normann

Dansesko

17 indlæg i dette emne

Hej.

Ville lige høre, om der er nogle af jer fantastiske piger, som kender til dansesko. Jeg ville jo gerne have en sko på, med en lidt høj hæl. Da jeg ikke er helt "stiv" til det med de høje hæle, har jeg ladet mig fortælle, at dansesko skulle være super behagelige at have på.

Er der nogle af jer der har erfaringer.

Hilsen Normann

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa :balloons:

Har hørt meget godt om dansesko, men har også høret at det er nødvendigt at få dem omforsålet da de er lavet til at bliver indendørs, så de bliver ødelagt hvis man ikke får det gjort. Men det ved Gitte Majbrud med 100% sikkerhed.

:bearhug::bearhug:

0

Del dette indlæg

Jeg ville også have købt dansesko, men jeg faldt for disse da jeg var i Århus. De passer til min kjole og så var det som at have hjemmesko på.

post-16886-1145460067.jpg

Jeg er nemlig heller ikke særlig stiv i det der med at gå på høje hæle. I disse sko kan jeg stå helt oprejst uden at bøje i knæene og jeg går pænt i dem.

Dorthe

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja dansesko er bedre at gå i - de er simpelthen lødere i stoffet og derfor skal de heller ikke gåes til ligesom de fleste sko.

Desuden er hælen mere stabil - af den simple grund at der faktisk er en stålkerne i danseskos hæl - fordi vi ofte drejer på hælene og bruger mere vægt på dem end man normalt bruger på sko.

Men - dansesko er lavet med spaltsål - (mellemting mellem ruskind og nubuck) - som gør at man står bedre fast på dansegulvet. Spalten kan ikke tåle vand - derfor er den en fordel hvis man skal gå udendørs med skoene at omsåle dem (norm. pris 200-300 kr.)

Ofte er dansesko faktisk stadig billigere selv med omsåling...hehe I hvert fald i forhold til såkaldte brudesko i specialforretninger.

Venligst

Badutski (konkurrencedanser gennem 20 år)

0

Del dette indlæg

Hej hej...

Jeg vil straks flashe mine nyindkøbte dansesko.....

De er så behagelige... De kostede 799,-

Damen i danseforretningen sagde at hun brugte danskesko om sommeren og hun forsålede dem aldrig om... Men gik kun i dem i solskinsvejr....

Jeg venter og ser an... Er sikker på at de nok skal holde til dagen.... og så må jeg se hvornår de skal omforsåles.... Det er jo under alle omstændigheder kun en sko man ville bruge på en varm sommerdag... :balloons:

post-13440-1145473035.jpg

0

Del dette indlæg

Hej hej...

Jeg vil straks flashe mine nyindkøbte dansesko.....

De er så behagelige... De kostede 799,-

Damen i danseforretningen sagde at hun brugte danskesko om sommeren og hun forsålede dem aldrig om... Men gik kun i dem i solskinsvejr....

Jeg venter og ser an... Er sikker på at de nok skal holde til dagen.... og så må jeg se hvornår de skal omforsåles.... Det er jo under alle omstændigheder kun en sko man ville bruge på en varm sommerdag... :balloons:

Dine sko er superflotte, er helt vild med dem, hvis ikke jeg havde koebt mine.............Superflotte

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

hej

Jeg har gået til dans i 15 år og har haft mange forskellige dansesko igennem tiden. Og de er meget mere behagelige at have på end almindelige sko. Så det kan du roligt gøre.

Jeg har dog ikke valgt dansesko til bryllupet da jeg synes det ville være synd at ødelægge et par dansesko ved at omsåle dem eller ødelægge ruspaldet ved at gå ude med dem.

Men det gør jo ikke noget når man ikke danser.

Ps der findes rigtig mange flotte se bla:

www.danztop.dk

www.dansemessen.dk

www.empiresko.dk

www.house-of-ballroom.dk/shop/

Hilsen maja

0

Del dette indlæg

Se nu der hvad i har gjort mod mig!!!!! :heart:

Nu har jeg sidder og surfet dansesko og jeg er totalt forgabt og venter bare lige på at kunne komme en tur på shopping SÅ HURTIGT SOM MULIGT :blush::balloons::balloons:

Jeg har simpelthen bare fundet mig en ny stor kærlighed....ja ja Christian har jeg jo altid,men til de hersens sko altså :carrot: :carrot:

I skal da lige se dem og hvis der er nogen af jer skønne dansepiger som kunne hjælpe mig lidt med at fortælle hvor høje i vil skyde på de er i hælen,så vil jeg blive så glad så glad :heart:

Nå,men i vil vel også gerne se dem....de kommer her.....

:biggrin: fra Anja

post-11458-1145557912.jpg

0

Del dette indlæg

Nu har jeg sidder og surfet dansesko og jeg er totalt forgabt og venter bare lige på at kunne komme en tur på shopping SÅ HURTIGT SOM MULIGT :blush::balloons::balloons:

Jeg har simpelthen bare fundet mig en ny stor kærlighed....ja ja Christian har jeg jo altid,men til de hersens sko altså :carrot: :carrot:

I skal da lige se dem og hvis der er nogen af jer skønne dansepiger som kunne hjælpe mig lidt med at fortælle hvor høje i vil skyde på de er i hælen,så vil jeg blive så glad så glad :heart:

Hej anja... de ligner meget dem gitte maj-brud har købt... så send hende en pm... Men ellers ser de ud til at være samme højde som mine... og jeg mener det er 6 cm. i hvert fald en perfekt højde..... Remmen kan man formentligt også snøre omkring anklen ligesom gitte har gjort på hendes billede... Sådan er det nemlig også med mine.... :heart:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

I skal da lige se dem og hvis der er nogen af jer skønne dansepiger som kunne hjælpe mig lidt med at fortælle hvor høje i vil skyde på de er i hælen,så vil jeg blive så glad så glad :)

Hej anja... de ligner meget dem gitte maj-brud har købt... så send hende en pm... Men ellers ser de ud til at være samme højde som mine... og jeg mener det er 6 cm. i hvert fald en perfekt højde..... Remmen kan man formentligt også snøre omkring anklen ligesom gitte har gjort på hendes billede... Sådan er det nemlig også med mine.... :heart:

Ihhh,altså du har da vist ret!

Tænk jeg kunne faktisk ikke lige se at det var de samme sko sådan lige umiddelbart,men nu er jeg da sikker på at du har ret :)

Utroligt hvor stor forskel der kan være på 2 billeder af samme sko!

Jamen det kunne da være jeg lige skulle sende en PM til Gitte og spørge lidt til dem.

Tak for rådet :(

:heart: Anja

0

Del dette indlæg

Utroligt hvor stor forskel der kan være på 2 billeder af samme sko!

Jeg tror det er fordi at hun har valgt at binde remmen om anklen istedet... Det regner jeg også med at gøre.... Damen i butikken sagde at man også kunne vælge at lade den gå lige over og så klippe noget af den... hvis du forstår..... Så der er faktisk tre muligheder....

0

Del dette indlæg

Hej alle.

Tusind tak for jeres gode svar. Vidste jeg kunne hente hjælp her hos jer. Er blevet meget mere enig med mig selv om, at det skal være dansesko jeg skal have på.

Tak endnu engang piger

0

Del dette indlæg

jeg var selv igår ude og gå byen tynd for at finde de helt rigtige sko, så måtte da lige se her på denne tråd og klikkede ind på linket.

Så fandt jeg dem det lige skulle være :blush:

Er der nogen der ved hvor længe der går før man får den når man bestiller dem via denne side? http://freenet.sidc.de/shops/artikeldetail...o=251&g=8&id=58

Jeg er en nød til tysk :balloons:

Kinai

post-19304-1145612105.jpg

Redigeret af Kinai
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer