Guest zesp

Bliver man indkaldt eller skal man selv ringe

12 indlæg i dette emne

Annonce ♥

det man gør, er at man udfylder en prøvesattest og sender den ind, når man så for den tilbage og den er godkendt, så kontakter man den præst som man vie én og laver en aftale med ham eller hende og de beder jer, som om at tage jeres godkendelse på prøveattesten med og derfra gå, at som det nu skal. I bliver informeret af præsten hvornår i skal gøre hvad m.m.

:bearhug: annmarie

ps. hvis man er gift på rådhuset og man skal giftes i kirken også, så skal man igen kontakte den præst, man skal vies hos og man skal så medbringe sin vielses papirer fra rådhuset.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Okay, nu er jeg ført forvirret.

Den første attest har været forbi kommunen og vi har fået prøvelsesattest, som jeg har sendt til kirken..........

Men det skulle jeg så åbenbart ikke há gjort ?

Hmmm mon ikke jeg hører fra kirken når de har modtaget den, hvis jeg har gjort noget forkert.

0

Del dette indlæg

Ja det bliver jeg vist nødtil, for nu sidder jeg og bliver helt nervøs for, at jeg har gjort noget forkert.

Æv siger jeg bare.

Helt rolig nu... det du har gjort er fuldstændig korrekt :carrot:

Det eneste du mangler er, at aftale en tid til samtale med præsten - og det er skisme da hurtigt gjort - en opringning og så er dén sag ude af verdenen.

Håber dine nerver er faldet lidt til ro igen, for du har slet ikke noget at være nervøs over.

-Lisbeth

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja det bliver jeg vist nødtil, for nu sidder jeg og bliver helt nervøs for, at jeg har gjort noget forkert.

Æv siger jeg bare.

Helt rolig nu... det du har gjort er fuldstændig korrekt :carrot:

Det eneste du mangler er, at aftale en tid til samtale med præsten - og det er skisme da hurtigt gjort - en opringning og så er dén sag ude af verdenen.

Håber dine nerver er faldet lidt til ro igen, for du har slet ikke noget at være nervøs over.

-Lisbeth

Tak Lisbeth, det fik mig lige ned på jorden igen.

Armatør brud, stod der lige i panden på mig for en kort bemærkning. :bearhug:

Zennie

0

Del dette indlæg

Hi hi ... de fleste er jo nok amatørbrude ... har kun prøvet en enkel gang, og det bliver man jo ikke ekspert af.

Men vil tilslutte mig, at du ikke har gjort noget forkert.

Du mangler bare at få aftalt en tid med præsten - har endnu ikke hørt om nogen steder, hvor man ikke selv skulle sørge for det.

0

Del dette indlæg

Tak Lisbeth, det fik mig lige ned på jorden igen.

Armatør brud, stod der lige i panden på mig for en kort bemærkning. :balloon:

Zennie

Dejligt at kunne hjælpe. Er man i tvivl, er det da bedre at spørge end at få dårlige nerver.

-Lisbeth

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer