dinah31

Morgengave

29 indlæg i dette emne

Vi havde oprindeligt besluttet, at det kun var mig, der skulle have morgengave. Han syntes ikke manden skulle have morgengave, og vi havde lige købt ny bil, som hovedsageligt var for hans skyld - jeg kunne godt have beholdt den gamle. Så jeg drillede ham med, at han godt kunne "nøjes" med en morgengave til over 250.000 kr.

Men jeg kunne ikke helt forliges mig med, at han ingenting fik i morgengave og samtidig var jeg også lidt i tvivl om, hvor tit jeg ville bruge den halskæde med diamant vedhæng, som vi havde talt om til mig, da jeg jo ofte bruger accesories, der følger moden og passer til tøjet - også til fine fester.

Vi har bygget hus for 7 måneder siden, men har for det første haft svært ved at finde billeder, vi kunne lide, for det andet været nærrige. De billige syntes vi ikke lige helt var det rigtige og "ægte" kunst syntes vi var for dyrt. Huset havde jo været dyrt nok. Men så faldt vi over nogle billeder af en kunstner, som vi begge kunne lide og BINGO!!! Pludselig havde vi den perfekte morgengave til hinanden. Et maleri, som altid er pænt - også når møblerne en gang skal skiftes ud og væggene måske får en anden farve. Det hænger i stuen og minder os om vores bryllupsdag altid i mange år frem og ligger ikke bare i skuffen og samler støv. Og som fælles morgengave var prisen i orden. Vi blev så vilde med billederne, vi lånte med hjem, at vi ønskede os et mere af vores forældre, så nu hænger der to fine billeder i stuen. (Vi blev gift den 22. april 2006.)

Min mand er ikke til faldskærmsudspring osv. Men jeg havde også et weekend ophold i tankerne eller billetter til et racer løb eller lignende.

Håber, du har fået noget inspiration - der er mange gode idéer i denne tråd. Lidt for enhver type, alder og pengepung.

Tina

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så har jeg fundet morgengaven til Lasse :hug:

Efter bryllupet tager vi ca. 10 dage til London.

Og i forbindelse med det, har jeg bestilt billetter til Phantom of the Opera.

5503big_img_phantomoftheopera.jpg

Lasse vil meget gerne i teateret, nu vi er der over, men jeg har fejet ham af med, at jeg synes at det er alt for dyrt :baa:

Synes I ikke at det lyder som en god idé? :angry:

post-15052-1147013019.jpg

0

Del dette indlæg

Så har jeg fundet morgengaven til Lasse :hug:

Efter bryllupet tager vi ca. 10 dage til London.

Og i forbindelse med det, har jeg bestilt billetter til Phantom of the Opera.

5503big_img_phantomoftheopera.jpg

Lasse vil meget gerne i teateret, nu vi er der over, men jeg har fejet ham af med, at jeg synes at det er alt for dyrt :baa:

Synes I ikke at det lyder som en god idé? :biggrin:

I kan godt glæde jer. Den musical er den allersmukkeste, og at se den i London er en STOR oplevelse. Jeg har set den 2 gange der, og vil gerne se den igen og igen....

Er lidt misundelig...... -HAHA-

:angry:

Ulla

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer