Tine78

Jeg vil se jeres tasker

76 indlæg i dette emne

Ja, altså jeres håndtasker, som i skal bruge til brylluppet -HAHA-

Ja, undskyld....det var alt for fristende -HAHA-

Spøg til side...jeg er helt på bar bund med hvad for en slags taske jeg skal have, så hvis I ville smide nogle billeder, så ville jeg blive rigtig glad :loveshower:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Hvor er de fiiiine -HAHA-

Da jeg bor i Esbjerg er der ikke så meget at vælge imellem af taskebutikker....måske der er flere muligheder på internettet.

Er det på qxl, e-bay og sådan nogle steder I finder dem?

0

Del dette indlæg

Da jeg bor i Esbjerg er der ikke så meget at vælge imellem af taskebutikker....måske der er flere muligheder på internettet.

Jeg købte min gennem en butik på E-bay. Toysnemo hed den! Men når du kommer ind på E-bay så søg på purse eller handbag + wedding. Så kommer der en STIME tasker frem!

-HAHA-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg købte min gennem en butik på E-bay. Toysnemo hed den! Men når du kommer ind på E-bay så søg på purse eller handbag + wedding. Så kommer der en STIME tasker frem!

-HAHA-

Hvor er din taske bare fed -HAHA-

Nu har jeg ikke prøvet at handle på ebay, så hvordan foregår det lige?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

-HAHA-

Hvor er din taske bare fed -HAHA-

Nu har jeg ikke prøvet at handle på ebay, så hvordan foregår det lige?

Du registrerer dig som bruger. (Gratis) Dernæst finder du den ting du vil byde på. Enten kan du købe den som på en auktion, men hvis du bare MÅ eje tingen har mange en slå-til-pris så man køber med det samme. Mange sælgere foretrækker at du betaler via paypal. Det er også gratis at få en paypal-konto. Det kræver dog at du har et visa-kort eller lign.

Jeg var også lidt nervøs første gang jeg skulle køber over internettet, men nu har jeg efterhånden prøvet det nogle gange med stor tilfredshed. På E-bay kan man efterlade kritik af sælgerne, så du kan altid lige se efter hvad andre købere skriver inden du byder.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Jamen så kan jeg da lige komme med mit bidrag :blink:

Jeg fandt min taske i går - den er i creme (satin, tror jeg) og er fra Friis & Co - pris 250kr :balloons:

Billederne yder den slet IKKE retfærdighed, den er meget mere lækker i virkeligheden! :loveshower:

Redigeret af Frøken Smil
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer