JannieE

Lettere panik!

10 indlæg i dette emne

Jeg har jo planlagt at bestille en kjole fra Hong Kong og har haft alt klart, bare ventet på at sende mine mål. I går opdagede jeg så at der er en der har skrevet i firmaets gæstebog, at hun ikke har kunnet komme i kontakt med dem efter mange forsøg! :bearhug: Jeg har selv tidligere haft kontakt med dem via e-mail og der var en super service. Men hvad nu hvis de er lukket?!??! Firmaet er 10 år gammelt, så umiddelbart tror jeg ikke det er tilfældet. Men hvad nu hvis? Har i dag sendt min bestilling til dem, for hvis nu der stadig er liv og de bare har travlt eller deres mail har været nede....Kan slet ikke forestille mig en anden kjole en den jeg har bestilt derfra. Er en lille smule i panik, men håber det bedste. :balloon:

Skulle bare lige lette mit hjerte. Min kommendes kommentar til min panik tidligere idag var bare 'Ja det skulle ikke undre mig de er lukket ned.' :bask:

Opdatering:

Jeg skrev jo som mævnt til deres mail, men fik intet svar.... :bearhug: Jeg lavede lidt søge-sjov og fandt en anden hjemmeside med samme firma som ejer, men med andre varer. Jeg skrev så til den mail, for lige at høre om de var lukkede eller hvad. Intet svar... :balloon: SÅ kom bridezillaen op i mig! Jeg nærlæste for 117 gang begge hjemmesider og fandt så et yahoo messenger kontaktnavn. Med meget lidt håb oprettede jeg en yahoo-konto og skrev så en offline meddelse. Og HURRA ½ time senere var der en besked på den messenger om at de somme tider havde problemer med ders mail bouncer mails. Hun havde fundet min mail og der var lige lidt mål de manglede, samt farvevalg ud fra deres farvekort. Der var skibet en mail afsted til mig med alle oplysninger. Mig ind og tjekke mail og sørme så! Blev bare så lettet!!!!!! :carrot: Jeg strøg så ind på deres hjemmeside for lige at sende en mail, til den dansker der havde lagt en efterlysning i deres gæstebog. Men indlægget var slettet og erstattet med en undskyldning fra firmaet, samt kontakt-navnet til yahoo hvis man havde akut brug for at komme i kontakt. :) Så nu skal jeg bare lige finde ud af hvor langt slæb jeg vil have og sende en mail. Så får jeg alligevel min drømmekjole. :super:

Redigeret af JannieE
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har jo planlagt at bestille en kjole fra Hong Kong og har haft alt klart, bare ventet på at sende mine mål. I går opdagede jeg så at der er en der har skrevet i firmaets gæstebog, at hun ikke har kunnet komme i kontakt med dem efter mange forsøg! :) Jeg har selv tidligere haft kontakt med dem via e-mail og der var en super service. Men hvad nu hvis de er lukket?!??! Firmaet er 10 år gammelt, så umiddelbart tror jeg ikke det er tilfældet. Men hvad nu hvis? Har i dag sendt min bestilling til dem, for hvis nu der stadig er liv og de bare har travlt eller deres mail har været nede....Kan slet ikke forestille mig en anden kjole en den jeg har bestilt derfra. Er en lille smule i panik, men håber det bedste. :super:

Skulle bare lige lette mit hjerte. Min kommendes kommentar til min panik tidligere idag var bare 'Ja det skulle ikke undre mig de er lukket ned.' :bask:

hvor gammel er den besked i gæstebogen?

0

Del dette indlæg

Jeg har jo planlagt at bestille en kjole fra Hong Kong og har haft alt klart, bare ventet på at sende mine mål. I går opdagede jeg så at der er en der har skrevet i firmaets gæstebog, at hun ikke har kunnet komme i kontakt med dem efter mange forsøg! :blush: Jeg har selv tidligere haft kontakt med dem via e-mail og der var en super service. Men hvad nu hvis de er lukket?!??! Firmaet er 10 år gammelt, så umiddelbart tror jeg ikke det er tilfældet. Men hvad nu hvis? Har i dag sendt min bestilling til dem, for hvis nu der stadig er liv og de bare har travlt eller deres mail har været nede....Kan slet ikke forestille mig en anden kjole en den jeg har bestilt derfra. Er en lille smule i panik, men håber det bedste. :bearhug:

hvor gammel er den besked i gæstebogen?

Den er fra d.1/3 2006. De har dog ikke kommenteret på den, men som sagt så håber jeg der bare har været en lille fejl der nu er rettet. Får grå hår af det her. Ved fra sidst jeg mailede med dem at der går ca. 5-6 dage før de svarer på en mail....

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu ved jeg selvfælgelig ikke, hvordan og hvorledes og igennem hvem du har bestilt denne kjole, men jeg har haft kontakt til en privat, som er mellemforhandler af kjoler, og hun snakkede om, at de har mange helligedage der nede....måske er det derfor, du ikke har kunne få kontakt til dem?

Svale

0

Del dette indlæg

Har også overvejet det med en syerske i Dk.... Så bliver prisen bare en lidt anden.

Helligedage....den havde jeg slet ikke tænkt på! :bearhug: Ja jeg venter og ser hvad der sker. Der er jo heldigvis liddt tid at løbe på endnu. Kan bare ærge mig over jeg ikke bestilte den, da jeg havde 'fat i dem'.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer