Guest Idonno

Hvem pynter bilen

8 indlæg i dette emne

Som før nævnt kører min kæreste og jeg selv fra rådhuset til feststedet

(dog ankommer vi hver for sig - går udfra jeg bliver kørt af min mor)

Men fra rådhuset til fotograf og til fest-stedet kører vi selv i vores egen bil.

HVIS den skulle pyntes - hvem gør så det?

Gør man selv?

Eller gør venner/familie det?

Og hvornår? Det har vi da ikke tid til..... elleeeeer??

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

jeg kigger lige lidt med, for jeg ved det nemlig heller ikke. kunne forstille mig at man selv kan gøre det, har også hørt om at nogen venner eller familie gør det, så jeg venter spændt på at der er en der ved lidt mere. :)

:thanks: Birthe

0

Del dette indlæg

Vi vidste for det første ikke hvordan vi blev hentet fra kirken, det skulle vi ikke blande os i :balloons:

Min søster og svoger sørgede for køreetøjer og for at den blev pyntet efter alle kunstens regler.

:blink:

Mie

post-14857-1142401130.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hos os er det vennerne eller familie som gør det.

Jeg var til et rådhus bryllup i december, men ingen var inviteret til selve vielsen, så vi pyntede bilen under receptionen og de blev vildt glade :-)

Hvis jeres gæster skal med til vielsen, gør de det normalt der, men det kommer naturligvis helt an på hvordan jeres familie og venner er.....

0

Del dette indlæg

:frizz2: Da min lillebror blev gift sidste år skulle de køre væk i deres egen bil.. Den sørgede vi for at pynte. Vi gjorde det 3 mand under festen efter middagen.. Tyl og blomster, nygift skilt og mindst 500 dåser..

Men de skulle jo selvfølgelig kun køre væk i den..

Måske kunne i få nogen til at pynte bilen for jer og så blive transporteret i et andet køretøj til rådhuset. Dem som så har givet sig i kast med at pynte bilen ken jo så selv køre i den til rådhuset og så er den jo klar når i kommer ud..

Mvh Tinna

0

Del dette indlæg

For mit vedkommende, så bliver det vist min søster og min faster der ordner den afdeling.. jeg snakkede med min faster omkring netop dette emne en dag, og fik pænt at vide at det skulle jeg ikke blande mig i/ tænke på :):balloon: så jeg makker ret og lader dem ordne det.. det er jo også dejligt at de vil :super:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer