beatles

Min far er blevet indlagt

28 indlæg i dette emne

Min far har haft mange smerter gennem længere tid. De sidste par dage er det eskaleret helt vildt. Det sidste par dage har han skreget af smerte, selvom han har taget morfin......men opsøge læge......næææ nej.

For et par timer siden blev naboerne ret trætte at at høre på det :balloon: .....så de ringede efter en ambulance. Han blev kørt på Holbæk sygehus og er nu ved at blive overført til Slagelse. De mener han skal opereres her til aften. Og er ved at undersøge om smerterne skyldes bylder i kroppen, der er gået hul på.

Jeg er meget bekymret for ham......men er glad for at han endelig bliver undersøgt.

Beatles

Redigeret af beatles
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kære Beatles

Jeg krydser fingrer for at det ikke er noget alvorligt, og at han hurtigt får det godt igen. Det er godt at naboerne ringede, også selvom det måske var fordi de var trætte af at høre ham skrige, og ikke af bekymring... Sender dig også lige nogle knus, for de er altid rare når man er bekymret...

:balloon::biggrin::griner:-:biggrin::biggrin::biggrin:

hjul

0

Del dette indlæg

Kæreste Linda...

Sikke da noget... Kender det med familien der ikke lige tager sig sammen til at gå til lægen og så ender det bare endnu værre end det var... Håber at din far får det bedre og at det ikke er så alvorligt som det lyder... Sender alle mine tanker både til dig og din far *SS*

Knuz Trine

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kære Beatles

Jeg krydser fingrer for at det ikke er noget alvorligt, og at han hurtigt får det godt igen. Det er godt at naboerne ringede, også selvom det måske var fordi de var trætte af at høre ham skrige, og ikke af bekymring... Sender dig også lige nogle knus, for de er altid rare når man er bekymret...

:balloon::biggrin::griner:-:biggrin::biggrin::biggrin:

hjul

Jeg er ret sikker på at naboerne var bekymrede......der er bare hans måde at sige det på......" Og så gad de sgu ikke høre mere på det...". De har hjulpet ham de sidste par dage med at passe hund og handle ind.....sååååå naboerne er helt OK.

Beatles

0

Del dette indlæg

Hey søde.

En masse :griner:-:biggrin::biggrin: til dig.

Har selv lige oplevet det med min egen far, så jeg kender det alt for godt - også det med, at han ikke selv vil/ kan gøre noget ved det!

Så er det godt, at han har nogle gode naboer - håber han overstår operationen godt :balloon:

:biggrin:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak for alle hilsnerne :balloon::griner:-:biggrin: .

Han ligger og venter på at komme på operationsgangen nu. Hospitalet siger at jeg kan ringe ved ti - tiden - så ved de forhåbentlig noget mere.......ligenu ved de ikke rigtig hvad der er galt med ham...... de har deres teorier, men de ved ikke noget præcist.

Han har været ret syg i 6 år nu ( siden en operation for kræft i den ene nyre). Frygten ligenu er at de åbner ham.... og det ser det er helt galt...og så bare lukker igen. Tæller minutterne til kl. bliver ti.......jeg har desværre en tendens til at "male fanden på væggen"........så, det er nok ikke så slemt som jeg frygter.

:biggrin: Til alle

Beatles

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Tak igen :balloon:

Jeg har ringet til hospitalet. Han kommer først fra opvågning efter midnat. Så jeg kan først få svar på hvad de har fundet i maven på ham i morgen tidlig.

Ved godt jeg piver lidt.....men det her bliver vist en lang nat......har mest lyst til at blive på bryllupsklar og tale om alt muligt hyggeligt og lykkeligt ind til i morgen tidlig - og så skippe arbejdet i morgen - men det går nok ikke :griner:-

Beatles

0

Del dette indlæg

Hej søde,

Det bli'r da vist en rigtig lang nat :griner:- .... jeg kan se, at du stadig er herinde. Jeg håber, at du kan få et par timers søvn, inden du kan ringe tilbage på hospitalet.

Jeg krydser fingre for, at du får et positivt svar fra afdelingen.

:balloon: ...... og sov godt

Charlotte

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har talt med min far i dag.....så det går da bedre. Hospitalet vil ikke rigtig sige hvad han fejler eller hvad de har fjernet.

Min far vågnede op med en stomipose på maven så det eneste vi ved lige nu er at der har været nogle udposninger på tarmen der er sprunget læk.... men om der er andet vil de ikke sige. vi tager op hos ham nu og håber at blive lidt klogere....

Tak for støtten :balloon:

Beatles

0

Del dette indlæg

Det ser ud som om vi slipper med skrækken.... selvfølgelig er det ikke bare ingenting, men jeg må indrømme at jeg ligenu tænker " nåååå bare en lille stomi...det klarer vi jo nok". Så alt Ok herfra.

Tak til jer alle :balloons: . Det var rart at kunne læsse af, var ret bange igår. Men alt ok i dag.

Beatles

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer