KarinaT

Velkomsttale...

18 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hvad siger man i en velkomsttale?

Hvad siger i?

Evt nogle der har en tale de vil vise frem...er nemlig lidt blank på det område...

Tak tøser...

Inden 14 dage skulle vores gerne ligge klar - så skal jeg nok smide den herind :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hey - hvis man ikke har en toastmaster, kan man sige nogle praktiske ting, som f.eks. reglerne på feststedet, at man bare skal hive fat i tjenerne, hvis mangler dit og dat osv. - man kan også nævne, hvorfor man netop har valgt dette sted...

Et lille forslag herfra :cowsleep:

0

Del dette indlæg

Hey - hvis man ikke har en toastmaster, kan man sige nogle praktiske ting, som f.eks. reglerne på feststedet, at man bare skal hive fat i tjenerne, hvis mangler dit og dat osv. - man kan også nævne, hvorfor man netop har valgt dette sted...

Det har altså altid undret mig hvorfor det er toastmasterens job at byde gæsterne velkommen.... Er det ikke vores gæster ?? :oops:

:bearhug:http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/bearhug.gif

0

Del dette indlæg

Selvom vi har toastmaster laver vi nu alligevel en kort velkomst tale. Vores indeholder bare lidt om:

At vi har glædet os

Takker for deltagelse i fest og (evt Poller hvis der bliver det ;))

Tak til dem der hjælper og sådan

0

Del dette indlæg

Hej søde :cowsleep:

Henrik bød velkommen under velkomstdrinksene..

I korte træk sagde han tak til de fremmødte for at være til stede på vores store dag og at vi håbede at vi alle ville få en god aften.

Han sagde tak for gaverne ( som vi endnu ikke havde åbnet )

Alt i alt bød velkommen til en forhåbenlig god aften for alle og sagde værs´go

Da vi havde pakket gaverne op efter desserten rejste han sig igen og sagde tak for gaverne og bød op til dans

:bearhug: Heidi

Redigeret af ryberg
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det har altså altid undret mig hvorfor det er toastmasterens job at byde gæsterne velkommen.... Er det ikke vores gæster ?? :shooter:

http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/bearhug.gif :oops:

Jeg kan ikke finde stedet i mit indlæg, hvor jeg synes toastmasteren skal byde velkommen???

Det jeg mener er - at det som regel er toastmasteren, der fortæller om reglerne osv. men er man lidt blank for ideér, kan det være en MULIGHED at bruge i sin tale - der selvfølgelig skal indeholde mere end det :bearhug:

0

Del dette indlæg

Vi siger

tak til de fremmødte og for gaverne

at gaverne først bliver åbnet dagen efter til fælles morgenmad da vi helst vi nyde tiden med gæsterne til vores bryllupsdag

info omkring morgenmad og afrejse næste dag

lokaliteter/toiletter

rygepolitik

introducere toastmaster og at det er ham man skal henvende sig til hvis man har et indslag

skååååållll :smolf:

:cowsleep: Sandra

0

Del dette indlæg

Vi siger

tak til de fremmødte og for gaverne

at gaverne først bliver åbnet dagen efter til fælles morgenmad da vi helst vi nyde tiden med gæsterne til vores bryllupsdag

info omkring morgenmad og afrejse næste dag

lokaliteter/toiletter

rygepolitik

introducere toastmaster og at det er ham man skal henvende sig til hvis man har et indslag

skååååållll

Det er lidt ala det samme vi gør!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Et lille forslag herfra :bearhug:

Det har altså altid undret mig hvorfor det er toastmasterens job at byde gæsterne velkommen.... Er det ikke vores gæster ?? :blink:

:blush::hug:

Jeg kan ikke finde stedet i mit indlæg, hvor jeg synes toastmasteren skal byde velkommen???

Det jeg mener er - at det som regel er toastmasteren, der fortæller om reglerne osv. men er man lidt blank for ideér, kan det være en MULIGHED at bruge i sin tale - der selvfølgelig skal indeholde mere end det http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/balloons.gif

Det var heller ikke personligt ment mod dig - jeg forstår bare ikke i al almindelig, hvorfor nogen vælger at bruge toastmasteren til at byde velkommen http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/blush.gif

0

Del dette indlæg

vi holdte ikke nogen velkomst tale... vores toastmaster sagde et par få ord vil velkomstdrinken og derudover havde i lavet 2 sange.. en velkomst og en velbekomme sang... en god alternativ måde at gøre det på hvis man ikke er så vild med at holde tale.

Håber at i finder ud af noget.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer