Tine78

Sko

26 indlæg i dette emne

Jeg er kommet i tvivl - igen :balloons:

Jeg ville oprindeligt have lukkede sko på til min kjole, men nu tænker jeg på om åbne sko ville være ok, da det er et havebryllup og om sommeren :cheerleader3:

Hvad synes I?

Med lukkede, mener jeg sådan nogle her:

Postet billede

Og åbne:

Postet billede

Jeg har ikke bestemt mig for hvad for nogle sko det præcist skal være, jeg vil bare gerne have jeres mening :loveshower:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej hej

Jeg skal selv giftes d. 17 juni og jeg har indtil nu valgt lukkede sko og jeg er VILD VILD med dem,så for mig var det heller ikke så meget praktisk jeg tænkte da jeg købte dem,jeg MÅTTE bare eje dem.....jeg er så småt begyndt at gå dem til..puha siger jeg bare,det er hårdt når man er vant til flade sko :baa:

Men jeg vil gerne have de lukkede da jeg skal have strømer på som lidt holder corsagen på plads og så synes jeg ikke så meget om åbne sko med strømper i....

Mine sko kan du ser her...

:balloons: fra Anja

post-11458-1143660395.jpg

0

Del dette indlæg

De er altså også bare helt fantastiske, Anja :balloons:

Jeg tænker nu heller ikke så meget praktisk, men mere hvad der bedst passer til kjolen. Jeg har nemlig en forestilling om, at det er pænest med lukkede sko til en brudekjole.... :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Bare lige en kommentar.....var tilfældigt ude og kigge på sko den anden dag og faldt over et par sko, som var rigtig fine, både et par åbne og et par lukkede. Den flinke ekspedient spurgte til min kjole, og jeg fortalte hende, at det var en stor sag, med skørt, ringe og diverse, derefter sagde hun, at til store kjoler skal man altid vælge lukkede sko, andet ser for vulgært ud (husker ikke om det var præcis det udtryk hun brugte) og passer ikke til kjolen. Til mere enkle og smalle modeller er det fint med sandaler eller åbne sko. Den havde jeg ikke hørt før................

0

Del dette indlæg

Bare lige en kommentar.....var tilfældigt ude og kigge på sko den anden dag og faldt over et par sko, som var rigtig fine, både et par åbne og et par lukkede. Den flinke ekspedient spurgte til min kjole, og jeg fortalte hende, at det var en stor sag, med skørt, ringe og diverse, derefter sagde hun, at til store kjoler skal man altid vælge lukkede sko, andet ser for vulgært ud (husker ikke om det var præcis det udtryk hun brugte) og passer ikke til kjolen. Til mere enkle og smalle modeller er det fint med sandaler eller åbne sko. Den havde jeg ikke hørt før................

Vil nok til dels give den "flinke" ekspedient ret. Jeg har selv valgt lukkede sko til min "store" kjole.

Men selvfølgelig skal man ikke lade sig diktere af andre, men gøre hvad man selv føler sig bedst tilpas med. :balloons:

0

Del dette indlæg

Hej hej

Jeg skal selv giftes d. 17 juni og jeg har indtil nu valgt lukkede sko og jeg er VILD VILD med dem,så for mig var det heller ikke så meget praktisk jeg tænkte da jeg købte dem,jeg MÅTTE bare eje dem.....jeg er så småt begyndt at gå dem til..puha siger jeg bare,det er hårdt når man er vant til flade sko :baa:

Men jeg vil gerne have de lukkede da jeg skal have strømer på som lidt holder corsagen på plads og så synes jeg ikke så meget om åbne sko med strømper i....

Hej!

Må jeg spørge, hvor du har købt disse lækre sko henne? Og hvad kostede de?

:cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa :-)

Du skal da tage dem på du har det bedst i :-) og så tag de andre med til at skifte med.....

Vil dog lige sige at skal du have nylonstrømper på skal du helt sikkert vælge de lukkede sys jeg.. sys nemlig ikke det ser pænt ud med strømper i åbne sko....

Jeg overvejer at få fat i nogle helt åbne da jeg jo har en tatovering på min tå ved siden af storetåen med en lille blå sommerfugl :cheerleader3: og der er ikke ret mange der har set den... meeeeen, har jo købt 2 par lukkede, så nu får vi se.... har garenteret oxo smidt skoene kl 22 , hvis jeg kender mig selv ret godt :balloons:

knuz Lone

0

Del dette indlæg

Vil nok til dels give den "flinke" ekspedient ret. Jeg har selv valgt lukkede sko til min "store" kjole.

Men selvfølgelig skal man ikke lade sig diktere af andre, men gøre hvad man selv føler sig bedst tilpas med. :balloons:

Jeg forelskede mig totalt i et par åbne sko, og var sikker på at det skulle være dem!....

post-16174-1143704313.jpg

Men da jeg så fik dem på til den store lange kjole, så så det helt mærkeligt ud :cheerleader3: Det skå ud til at jeg ikke havde nogle fødder, da man ikke kunne se mine fødder, når jeg gik...

Så jeg prøvede et par lukkede sko, så det MEGET mere elegant ud, det passede meget bedre til stilen... Jeg er selv mest vild med åbne sko, men jeg kan nu se, at de passer kun til korte modeller eller lange slanke modeller med slids i.

Bare min mening :cheerleader3:

Redigeret af Allegra
0

Del dette indlæg

Brudekjole damen i Glamour sagde at med åbne sko ville det se ud som om man havde bare tær. Det gælder selvfølgelig kun til lange kjoler. Mine sko er åbne men jeg skal også have en kort kjole på.

post-10680-1143708375.jpg

Redigeret af wegener
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa

Jeg har læst et sted(men kan ikke huske hvor :cheerleader3: ) at hvis kjolen er stor og lang, er det pænest med lukkede skosnuder, da man ellers kun kommer til at se et par bare tæer stikke frem under den når man går... :cheerleader3:

Min kjole er stor, men heldigvis er de sko jeg fandt med lukkede snuder....jeg er Så vild med dem...og så er de dejlige at have på!!!

post-12583-1143719484.jpg

post-12583-1143719582.jpg

:balloons: KnuZ Dorthe

0

Del dette indlæg

Umiddelbart synes jeg at begge sko er hamrende flotte.

Men der er noget over den lukkede, min er selv lukket og ligner den meget. Nok derfor min holdning er denne...

Den eneste tanke jeg har er at hvis man har åbne sko skal neglene på tæerne være magen til dem man har på hånden...

Altså hvis franske negle...så begge steder..

Hvilket jeg også vil gøre hvis nu jeg smider skoene senere på aftenen...

Hilsen Tina

0

Del dette indlæg

Jeg havde ikke tænkt på, at med åbne sko til en lang kjole vil det se ud som om jeg er barfodet, fordi man kun ser tæerne :cheerleader3:

Det må blive lukkede sko jeg skal gå efter :loveshower:

Tak for alle de gode råd :balloons:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Øjjjjj....og jeg der er gået HELT uden om mine sædvanlige stiletter med ALTID lukkede snuder for at være fin på dagen. Nå, men nu køber jeg altså ikke nye, for jeg kommer aldrig til at gå i hvide sko.

Men jeg skal nok holde futterne inde under kjolen kan I tro!

0

Del dette indlæg

Hej hej

Hej!

Hej hej

Jeg har købt skoene sidste år hos Casa La Sposa i Lyngby.

Jeg slap rigtig billigt,nemlig kun 400 kr. da jeg fik det sidste par som havde været brugt til de piger der havde prøvet brudekjoler hos dem. Hun sagde godt nok at det kun var nogle få for det er jo de færreste som bruger str. 41 i sko :cheerleader3:

De kostede vist nok omkring 1000 kr. oprindeligt.

Jeg tror ikke de har dem mere,men det er da absolut et forsøg værd at skrive eller ringe og spørge.

:cheerleader3: fra Anja.

0

Del dette indlæg

Hej hej

Hej!

Hej hej

Jeg har købt skoene sidste år hos Casa La Sposa i Lyngby.

Jeg slap rigtig billigt,nemlig kun 400 kr. da jeg fik det sidste par som havde været brugt til de piger der havde prøvet brudekjoler hos dem. Hun sagde godt nok at det kun var nogle få for det er jo de færreste som bruger str. 41 i sko :cheerleader3:

De kostede vist nok omkring 1000 kr. oprindeligt.

Jeg tror ikke de har dem mere,men det er da absolut et forsøg værd at skrive eller ringe og spørge.

:cheerleader3: fra Anja.

Tak, for svaret. Nej, så har de dem nok ikke mere. Og jeg bor også i Jylland (selvfølgelig kunne de sende dem), så jeg må nok på jagt efter nogle andre, ØV ØV

0

Del dette indlæg

Hej hej

WAUW!!!! Hold da op hvor de flotte! Hvor har du købt dem og hvor høj er hælen??

:balloons: Anja

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer