27 indlæg i dette emne

Jeg mener heller ikke du kan bede hende om at få bebsen passet... Tænk hvis hun går 14 dage over tid, så har hun en lille nyfødt på blot 14 dage, der kan man altså ikke skille mor og barn af, Det er for tideligt!!!! Der er hun jo knap og nap kommet hjem fra hospi.... Min Cille sov nærmest i døgn drift i starten, så måske gør hendes også det...

Jeg syndes du bør sætte dig ned, snakke med din søs om dette. Måske hun faktisk også går rundt og tumler med problemmer ang. dit bryllup??? F.eks. det at skulle udsætte hendes nyfødte for al den larm/virvar/bakterier osv. Er rygning tilladt på din store dag? Kommer der mange mennesker? Måske I kunne snakke jer frem til et eller andet.... det er jo din søs :bearhug:

held og lykke med det

knus

stina

:balloons:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej alle sammen.

Vi har virkelig brug for jeres hjælp.

Min lillesøster skal føde i juni mdr og vi holder bryllup i juli mdr, er det ok at man siger at vi ikke vil have baby med men at hun er velkommen til at leje et værelse og så have en med til at passe den oppe på værelset, og hun så kan gå derop.

Skal lige siges at vi har været til en del ting hvor en lille har græd igennem hele festen næsten, og det ønsker vi ikke på vores dag.

Rent faktisk synes jeg at det er en fin idé, at foreslå din søster at der er den mulighed med et værelse og en babysitter, så længe du ikke har det som et ultimatum. (Jeg går ud fra at du mener at værelset er på selve feststedet) Det kunne jo være at hun ville værdsætte, at der var lidt mere privatliv end hvis hun har babyen i en lift i selve festlokalet.

Men for guds skyld, sæt det ikke op som et ultimatum. Lad det være et forslag for at hjælpe HENDE. Skulle din søster ikke bryde sig om dette forslag, jamen så synes jeg heller ikke der er noget at rafle om. Så små babyer kan jo ikke være sepereret fra moderen ret længe ad gangen, så det er enten eller.

Da vi var ude at aflevere invitationerne hos et hold venner, blev vi spurgt om de måtte tage en ekstra med, fordi hun var sat til ca. d. 12 august (vi har bryllup d. 26. august), så sagde vi straks ja til at hun måtte, vi har bare desværre ikke mulighed for at give hende noget privat værelse til amning osv, men vi vil da helt klart være beæret over at de alligevel vil komme.

Og helt ærligt... Så tror jeg altså ikke at jeg ikke kan lade være med lige at skulle nusse lidt med den lille, hvis jeg får mulighed for det :balloons:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer