birgitulla

Model for en dag

33 indlæg i dette emne

kan ikke vælge, de er super flotte allesammen, men de kan jo heller ikke være andet med det udseende du render rundt med... :blink: Du er hamrende feminin, på den super lækre måde... misforstå mig ikke, jeg lægger ikke an på dig eller noget, og er helt klart til mænd, er bare ikke bange for at give komplimenter til kvinder...

hjul

Redigeret af hjul
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

kan ikke vælge, de er super flotte allesammen, men de kan jo heller ikke være andet med det udseende du render rundt med... :bearhug: Du er hamrende feminin, på den super lækre måde... misforstå mig ikke, jeg lægger ikke an på dig eller noget, og er helt klart til mænd, er bare ikke bange for at give komplimenter til kvinder...

hjul

Mange tak for de søde ord :blink:
0

Del dette indlæg

2 5 7

Jeg vil gerne argumentere hvorfor jeg synes du skal vælge dem.

Da jeg selv står model kan jeg af erfaringer give råd om, at det er utroligt vigtigt, at man kan se hele dit ansigt hvis det er det som er fokus på billedet. Hvis vi tager billede nr. 1 som eksempel er belysningen ikke særlig god da det er klart for det professionelle øje, at der ikke er brugt "skærme" osv til at hjælpe på belysning. omridset af dit ansigt forsvinder i skygger, og derfor kan man ikke se dine pæne træk som du jo gerne skal vise frem. dette synes jeg er et generelt problem på dine billeder.

Desuden kan man sige at det er vigtigt at man fremgår som høj og slank på billeder (selvom man ikke altid helt er det... som jeg ;) ) så her det en god ide, at have tætsiddende tøj på. Det sorte tøj du har valgt virker stort og "gemmer dig væk" og det synes jeg desværre også er en skam.

Desuden synes jeg lidt det er en skam at i har lavet billederne i sort/hvid, da billeder i farver siger en del mere om dig og din udstråling (og det er jo det der sælger dig som model)

Som tidligere nævnt synes jeg at du skal vælge billede 2 5 og 7. Ikke fordi jeg synes de er vildt gode, men det er dem jeg synes er de bedste. Jeg ville nok hellere anbefale dig at gå til en proff. fotograf, da de virkelig kan gøre underværker med dig og fortælle dig hvordan du skal posere på billederne osv.

Jeg er ked af det hvis jeg fremgår som en alt for hård kritiker, men jeg siger det som gode råd. Jeg ønsker dig i hvert fald held og lykke med det hele :balloon:

:griner:-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

2 5 7

Jeg vil gerne argumentere hvorfor jeg synes du skal vælge dem.

Da jeg selv står model kan jeg af erfaringer give råd om, at det er utroligt vigtigt, at man kan se hele dit ansigt hvis det er det som er fokus på billedet. Hvis vi tager billede nr. 1 som eksempel er belysningen ikke særlig god da det er klart for det professionelle øje, at der ikke er brugt "skærme" osv til at hjælpe på belysning. omridset af dit ansigt forsvinder i skygger, og derfor kan man ikke se dine pæne træk som du jo gerne skal vise frem. dette synes jeg er et generelt problem på dine billeder.

Desuden kan man sige at det er vigtigt at man fremgår som høj og slank på billeder (selvom man ikke altid helt er det... som jeg ;) ) så her det en god ide, at have tætsiddende tøj på. Det sorte tøj du har valgt virker stort og "gemmer dig væk" og det synes jeg desværre også er en skam.

Desuden synes jeg lidt det er en skam at i har lavet billederne i sort/hvid, da billeder i farver siger en del mere om dig og din udstråling (og det er jo det der sælger dig som model)

Som tidligere nævnt synes jeg at du skal vælge billede 2 5 og 7. Ikke fordi jeg synes de er vildt gode, men det er dem jeg synes er de bedste. Jeg ville nok hellere anbefale dig at gå til en proff. fotograf, da de virkelig kan gøre underværker med dig og fortælle dig hvordan du skal posere på billederne osv.

Jeg er ked af det hvis jeg fremgår som en alt for hård kritiker, men jeg siger det som gode råd. Jeg ønsker dig i hvert fald held og lykke med det hele :balloons:

:bearhug:

Tak for dine ord! Jeg har selv tænkt på at bede ham om at lave billederne i farver også - for jeg tror du har ret i at der er en del der forsvinder med det sort-hvide! På den andenside synes jeg også at det nogle gange kan være fedt at "skære ind til benet" for så er der nogen detaljer som træder tydeligere frem, som f. eks. på billede 7!

Jeg er godt klar over at det på billederne kan ses at der ikke er brugt lyssætning, men som et første forsøg på billeder til castere er de nu ok - og jeg er da lidt ked af at du ikke synes de er rigtig gode - selvom jeg nu er ok tilfreds!

Jeg har indtil videre brugt billede 2, 7 og 8!

Jeg regner med at få taget flere billeder til sommer og vil tænke over de ting du har sagt om tøj og så videre!

Tak for dine råd

Hilsen en glad og håbefuld kvinde som allerede nu har fået bid og skal medvirke som statist på Krøniken i næste uge :carrot:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer