Guest Fuble

Hvor lang tid?

23 indlæg i dette emne

Hvor lang tid tog det jer at få sat jeres hår?? og læg gerne et billede ind af jeres frisure :balloons:

Jeg har først tid kl 12.15 og skal være i kirken kl. 14, men frisøren siger hun godt kan nå det..

Og godt nok må bruden gerne komme lidt for sent, men jeg gider ikke løbe ind i kirken med sløret halvt i :balloons:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har godt nok ikke haft min prøveopsætning endnu.

Meeen...umiddelbart vil jeg mene at hun skulle komme lidt tidligere....

Jeg skal giftes kl.10.30 og har bedt frisøren om at komme kl.7.00.

Hvis det tager hende to timer, så har jeg en time til at tage tøj på..... lyder det helt tosset?????

Hilsen Tina

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Uh, jeg tror også jeg ville få lidt stress... Jeg har en tid ved frisøren kl. 9.30 og skulle regne med at det tog indtil kl. 12.00 ( inkl makeup ). Men det kommer nok også an på, hvad du skal have gjort. Jeg skal have curler i håret og de skal sidde i i en time alene - og så kommer opsætningen først bagefter... Så det er jo klart det tager lidt længere tid.... Meeeen det er stadig meget kort tid i har synes jeg.. - og det er da ikke rart at få stress på sin bryllupsdag.. Kan hun slet ikke komme tidligere ?

:balloons:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min make-up lægger jeg inden vi tager til frisør så der ikke er noget der drysser ned på kjolen.. Og kjolen skal jeg have på i kirken da jeg ikke tør kæmpe den ind i bilen før vielsen :balloons: Jeg tror godt vi kan nå det.. Det tager ca. 10 min at køre fra frisøren til kirken, så hun har da ca. 1½ time :balloons: Hun havde kun den tid da jeg ikke selv mente at jeg skulle til frisør, men det mente min søster som har fået det til 400,- :toot: Skal ikke have det helt vilde, og når jeg selv har sat det i den fritz jeg skal have har det taget 45 min, så vil da mene hun har god tid :super:

Jeg får heldigvis ikke så nemt stress :hug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ikke for at prikke til din stress, men min prøveopsætning tog knap 3 timer, såe jeg ville få stress over din tidsplan.. :hug:

Har langt tykt hår som skal rulles op på curlere og de skal sidde i indtil de er kolde - en time tager det - imens lægger vi så makeuppen, meen ca 3 timer til hår og make up har vi sat af til..

:bearhug::):)

0

Del dette indlæg

Tror det kommer meget an på hvilken frisure man skal have sat. Fx. om der skal curlere i eller ej. Med curlere tager det nok noget længere tid.

Jeg skal giftes på lørdag kl. 11, og har fået en tid til kl. 8. Frisøren lovede at det kan gøres på to timer. Jeg skal nå hjem og amme min lille pige inden vi skal i kirke (det er også hendes barnedåb), så tidsplanen er lidt presset.

0

Del dette indlæg

Nu bor jeg på en ø så jeg skal også beregne kørsel til Holbæk, men jeg har fået tid kl 9, jeg skal så rulles op og side 1½ time i varme så krøllerne holder bedre. Når hun så piller spolerne ud skal hun bruge 2 timer til opsæningen og makeuppen.

Jeg regner med at jeg er hjemme igen ca. en time før jeg skal være i kirken(kl.14)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min prøveopsætning tog 2 timer, men det var simpelthen fordi jeg ikke havde mere tid (skulle på arbejde :whistle: ), så mente vi skulle påregne ca. 3 timer på dagen, så var vi i hvert fald sikre på vi kunne nå det.

Jeg skal til frisøren kl. 9.00-12.00 og ved 12.00-tiden kommer hende der skal lægge min make-up hjem til min mor.

Her er billeder fra min prøveopsætning :blink:

post-6654-1144267056.jpg

Redigeret af Glennie
0

Del dette indlæg

Ja jeg har ikke haft prøveopsætning - men en snak med frisøren - hun kommer hjem til os hvor hun sætter mit og begge min brudepigers hår og lægger make up kl. 9 - jeg får ca. 2 timer og de andre 1 time samlet :bearhug: Og så har vi stadig tid til at komme i tøj, ... Så jeg synes din tidsplan lytte rlidt klemt - at tage tøj på er jo heller ikke så hurtig som til hverdag.

:blink: Sandra

0

Del dette indlæg

Tja jeg sidder da godt nok her og undrer mig over hvordan der kan være så store forskelle? Lige fra en time incl. makeup til tre timer excl. makeup...Gad vide om der er nogle frisører der skynder sig for meget og andre, der arbejder for langsomt :balloon:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min make-up lægger jeg inden vi tager til frisør så der ikke er noget der drysser ned på kjolen.. Og kjolen skal jeg have på i kirken da jeg ikke tør kæmpe den ind i bilen før vielsen :balloon: Jeg tror godt vi kan nå det.. Det tager ca. 10 min at køre fra frisøren til kirken, så hun har da ca. 1½ time :bearhug: Hun havde kun den tid da jeg ikke selv mente at jeg skulle til frisør, men det mente min søster som har fået det til 400,- :griner:- Skal ikke have det helt vilde, og når jeg selv har sat det i den fritz jeg skal have har det taget 45 min, så vil da mene hun har god tid :biggrin:

Jeg får heldigvis ikke så nemt stress :lol:

Altså jeg kan lige se det skønne syn for mig! En brud i lækkert undertøj, hofteholder og slør styrte op af grusgangen til kirken med kjolen i favnen..... Et syn for guder!!!

0

Del dette indlæg

Tak spids!

Jeg skal vies klokken 14:00 men skal være hos frisøren allerede kl. 7:00!

Til det skal siges, at jeg har MEGET!!!! rigtig meget!!! tykt og langt hår. Når jeg sætter pegefinger og tommeltot sammen, kan mit hår liiige være i "hullet".

Jeg bliver normalt klippet, når mit hår er så tungt at jeg får ondt i baghovedet og nakken af at bære det. Det betyder også at jeg ikke kan gå med en frisure, hvor håret er sat op lige oven på hovedet - det giver hovedpine pga vægten.

Jeg får håret vasket, rullet på spoler og skal sidde i tørrehjelm minimum 3 timer. Ved af erfaring, at det tager så lang tid at tørre mit hår i en hjelm.

Så er klokken ved at være 10:30 - 11:00.

Herefter går frisøren i gang med at sætte mit hår.

Når han er færdig skal han lægge min makeup.

Jeg skal være færdig kl 13:00 for at kunne nå til kirken.

Heldigvis er både min mor og svigermor med, de kommer bare senere, deres hår kræver ikke lige så meget.

0

Del dette indlæg

Jeg skal have denne frits bare løst bag til. Min veninde regnede med at værer hos mig ved 10. 30 tiden, hun skal også sætte min datters hår + en anden vendindes hår og sit eget. Jeg regned med at skulle bruge en time på makeup og at komme i kjolen... :)

(skal værer i kirken kl 15.00)

Tror heller jeg må be dem om at værer her kl 10.00 :bearhug:

h_r19.jpg

post-14081-1144824770.jpg

Redigeret af christinemor
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer