tinna20/5

Slør

14 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Nu kan jeg ikke lige se hvor du kommer fra, men da jeg prøvede kjole hos Marianne Carøe i Århus, der havde de et slør der var formet som en masse tynde aflange blade - meget sød og sjov effekt det gav!

Har desværre ikke noget billede af det.

Prisen var vist ca. 800 kr.

Knus Karen :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

øjøjøjøjøjøjøjøøøøøøøøjj hvor er den fra? kan ikke helt tyde hva der står og sådan en vil jeg HELT sikkert gerne kigge nærmere på!!!

Den kommer fra det tyske ebay, der er flere forskellige hvis man søger på Harrgesteck. Jeg fandt også lige det her der er lidt mere enkelt

Postet billede

0

Del dette indlæg

øjøjøjøjøjøjøjøøøøøøøøjj hvor er den fra? kan ikke helt tyde hva der står og sådan en vil jeg HELT sikkert gerne kigge nærmere på!!!

Den kommer fra det tyske ebay, der er flere forskellige hvis man søger på Harrgesteck. Jeg fandt også lige det her der er lidt mere enkelt

Postet billede

taaaaak, stor hjælp :D så skal man bare passe på man ikke køber 10 forskellige fordi der er så mange flotte!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Postet billede

taaaaak, stor hjælp :D så skal man bare passe på man ikke køber 10 forskellige fordi der er så mange flotte!

0

Del dette indlæg

Så vidt jeg ved (fra min tid i Tyskland) er de "hårsmykker" med bånd I har fundet en del af den traditionelle tyske festnationaldragt, som siden er blevet "forfinet" til brylluper (jeg er sikker på at Sandra korrekser mig hvis jeg tager fejl! ;)).

Personligt er jeg ikke så vild med dem; jeg synes de giver lidt "stilforvirring" (kan bruden jodle? ;)) - men ja, der er MANGE af dem at vælge imellem på den tyske e-bay og i de tyske online shops :blink:

:frizz2:

Birgit

0

Del dette indlæg

Så vidt jeg ved (fra min tid i Tyskland) er de "hårsmykker" med bånd I har fundet en del af den traditionelle tyske festnationaldragt, som siden er blevet "forfinet" til brylluper (jeg er sikker på at Sandra korrekser mig hvis jeg tager fejl! ;)).

Personligt er jeg ikke så vild med dem; jeg synes de giver lidt "stilforvirring" (kan bruden jodle? ;)) - men ja, der er MANGE af dem at vælge imellem på den tyske e-bay og i de tyske online shops :(

Birgit

Hehehe hvem har sagt jeg IKKE kan jodle??

Ej, hvis man ikke ved det der ( og det gjorde jeg ikke) så synes jeg de giver en dejlig lethed til en halvløs frisure, hvid man ikke er så meget til de der totalt opstrammede look, som jeg ikke er :bearhug:

Jeg ved slet ikke om jeg skal have slør på, men sådan et her er helt sikkert mere mig end de der lange tætte nogle :super:

ÅÅHHHyoooodleeiihiiiiiii ( se selv, jeg jodler da flot :bearhug:

:blink:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

ÅÅHHHyoooodleeiihiiiiiii ( se selv, jeg jodler da flot

Hm. Og selvom du ikke gjorde, så kunne du sikkert slippe afsted med at ligene en million med dem alligevel - din sk*** fotomodel!!! :bearhug: ;)

Birgit

awwwww en fornærmelse der i virkligheden er en kompliment hahahahahaha

hvor er du sød Down :(

:blink:

0

Del dette indlæg

:bearhug: Tak for billederne. :(

Har været en tur på e-bay. Det var lige det jeg søgte efter..

Tror jeg selv må igang med at være kreativ. Eller også kan skrædderen

der ligger kjolen op få lov at prøve.. :blink:

Det undrer mig at det ikke er til at finde sådanne slør i DK. De er jo stinkende flotte

og et flot alternativ til de (efter min mening) kedelige traditionelle slør.

Hilsen Tinna

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer