kolom

polterabend i KBH.

6 indlæg i dette emne

Hejsa

Jeg skal være med til at arrangere en polterabend fo r en venninde, som bor i det centrale KBH. jeg bor dog på Fyn så jeg kender ikke til så meget i Staden..

Vi vil gerne lave noget, som er sjovt, festligt, involvere såvel hende som os og så gør det jo ikke noget, det ikke koster en formue. Hun er en pige med gang i, og aktiviteterne må gerne være sådan noget som klatring, nedfiring fra en (lille) bro eller noget andet, der foregår i den fri natur..

Hvis du har nogle forslag til noget vi kan komme til uden en bil i KBH, så må du meget gerne skrive til mig via Pm, da jeg er bange for at hun også er aktiv på disse sider..

Mange hilsner fra Kolom

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa

Jeg skal være med til at arrangere en polterabend fo r en venninde, som bor i det centrale KBH. jeg bor dog på Fyn så jeg kender ikke til så meget i Staden..

Vi vil gerne lave noget, som er sjovt, festligt, involvere såvel hende som os og så gør det jo ikke noget, det ikke koster en formue. Hun er en pige med gang i, og aktiviteterne må gerne være sådan noget som klatring, nedfiring fra en (lille) bro eller noget andet, der foregår i den fri natur..

Hvis du har nogle forslag til noget vi kan komme til uden en bil i KBH, så må du meget gerne skrive til mig via Pm, da jeg er bange for at hun også er aktiv på disse sider..

Mange hilsner fra Kolom

Jeg har selv lige haft polterabend - en fantastisk dag! En af de bedre indslag var 1 times latterundervisning med Latterkongen. Først troede jeg, at det var en stripper, som kom men så var det en lattercoach, som skulle lave en masse latterøvelser med os. Det er ret underligt og ret grænseoverskridende, men vi endte alle 9 piger med at skraldgrine på skift. En god måde at starte en fest på. Se http://www.latterkongen.dk/

God fornøjelse!

:bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer