Anime

priser!!!

5 indlæg i dette emne

hey. jeg ville lige høre jer ad om i tænker priser når i handler "udstyr" til jer selv???? det gør jeg nemlig ikke, det plejer jeg ellers at gøre i daglidagen, men sådan har jeg bare slet ikke haft det med min brudekjole og tilbehør osv. Det er en fed fornemmelse :carrot: :balloons:

der er 58 dage til vi skal giftes :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vil sige at jeg er mere large med at købe lidt dyrere ting end jeg ellers er i dagligdagen. :bearhug:

Forstået på den måde at jeg tænker over prisen og vælger da også den billigste løsning hvis jg er 100 % tilfreds med den - for ellers ja så tænker jeg nåh ja jeg skal vel kun giftes denne ene gang, så det skal også være ordentligt. :cheerleader3: Men altså uden at vi ruinere os selv, vi finansere nemlig også hele brylluppet uden tilskud fra nogle af vores forældre

0

Del dette indlæg

Jeg har det nøjagtig på samme måde som Zennie, dog er jeg ikke og har ikke været enlig mor. Men alt hvad vi har ønsket os er der ikke blevet sparet på tværtimod.

Men når det gælder min brudekjole, så må jeg sige, at lige dér vil jeg ikke give mere end 5.000 kr for selve kjolen, og det er fordi jeg ikke kan lade være med at tænke "det er kun én dag man skal have den på". Hvad skal jeg med den bagefter? Ved ikke hvorfor, men vil aller helst bare have en pæn hvid selskabskjole, synes det er så mange penge uden at kunne bruge den igen. Men det bliver en brudekjole, så meget ved jeg nu. *S*

Det samme gælder slør. Jeg køber ingen slør, men får min svigermor til at lave en, fordi den skal klippes bagefter. Synes det var tåbeligt, at give kr. 800-1.000 for noget der skal rives af.

Hilsen Krebsen

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er prisbevidst og undersøger markedet rundt omkring for at finde det billigeste på lige netop det, jeg søger!! Så jeg ikke kommer til at gå på kompromi med mine ønsker, og alligevel så er jeg som regel tilfreds med prisen :bearhug:

Lige netop med kjolen havde jeg samme indstilling som Krebsen, men jeg må sige, at nu er jeg en pige med en figur, som ikke kan krybe i hvilken som helst kjole, så da jeg stod og prøvede kjoler, tænkte jeg ikke så meget over prisen, mens det stod på....jeg skulle "bare" have den kjole, som lige var mig....og da jeg så hørte prisen - ja og når jeg tænker over det idag (selv om min kære fader har betalt) - så kan jeg godt få det dårligt over det.....for det er skrevet før: det er jo kun den samme dag....

Svale

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer