Gantzel21

Er helt rundforvirret

3 indlæg i dette emne

Ja, som overskriften siger, så er jeg efterhånden lidt rundforvirret, med de nye ting og tanker der flyver rundt i mit hoved.

Jeg skal som skrevet i mit "WEEEE"-indlæg, starte på nyt job på mandag og jeg glæder mig utroligt meget. Er egentlig ikke nervøs for om jeg falder til og kan finde ud af opgaverne, da de har ansigt mig på mit glatte ansigt for den jeg er, og ikke fordi jeg i forvejen kender til de opgaver jeg skal arbejde med. Glæder mig til nye kollegaer, nye arbejdsopgaver og ikke mindst en rigtig løn :balloons:

Sidder her på mit gl. arbejde og kan næsten ikke samle tankerne, da jeg ved det er sidste uge. Skal ikke involveres i mere og kan egentlig være ligeglad med nye tiltag. Kan dog mærke at min nervøse mave er begyndt at røre på sig igen - har lige så stille fået kvalme etc. igen igen - som op til brylluppet - dog ikke nær så slemt (gudskelov!)

Derudover har vi længe snakket om, at når jeg engang fik et job, så skulle vi bytte lejlighed med min far, da vi bor i en 2-værelses lejlighed og han i en 3½ / 4-værelses lejlighed. Det ser jeg også frem til, da det betyder mere plads, bedre køkken/bad forhold og på sigt - familieforøgelse. Kan dog ikke lade være med at tænek på vores lille paradis vi bor i nu - det er ikke meget, men det er vores. Det er helt vi boede da vi blev gift og der er mange minder ved stedet. Selvfølgelig får vi også mange minder det nye sted, men kan alligevel ikke lade være med at være lidt sentimental. Der er jo både fordele og ulemper ved begge lejligheder - tror bare det er mig der tænker for meget. Har lidt en drøm om at holde fælles jul for begge familier i år i den store lejlighed, men hvem ved?

Samtidig sker der forskellige "småting" omkring mig som jeg også skal rumme: Min fars kæreste, min svigermors nye lejlighed samt hendes kæreste, min bedste veninde der er flyttet, min 25-års fødselsdag, sommerferie, 1. bryllupsdag etc. etc.

Ved det er mig der tænker for meget over alting - men der er nu engang en ting jeg ikke lige kan sætte en stopper for. Går heller ikke ned over det, der er bare mange ting at tænke på og tage stilling til i den nærmeste fremtid.

Tror egentlig ikke jeg ville andet med dette indlæg end at tømme hovedet for 5 min, men I er da velkomne til at kommentere.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja der sker godt nok en hel del i dit liv lige nu :balloons: Men jeg tror bare du sakl læne dig tilbage og se hvordan det hele kommer til at udspille sig. Men jeg tror nok I lige skal vente lidt med at bytte lejlighed så du ikke kommer til at ligge i flytterod samtidigt med du er startet på et nyt arbejde for det kan godt blive meget stresset.

Held og lykke med det hele :balloons:

0

Del dette indlæg

Ja der sker godt nok en hel del i dit liv lige nu :balloons: Men jeg tror bare du sakl læne dig tilbage og se hvordan det hele kommer til at udspille sig. Men jeg tror nok I lige skal vente lidt med at bytte lejlighed så du ikke kommer til at ligge i flytterod samtidigt med du er startet på et nyt arbejde for det kan godt blive meget stresset.

Held og lykke med det hele :balloons:

Tak for rådet :bearhug:

Det med bytning af lejligheder er heller ikke afgjort endnu, da vi lige skal se på økonomien etc. inden vi bytter.

Håber dog at det kan ske engang til sommer evt. juli/august drømme lidt om at kunne samle familien til jul :bearhug:

Redigeret af Gantzel21
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer