ryberg

Madonna koncert

30 indlæg i dette emne

Hej

Jeg går ud fra der er flere end mig der skal til Madonna koncert d.24 august i Horsens ??

Henrik og mig lægger os i kø foran fona fredag nat.. så vi forhåbenlig står med 8 billetter i hånden når vi går derfra

Andre der skal hører den dejlige diva ?

:balloon: Heidi

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg prøver også om der ikke skulle være billetter til mig og tøserne - sidste gang gik det jo mildest talt ikke godt. Hverken til koncerten i London eller Paris.....

Held og lykke med at få billetterne i hus - også til mig!!!! :balloons:

:bearhug:

Linda

0

Del dette indlæg

Jubiiii- tøser....

Så skal jeg til Horsens til august!!! :bearhug: :carrot: http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/cheerleader3.gif Billetterne er i hænderne på min veninde!

Måtte lige dele det med jer!!!

:blush:

Linda

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg kan trøste jer med, at det var en studehandel!!! (hvis det er en trøst)

Min veninde fik fat i en, der stod nr. 10 i køen - blev hun nødt til da hun stod nr. 10.000 i køen - og hun skulle kun bruge 2 og vi måtte købe de resterende til 1000 kr stk - så vi måtte bøde mere end 200 ekstra pr. mand - men jeg har accepteret det... skal bare opleve det. Hun bliver jo ikke yngre!! Og som skrevet tidligere blev vi snydt, da Madonna gav koncert sidste gang!

:bearhug:

Held og Lykke

Redigeret af linchen
0

Del dette indlæg

:bearhug: Jeg er lige kommet hjem med 4 billetter til Madonna koncerten http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/cheerleader3.gif

Min veninde Christina satte sig i kø igår over middag og jeg kom efter fyraften og imorges kl.9.45 havde jeg mine 4 billetter i hånden :blush:

Jeg glæder mig for vildt :hug:

http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/bearhug.gif Heidi

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Får bare beskeden "hent sæder" hvorefter man får beskeden "Vi beklager, men det var ikke muligt at reservere sæder. Prøv venligst igen i en anden sektion."

Møg møg møg...kan ikke komme videre selvom jeg er kommet ind på siden...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

JUBIIIII Jeg har fået 2 biletter

MEN ikke igennem biletluge.. Jeg fandt to stk på dba.dk, men måtte så også give kr 1250 pr stk, men jeg må indrømme at jeg vil give næsten alt for dem

glæder mig vildt meget.

mvh Janne :balloons:

Tillykke med billetterne, så er det bare at vente og håbe koncerten er alle pengene værd - meeeen mon ikke den er det ;)

Mie

0

Del dette indlæg

Aj så skulle vi da have købt 6 billetter nu vi endelig var igennem, når der er flere af jer der er gået forgæves.... ØV....

Vi har da bare været super heldige så at komme igennem.....

Redigeret af Sussen2
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tillykke med billetterne. Min svigeringe ringede i morges og tilbød Boris og jeg billetter, men jeg sagde nej tak. Vi er lige kommet hjem efter 14 dage i Caribien et par dage forinden, er startet på arbejde om mandagen og det er min fødselsdag dagen før koncerten. Så tiden er der desværre ikke til det. Og så har vi vist heller ikke flere fridage at tage af på det tidspunkt. Har jo holdt 4 ugers sommerferie...

0

Del dette indlæg

Hejsa :bearhug:

uhhh var også en af de heldige som fik fat i billetter :carrot: men havde også siddet i kø siden kl. 3 om natten sammen med min svigerinde foran teatret så synes også de var fortjent -HAHA- Håber alle jer der skal afsted får en rigtig fed oplevelse :balloons:

Christine

0

Del dette indlæg

Jeg har allerede været inde og kigge på DBA og skrive til dem der havde en rimelig pris...men der er så meget rift om de billetter at de også allerede er løbet op i omk 2000,- så det ser desværre lidt sort ud...

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer