KarinaT

Skabelon til kamera

12 indlæg i dette emne

Hejsa...

For et stykke tid siden så jeg en der havde en skabelon til de engangskameraer med pap omkring...men nu kan jeg bare ikke finde den igen...

Nogen der kan hjælpe?

:balloons:

Redigeret af KarinaT
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Hvis du vil have den skabelon i den rigtige str. så send mig en pm, da det er mig der har den - i publisher-format, så den er nem at ændre tekst og billeder på m.v. Den der er jo med vores monogram - måske ikke så fedt til Jeres bryllup.. :) ! - har i øvrigt to udgaver, da der er mange forskellige kameraer - så husk at tjekke om den overhovedet passer (med hullerne altså) til dine kameraer - inden du printer 20 styk ud :bearhug:

Badutski

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så fandt jeg ud af det...der kommer til at stå

Instruktion

Kør filmen frem ved hjælp af drejeknappen

Husk blitz - vent til lampen lyser

Stå 1-3 meter fra motivet

Tryk på udløseren

Når tælleren viser 0 er der ikke flere billeder

Så nu ska jeg bare have dem printet ud så jeg kan få beklæde mine kameraer :balloon:

0

Del dette indlæg

Hvis du vil have den skabelon i den rigtige str. så send mig en pm, da det er mig der har den - i publisher-format, så den er nem at ændre tekst og billeder på m.v. Den der er jo med vores monogram - måske ikke så fedt til Jeres bryllup.. :( ! - har i øvrigt to udgaver, da der er mange forskellige kameraer - så husk at tjekke om den overhovedet passer (med hullerne altså) til dine kameraer - inden du printer 20 styk ud :bearhug:

Badutski

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer