Guest Heart2Heart

Papirsgrosist?

10 indlæg i dette emne

Nu sad jeg lige og gjorde papirbehovet op. Med 40 indbydelser á 4 A4 sider + menuhæfte/bordkort + kirkehæfter + takkekort + diverse = ca. 300 sider.

Til 3,50 pr. ark i Panduro + kuverter er jeg endnu hurtigere ruineret end beregnet.

Nogle der kender en papirsgrosist, der kan gøre det bedre? Stod selv og lurede navnet på Panduro's grossist, men faneme om ikke jeg havde glemt navnet, da jeg kom hjem...

(Kan bare huske at jeg kiggede med i fakturaen og synes de gav ca. 45 + moms for en pakke 100 ark. (Det må man da kalde avance!!!)

:balloons:

- men HJÆLP!

Nogen der kender et sted? Papiret er en kraftig kvalitet, men udover at det skal være farveprint- og skærevenligt. (Gullig hvid er ikke god,) så har vi ikke låst os fast til noget. Det skal bruges til en lille foldebog. Det må bare ikke være "koldt og kontoragtigt" og må gerne være lidt lækkert/struktureret

Redigeret af Heart2Heart
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har købt alt mit karton, silkebånd mv. hos creative company

F.eks Karton A4 (diverse farver) 100 ark = 56,25 + porto (ca. 45 kr), men skal du eks. bruge 400 ark koster det kr. 270 - så der er meget at spare.

Creative Company

De har også mange andre ting som man kan bruge til brylluppet

0

Del dette indlæg

Hej.

Jeg har købt alt til mine invitationer hos tutein og koch i københavn. Der er et kæmpeudvalg - nok et af de største i danmark og halvt så dyrt som Panduro. Kuverterne er i så lækker en kvalitet du ikke finder andre steder

-og nej , jeg får ikke procenter for dette indlæg :super:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Heart2Heart - hvordan er priserne inde hos Stelling?

Dalforno -hvordan er priserne hos tutein og koch i København, og hvor ligger butikken?

Vi leder med lys og lygte efter noget karton, der er bare LIDT billigere end hos Panduro. Det er jo fuldstændig sindsygt at skulle give 50 kr for 10 ark karton. Når man regner alt tilbehøret med (hvad der ellers skal være på en invitation), så bliver det jo VOLDSOMT dyrt.

Postdamen fra min kærestes arbejde har skaffet noget forskelligt karton hjem til os, og en af de, hun havde skaffet hjem, var lige sådan noget vi gerne ville have, og farven var perfekt. Men det var kun 120 g. så lidt for tyndt, tror jeg vi har bestemt os for. Det skulle jo nødigt blive sådan nogle slatne invitationer... Det fandtes desværre ikke tykkere :super:

0

Del dette indlæg

Vil meget gerne høre et svar, så jeg snart kan få lavet vores invitationer....

Hej Grisling!

Hvis du gerne vil have et hurtigt svar, kan du evt skrive en PM til dalforno. Det kan være at hun ikke er opmærksom på at du gerne vil have hende til at hjælpe dig :hug:

:bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja dte kunne jeg da prøve at gøre, hvis jeg ellers vidste hvordan man gjorde det...... :hug:

Skal prøve at hjælpe dig :bearhug:

Nedenunder alle indlæg - dvs nederst i venstre hjørne - er der tre ting:

- en lille firkant med en kuvert

- en hvor der står "card" og et lille tegn af en art

- og en lille brun firkant hvor der står "PM"

Gå hen under det sidste af dalforno's indlæg i denne tråd og tryk på den brune "firkant" der står PM på - så burde du komme til det sted hvor du kan skrive en PM til hende :carrot:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer