Guest AnnieW

RealityTV - EXCHANGING VOWS

4 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Jeg har fået set det to gange, ved et tilfælde. Det er ret hmmmm underligt. Syntes det må kræve ret meget mod at lægge hele ens bryllupsplanlægning i hænderne på nogle fremmede. :bearhug: Jeg syntes egentlig ikke der er så meget at hente i programmet, da de jo køber alt. Sidder bare og undrer mig over at de er ligeglade med at blive gift i en grim kjole/få en kage der er langt fra hvad man kunne håbe eller manden dukker op i noget der slet ikke passer, alt sammen bliver tilgivet hvis bare de får en bryllupsrejse!?!?! Jeg vil gerne undvære en bryllupsrejse, hvis bare mit bryllup bliver alt jeg ønsker. Men sådan kan man jo prioretere forskelligt.

0

Del dette indlæg

Jeg har fået set det to gange, ved et tilfælde. Det er ret hmmmm underligt. Syntes det må kræve ret meget mod at lægge hele ens bryllupsplanlægning i hænderne på nogle fremmede. :cheerleader3: Jeg syntes egentlig ikke der er så meget at hente i programmet, da de jo køber alt. Sidder bare og undrer mig over at de er ligeglade med at blive gift i en grim kjole/få en kage der er langt fra hvad man kunne håbe eller manden dukker op i noget der slet ikke passer, alt sammen bliver tilgivet hvis bare de får en bryllupsrejse!?!?! Jeg vil gerne undvære en bryllupsrejse, hvis bare mit bryllup bliver alt jeg ønsker. Men sådan kan man jo prioretere forskelligt.

Jeg ville heller ikke drømme om at overgive vores bryllupsplanlægning til andre, slet ikke for at vinde en bryllupsrejse.

Som jeg skrev har jeg kun set de sidste 5 min. og ville egentlig bare se om det var noget inspiration

:cheerleader3: Og hvor er det lige at det bliver sendt???

Det er komme på RealityTv, onsdag og torsdag

:bearhug: Annie

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer