Mona Kjærgaard

forslag til anderledes bryllup

10 indlæg i dette emne

Hejsa

vi skal til at planlægge bryllup og vil gerne holde det på et mere "festligt" plan end det meget traditionelle - suppe-steg-is og vil også gerne forsøge at holde et lavt budget.

Kan man vælge tag selv bord til bryllup f.x mexicansk - eller duer det ikke sammen med den hvide brudekjole jeg absolut ikke vil undvære :-) Hvad serverer man efter kirken hvis det ikke lige skal være champagne...og skal der være kage til?

Ja vi kan bare ikke rigtig komme igang.....håber I har nogle gode forslag

hej hej Mona

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi skal have bryllup her d.18.3.06.

Vi vil ikke have et for stift og formelt bryllup, derfor har vi valgt, at vi skal sidde ved runde borde. Vores forældre kommer til at sidde ved to andre borde, fordelt efter familien. Vi sidder ved et bord med vores søskende og nogle vennepar.

Derudover har vi valgt buffet både til forret, hovedret og dessert. Det, håber vi, kommer til at fungere rigtigt godt. Vi glæder os i hvert fald rigtigt meget. Du kan se vores menu i min planlægningstråd.

0

Del dette indlæg

I kan jo gøre det som I vil................Det er jo jeres bryllup!

Vi skal have en alm. fest buffet da vi ikke er til suppe-steg-is konceptet heller................ Vi vælger nok også den traditinelle bryllupskage i flere lag fra, da der er islagkage til dessert - den kan vi jo skærer for..........så kommer der automatisk et break i middagen..........

Men igen...........det er JERES bryllup så gør hvad I VIL!!!

:rolleyes:

/Kira

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi skal have bryllup her d.18.3.06.

Vi vil ikke have et for stift og formelt bryllup, derfor har vi valgt, at vi skal sidde ved runde borde. Vores forældre kommer til at sidde ved to andre borde, fordelt efter familien. Vi sidder ved et bord med vores søskende og nogle vennepar.

Derudover har vi valgt buffet både til forret, hovedret og dessert. Det, håber vi, kommer til at fungere rigtigt godt. Vi glæder os i hvert fald rigtigt meget. Du kan se vores menu i min planlægningstråd.

Hej

hvor finder jeg den planlægningstråd henne?? ER MEGET ny på denne side..

0

Del dette indlæg

Hej i kan gør som i vil - og mange har buffet og valger hvidt kjole - og om det er mexicansk, italiensk, ... er jo lige op til jer.

Og med hensyn hvad der skal serveres til kagen - findes der jo billige brusende vin i f.e. netto som er udmærket. Vand synes jeg personlig ville være lidt underligt at få.

:rolleyes: Sandra

0

Del dette indlæg

Hejsa..

Jeg er osse ny herinde og vi skal giftes d. 5 augsust i år.

Vores bryllup er en smule anderledes, vi gider nemlig ikke det der suppe steg is men..

Når vores gæster kommer ud af kirken er der en pølsevogn, hvor alle gæsterne kan få en pølse etc og noget at drikke.De skal nemlig køre langt bagefter....Når de kommer frem til stedet er der frisk frugt og velkomstdrinks... Middagen består i kæmpe norske pil selv rejer og tilbehør. Hovedret kommer der en slagter og griller en masse lækkert kød og så er der ellers kæmpe ta selv salat bord.. Desserten er en kæmpe Othello hjerte kage.... Og bagefter "party" med dans fra jukeboks og drinks til den lyse morgen, og alle gæsterne skal overnatte der sammen med os....Natmaden ved vi ikke helt hvad skal være endnu..

knus B

0

Del dette indlæg

Hej;)

Jamen du kan da lave popcorn på snor til dessert, hvis det er det du vil ;)

Minipizza til natmad er også billigt..

Det kunne være cool med mexicansk.. Jeg vedhæfter lige et billede, fra jeg selv var i mexico..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Du kan sagtens holde en bryllupsfest som en temafest. Naturligvis vil det være jer der er højdepunktet og dermed temaet, men man kan godt servere mexikansk mad, masser af tazo's og masser af mezikansk musik. Ihvertfald i starten. Jeg har et par gange spillet til firmafester der var holdt som mexicofester og her er erfaringen helt klart at det musikalske tema ikke bør følges hele aftenen, men primært under middagen. Det er noget helt andet med 80'er festerne som er mere bredt dækkende.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer