Sidy

Øh...der der brudekørsel?

4 indlæg i dette emne

Vi sidder og snakker om brudekørsel....

Hvordan er det lige med det?

Er det meningen at bruden bliver hentet hjemme af veteranbilen/limo'en/karetten, og så kørt til kirken/rådhuset?

Eller er det kun fra kirke/rådhus til feststed, og fra feststed til fotograf.

Havde bare forstillet mig at jeg blev hentet, og at jeg så kører i den sammen med min far?!

(Der af navnet BRUDE-kørsel?!)

Men min kæreste mener at det kun er fra kirke/rådhus til feststed og fotograf.

Hvad "plejer" man (ja ja, ved godt at "plejer" er død)?

Det var slet ikke meningen at vi skulle have sådan noget, men istedet pyntet min fars Ford Galaxy.

Men nu synes min kæreste alligevel at det er lidt tamt.

Sagde at det var en oplevelse man kun får en gang, og at det er med til at "højne" dagen.

Troede slet ikke han hvde sådan nogle tanker. -HAHA-

Vi sad og kiggede på veteranbiler, og vi blev enig om at det blander jeg mig uden om. :angry:

Så her er en ting jeg skal give slip på, og selv om jeg er kontrol-freak, er det nu rigitig dejlig og spændende. :hug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej S.D

Jeg bliver også hentet i en fin bil sammen med mine brudepiger, og efterfølgende skal bilen bruges når vielsen er overstået og vi skal fotograferes i Fredensborg park. Så jeg giver dig ret, det er dig og din far der kommer i den, og efterfølgende dig og din mand.

Sådan er det i hvert fald hos os.

Hilsen Krebsen

0

Del dette indlæg

Er meget forskelligt hvad folk vælger..og efter min mening er det ene ikke mere rigtigt end det andet. :angry: I skal gøre hvad I føler er bedst for jer.

Jeg sov hos min far op til dagen hvor han og jeg blev hentet af den skønneste bil og kørt til kirken. Bilen ventede ved kirken til vielsen var ovre, hvorefter min mand og jeg blev kørt til det sted hvor vi hvade valgt at fotograferingen skulle foregå (bilen skulle selvfølgelig også med på nogle billeder). Efter fotografering blev vi kørt til feststedet og brudekørslen havde været en succé.. :hug:

Personligt synes jeg at det at bruden og hendes far bliver kørt sammen til kirken hører med.

Tror også det er der faderen oftes lige siger de "sidste" ord til sin datter, inden han "giver hende væk".

I skal gøre hvad I føler er rigtigt for lige netop jer.

Redigeret af Moon
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer