Den_grønne_brud

Grøn brudekjole ??

13 indlæg i dette emne

Hej.

Jeg håber nogle af jer kan hjælpe med dette.

Min forlovede og jeg har valgt et formiddagsbryllup med dertil hørende frokostfest og det betyder jo at man har en helt enkel kjole på. Det passer mig også fint, da hvid kæmpemarengs ikke er min smag :bearhug:

Nu er problemet så bare, at ikke nok med at jeg gerne vil have den i en sart grøn ( total yndlingsfarve hehe ), så vil jeg også have den to-delt .... ( efter fødslen af min søn, skal den jo helst ikke sidde for tæt på underdelen af maven )

Er der nogen der er stødt på noget af den slags ... eller har en idé om hvor man kan få det ? Er det noget der skal specialsyes ?

Jeg er ude i god tid, vi snakker maj næste år, men det skader jo ikke at være forberedt ?

Håber I kan hjælpe mig :biggrin:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej og tillykke med at du skal giftes!

Vedr. grønne brudekjoler har REMBO STYLING mange flotte kjoler i spændende farver - er sikker på at have set dem i grøn!

Ved ikke om det er den slags kjoler du søger, men du kan da kigge lidt....

post-18129-1146827626.jpgpost-18129-1146827642.jpgpost-18129-1146827650.jpgpost-23-1063011738.jpgpost-18129-1146827665.jpgpost-18129-1146827680.jpg

De sælges hos de fleste store "brudesalonner" bla. "house of brides" og "askepot & valentino"

:bearhug: Ida

post-18129-1146827657.jpg

0

Del dette indlæg

Fandt lige denne her: den er da meget sjov - og ikke fordi jeg vil få dig til ikke at vælge grøn, det var jeg lige ved selv, men min kommende er meget traditionel, så han så helt forkert ud i hovedet da jeg snakkede om andre farver en hvid!!

Try not to be put off by the rather depressing moral message in this old nursery rhyme:

Married in white

You have chosen alright

Married in green,

Ashamed to be seen.

Married in grey,

You'll go far away.

Married in red,

You'll wish yourself dead.

Married in blue,

Love ever true

Married in yellow,

Ashamed of your fellow.

Married in black

You'll wish yourself back

Married in pink,

Your spirits will sink.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej Du!

Grøn er og bliver en smuk farve men vær åben overfor alternativer. Selvom brylluppet er holdt i en afslappet og enkel stil kan det bestemt være en mulighed i andre nuancer...ex elfenbensfarvet. Én ting er hvad man tror og formoder...- noget andet er resultatet når man står i tøjet og kan mærke at denne ene gang måske kan rykke ønsker og visioner :hug:

Derfor prøv alternativer og mærk efter hvad der til syvende og sidst gir dig de rigtige sommerfugle i maven.....det skal være dig i ALLE henseender.

God vind og hej.

Bettina

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har du tjekket Casa Lezar, der er annoncør her på siden. De har mange flotte grønne selskabskjoler, der sagtens kunne anvendes som brudekjole.

Postet billede

Casa Lezar

Uhm ja.... Da jeg prøvede kjoler derinde var jeg mest vild med et skøøøøøøn grøn sag og vred min hjerne for en lejlighed, hvor det ville være passende med en hunde-dyr selskabskjole. Men AK! :)

:heart:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer