Tikkitavi

Min første tale nogensinde!!!

9 indlæg i dette emne

Dette er den absolut første tale, jeg overhovedet skal holde.... Ville lige lægge den spæde start ind - og der må gerne gives kommentarer... Gode såvel som knap så gode

Ja søde skat - så må det vist være min tur til at sige et par ord..

Jeg har fået 3 af de største gaver, man nogensinde kan få.

Den allerførste gave jeg fik, overhovedet inden jeg kom til verden – det var verdens bedste tvillingsøster Jette, som er en kæmpe del af mig, og som jeg elsker betingelsesløst.

Efter at have tilbragt nææææsten 9 måneder sammen med Jette, fik jeg den næst-største gave (3 stk. i én) – det var LIVET, det var storesøstre, og det var forældre…

Den tredje og største gave jeg nogensinde har fået – det er dig min søde skat. Allerede da jeg - for nu lidt mere end 9 år siden blev heeeelt viiildt forelsket i dig, vidste jeg… Eller i hvert fald håbede meget på, at du skulle blive min… Det blev du, og det har du været i maange år efterhånden nu skat, men det er så blevet officielt nu at vi to HØRER sammen, og skal tilbringe resten af vores liv sammen – hvad det end måtte bringe…

- Jeg HAR godt nok været meget i tvivl om, om jeg overhovedet skulle holde tale i dag... For hvad kan jeg dog sige til dig Smukke skat, som jeg ikke siger til dig hver dag og hele tiden?

Jeg kan så i korte træk fortælle jer andre, hvad jeg føler for Niels:

Jeg elsker dig så ubeskriveligt højt

Jeg savner dig, når vi ikke er sammen

Jeg slapper bedst af, når du er her – bare se hvor tit jeg falder i søvn på sofaen!!!

Du elsker mig – det mærker jeg hver dag…

Du har nøglen til mit hjerte

Hvad synes I???

Den bliver lidt længere...

:balloons::bearhug::bearhug:

Redigeret af Tikkitavi
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Talen ser RIGTIG fin ud :balloons: Den kan du sagtens arbejde videre på; det tegner til at blive en utrolig dejlig, varm og meget personlig tale :bearhug:

Skal jeg komme med bare en lille smule kritik, så syntes jeg at ordet skat går lidt for meget igen: der står søde skat 2 gange og smukke skat 1 gang. Det kan godt være at det er det du kalder ham og det skal jo også lyde kærligt i sådan en tale, men kærlige vendinger kan bare nemt komme til at lyde platte hvis de bliver brugt for meget. Kan du evt. finde noget andet at indsætte? eller udelade noget af det så der bare står "dig" eller lignende - der er jo ikke nogentvivl om hvem du mener alligevel... :bearhug:

:bearhug: Tanja

0

Del dette indlæg

rigtig fin start...faldt dog også over ordet "skat" og synes du bruger det for meget, se om du kan varierer det. Og så synes jeg personligt at taler også skal være lidt sjov. Talen skal være sjov, alvorlig og romantisk, uden noget at det tager overhånd. Sig hvad du mener tydeligt og klart så er der ikke grund til repetition! Fortsat held og lykke - du er bestemt på rette vej

SIGNE

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Dette er den absolut første tale, jeg overhovedet skal holde.... Ville lige lægge den spæde start ind - og der må gerne gives kommentarer... Gode såvel som knap så gode

Ja søde skat - så må det vist være min tur til at sige et par ord..

Jeg har fået 3 af de største gaver, man nogensinde kan få.

Den allerførste gave jeg fik, overhovedet inden jeg kom til verden – det var verdens bedste tvillingsøster Jette, som er en kæmpe del af mig, og som jeg elsker betingelsesløst.

Efter at have tilbragt nææææsten 9 måneder sammen med Jette, fik jeg den næst-største gave (3 stk. i én) – det var LIVET, det var storesøstre, og det var forældre…

Den tredje og største gave jeg nogensinde har fået – det er dig min søde skat. Allerede da jeg - for nu lidt mere end 9 år siden blev heeeelt viiildt forelsket i dig, vidste jeg… Eller i hvert fald håbede meget på, at du skulle blive min… Det blev du, og det har du været i maange år efterhånden nu skat, men det er så blevet officielt nu at vi to HØRER sammen, og skal tilbringe resten af vores liv sammen – hvad det end måtte bringe…

- Jeg HAR godt nok været meget i tvivl om, om jeg overhovedet skulle holde tale i dag... For hvad kan jeg dog sige til dig Smukke skat, som jeg ikke siger til dig hver dag og hele tiden?

Jeg kan så i korte træk fortælle jer andre, hvad jeg føler for Niels:

Jeg elsker dig så ubeskriveligt højt

Jeg savner dig, når vi ikke er sammen

Jeg slapper bedst af, når du er her – bare se hvor tit jeg falder i søvn på sofaen!!!

Du elsker mig – det mærker jeg hver dag…

Du har nøglen til mit hjerte

Helt fantastisk start på talen !!! Den er rigtig flot - tror skisme den bliver en rigtig tårepresser ;) :biggrin:

Hvad synes I???

Den bliver lidt længere...

:blush::balloons::balloons:

0

Del dette indlæg

Hej Rikke :blush:

Virkelig dejlig indledning på talen, med Jette. Skønt når man får sine søskende så sødt og kærligt med i sin tale, det er jeg viiild med :biggrin:

Vil give ret i lidt for meget skat, men det er du jo obs. på nu :heart:

Og ja, Humor, det mener jeg da at kunne husks fra folkeskolen at det er Niels rigtig god til, så det syntes jeg også ville være rigtig godt at få i :heart:

Glæder mig til at høre den endelig tale, den kan da kun blive god :heart: Og mig ja, jeg er så en af dem der ikke kan overskue at skulle holde tale fordi jeg er så genert, så det ender nok med en sang i stedet :)

Held & Lykke med få talen gjort færdig og helt perfekt til Niels.

:balloons::balloons:

Redigeret af hatshepsut
0

Del dette indlæg

Hej Rikke :blush:

Virkelig dejlig indledning på talen, med Jette. Skønt når man får sine søskende så sødt og kærligt med i sin tale, det er jeg viiild med :heart:

Vil give ret i lidt for meget skat, men det er du jo obs. på nu :)

Og ja, Humor, det mener jeg da at kunne husks fra folkeskolen at det er Niels rigtig god til, så det syntes jeg også ville være rigtig godt at få i :heart:

Glæder mig til at høre den endelig tale, den kan da kun blive god :) Og mig ja, jeg er så en af dem der ikke kan overskue at skulle holde tale fordi jeg er så genert, så det ender nok med en sang i stedet :huh:

Held & Lykke med få talen gjort færdig og helt perfekt til Niels.

:balloons::balloons:

Tsk tsk - ja humor mangler han ikke :(:huh:()()

Og taaaark for rosen - hvor er du sød...

:biggrin::heart:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer