pugge

Bordplan.. runde borde...

12 indlæg i dette emne

Hejsa piger :blush:

ja så er min kommende mand og jeg igang med at lave den famøse bordplan.. det er egentligt ikke noget problem hvem der skal sidde sammen med hvem... men vores problem er, hvordan skal bordene stilles op... når det er en normal hestesko er der jo ikke så meget at rafle om :biggrin: .. men vi har valgt runde borde, så mit spørgsmål er,

hvordan skal de stå? skal vi lave bordplanen sådan, at vi (hovedbordet) sidder i midten, og så alle gæsterne rundt om os eller???

Hvordan har i gjort jer der har brugt/skal bruge runde borde? Forslag modtages gerne :balloons:

:balloons:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa :blush:

Vi skal også sidde ved runde borde - 8 mand ved hvert bord.

Hovedbordet kommer til at stå for enden af resten af bordende. Så står der to borde skråt ned for med den nærmeste familie/venner.

Derefter kommer to yderlige borde lige ned for de andre to.

Håber det gav lidt mening, men det er sq lidt svært at forklare hehe :heart:

prøver lige at tegne det med smileys :D

:balloons:

:balloons::biggrin:

:heart::heart:

Knus fra Gitte :D

0

Del dette indlæg

Vi sidder ved runde borde m. plads til 8.

Vi startede med at se hvordan bordene overhovedet kunne være i lokalet (hvilket ikke giver så mange muligheder) - derefter har jeg ganske enkelt valgt det bord jeg heste vil sidde ved, ud fra overvejelser om, hvor besværligt/let vi har adgang til buffet, dansegulv og bordene omkring os.

"Formerne" og Emma Gad, - de får lov at blive udenfor den aften ;)

:blush:

Birgit

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej.

Vi har 4 runde borde á 9 og 5 aflange a´6 personer. Vi placerer de 4 runde i midten npå langs og de aflange udenom og har valgt "hovedbordet" til det runde bord der står mest centralt, mest i forhold til taler og al det der.

Når vi skal danse, så ryddes til dansegulv.

Vh Banditte

0

Del dette indlæg

Vi har seks runde borde m.8-10 personer ved hvert bord (lidt afh. af om der er barnestole v. de enkelte borde).

Vi skal sidde 2 x 3 "formation" på "den lange led" i lokalet.

Hovedbordet bliver et af midterbordene, sandsynligvis det der har udsigt over søen. Vi har servering på og skal ikke tage hensyn til servering. Dansegulvet er frit for borde, så det er nemt.

:blush::balloons:

:heart::balloons:

:biggrin::heart:

Ca. sådan her ser det ud m. smileys......

0

Del dette indlæg

Vi har også tænkt på rundeborde, men ved endnu hvor vi skal sidde.

Jeg er dog kommet til at tænke på en anden ting og det er om man overhovedet snakker godt rundt om et bord med plads til 8 - 10 personer? Er der nogen af jer som har erfaring med om man kan snakke tværs over bordet eller vil man kun kunne snakke med de to ved siden af?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har også tænkt på rundeborde, men ved endnu hvor vi skal sidde.

Jeg er dog kommet til at tænke på en anden ting og det er om man overhovedet snakker godt rundt om et bord med plads til 8 - 10 personer? Er der nogen af jer som har erfaring med om man kan snakke tværs over bordet eller vil man kun kunne snakke med de to ved siden af?

:hug:

ja det har jeg selv. Vi var til bryllup sidste sommer hvor vi sad ved runde borde med 10 mennesker og det virkede bare helt kanon, der var ingen problemer med at snakke med nogen eller høre hvad de sagde

:bearhug:

0

Del dette indlæg

Jeg er dog kommet til at tænke på en anden ting og det er om man overhovedet snakker godt rundt om et bord med plads til 8 - 10 personer? .....

Tjaaa....jeg synes 8-mands runde borde er fint, men flere synes jeg netop skaber kommunikationsproblemer. Vi skal sidde ved 8-rund-mands-borde.

SIGNE

0

Del dette indlæg

hjesa

vi har valgt runde borde, der er selvfølgelig hovedebordet, og så er der 2 fætre og kusine borde, 4 borde med onkler og tanter. 1 bord med oldeforældre og venner af familien.

og 1 vennebord tror vist det er det

:bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer