lægge et billede ind i denne her tråd, så skal du lave en besvarelse og rulle ned på siden hvor du kan vedhæfte en fil, der er en knap der står gennemse og her får du adgang til alt hvad du har liggende på din computer incl. dit cd rom drev, så når du har fundet frem til det(det kan du via denne computer) finder du det billede du vil vedhæfte og trykker på den knap herinde der hedder tilføj vedhæftning.

Håber det giver mening! GP

Hilsen Heidi

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

hejsa Gullasch

jeg vil først lige sige at jeg har også købt min kjole hos alt til bruden, og syntes de er top prof........såååå hvis han har fundet kjolen til dig, skal du ikke være i tvivl.......selv syntes jeg det ser ud til at være en smader flot kjole. Så ingen tvivl.....stol på dit første intryg. bare et lille råd fra det nordjyske ! :oops:

her kommer så lidt hjælp til at ligge dine billeder ind:

først finder du dit billede, højer klikker og tryk på rediger billede.....nu kommer du ind på en anden side, her trykker du på fanen hvor der står billede, her er der noget der hedder stræk og vrid tryk her, så kommer der en fane hvor der står stræk 100 % det står to steder, det laver du om til 75 %, tryk ok og så lukker du siden ned og trykker ja til at gem ændring. nu er dit billede i den størelse du kan bruge her inde.

en lang smører men håber du kan bruge den :)

:thanks:

mette 36

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

du er så smuk! kjolen har de helt rigtige detaljer som gør at du stråler!! tillykke med den!

:thanks: og så er du sexede på den søde måde! din mand kommer til at smelte!

Redigeret af Ida13c
0

Del dette indlæg

Ihhh, du er så flot!!!

Og jeg kender det! Jeg syntes også at min kjole bare var dødkedelig og trist...og er lidt i tvivl..men jeg vil heller ikke flippe ud og købe en mere som så heller ikke er god nok...

Jeg er sikker på at vi altid vil måle os selv mod andres fotos - og det skal vi bare holde op med!

0

Del dette indlæg

Jeg har glædet mig meget til at se dig i din kjole!!

Og hvor ER den bare FLOT. Og det slør dér. Suuuuk altså :thanks:

Kender godt det med at man ikke har lyst til at vise for meget barm - jeg er også meget blufærdig på det område! Men jeg vil sige at du sagtens kan have den kjole på med din barm på din bryllupsdag. Du har jo ikke sådan et stor svulmende og skvulpende barm, som næsten vælter op i hovedet på alle mennsker.

Altså jeg mener bare at netop DIN figur kan gå til sådan en kjole!! Uden at det bliver for svulstigt (meget grimt ord, ved det godt) eller for afslørende eller vulgært på nogen måde!

Og sikke da en kjole!!!

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer