Pentonella

Min polter i lørdags....

6 indlæg i dette emne

Hej hej

Ja,jeg må vist hellere lige skrive og fortælle her om vores dejlige dag i lørdags!

Vi havde haft på fornemmelsen at det blev i lørdags,men havde alligevel planlagt flere forskellige ting til lørdag,jeg skulle have været ude med en veninde for at købe stof og lørdag aften skulle vi have været ude og spise for at fejre en vens 30 års fødselsdag.....men sådan skulle det jo ikke være.

Kl 8.00 ringede det på døren og spørg lige om jeg blev totalt rundt på gulvet...ja,jeg stod og gloede ind i skabet og kunne ikke engang finde mit eget tøj *gg*

Det lykkedes dog at finde noget kluns i en fart og få lukket døren op...og ind væltede det med vores gode venner og noget af vores familier.

De havde taget morgenmad med som vi spiste sammen alle sammen.

Efter morgenmaden kørte gutterne afsted og vi tøser blev tilbage.

Vi var 8 ialt,min mor,moster,svigerinde og så et par rigtig gode veninder.

Vi startede ud med at lege en slags pakkeleg....jeg pakkede op og skulle gætte hvem der havde haft den pakke med og så skulle jeg fortælle en historie omkring det....det var rigtig sjovt og en god måde lige at komme igang på

Efter pakkelegen fik jeg 15 min. til at gøre mig klar - under skarp kontrol af fru Rerup,som med militær præcision fik heppet på mig så jeg rent faktisk blev klar til tiden *gg*

Vi kørte fra Herlevbo og ind til DGI-byen for at bowle....vi bowlede i 2 timer og det var SÅ sjovt.....nogen fik prøvet nogle "interessante" bowling-teknikker af til stor morskab for os alle sammen!!

Det var virkelig en fornøjelse.....

Efter bowlingen kørte vi til Bakken for at holde picnic i skoven. Det var rigtig hyggeligt og skønt nu hvor det jo bare var så fint vejr og det hele.

Da vi havde spist gik vi en tur ind på bakken og vi var nogle stykker som fik prøvet lidt karruseller og ja,igen hyggede vi os bare.

Efter frokost og bakketur,gik turen videre.......vi kørte i to biler og skulle fra Charlottenlund og videre ind til rådhuspladsen...det gik dog ikke helt så nemt da KRAK ikke altid er lige pålidelig,så vi kom en tur ud over Christianshavn og endte ved Amagerbrogade - hvilket er den helt forkerte retning - vi kom dog på rette vej og endte hvor vi skulle.

Vi kom ned i en kælder og lige i første omgang blev jeg lige en smule nervøs for hvad skulle der nu ske......men ingen grund til at være nervøs....vi skulle sumobryde!!

Det var simpelthen bare super super morsomt! Men en ting er sikkert.....PAS PÅ FRU RERUP!!! Hun bliver en vildbasse når hun kommer i sådan en dragt *gg*

Det var simpelthen bare SÅ underholdende og super morsomt at prøve at vælte rundt i sådan en stor dragt,hvor man skulle have hjælp til at komme op igen for handy er den i hvert tilfælde IKKE

Efter sumo var vi en tur på Baron von dy og spise....det var rigtigt hyggeligt og ja,det smager jo altid dejligt derinde. Derefter gik vi et smut på Baresso for at få kaffe......efter kaffen travede vi tilbage til rådhuspladsen igen,hvor vi gik på en skotsk pub.

Da gutterne var færdige med at spise stødte de til os derinde og så kunne vi jo more os sammen alle sammen....det var også rigtig hyggeligt!

Det begyndte at tynde lidt ud i folk omkring 23-tiden og jeg selv,min mor og moster smuttede omkring kl. 24.00 og Christian og hans kammerat kom hjem og vækkede mig kl. 02.30 og ja,så underholdte de lige en ½ times tid inden de gik omkuld og snorkboblede!

Søndag morgen hentede vi min bror og svigerinde hos nogle venner de havde overnattet hos. Vi kørte til bageren og hentede morgenbrød og så sad vi ellers sammen dem der var tilbage/havde lyst og spiste og hyggede os indtil turen for de fleste gik til Fyn/Jylland igen.

Da vi havde vinket farvel til de sidste sad Christian og jeg lige ude på trappestenen og nød solen og sludrede lidt om gårsdagens strabadser og var helt enige om at vi er rigtig rigtig heldige at have noget SÅ dejlige venner og familie som i den grad har sørget for at vi fik en super duper dejlig dag vi ikke glemmer igen!!

Se det var lige lidt om vores polterarbend som bare alt i alt var en super dejlig dag.

Knus fra Anja. (Der er SÅ klar til at blive gift nu *gg*)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

uuuhhhh det lytter som om i havde en lige så fantastisk dag som mig - vejret var jo også bare super fantastisk. Synes dte gik op for mig at det næste nu er bryllup - og håber sådan at dagen ikke flyver af sted lige som polter.

Dejlig med sådan nogle fantastiske venner og familie. Var det ikke varmt at sumo bryde?

:hug: Sandra

0

Del dette indlæg

Det lyder til at i har haft en lige så dejlig og sjovdag som vi havde i fredags...og vejret...hvor var vi bare heldige...

Som du selv siger er man bare SÅ klar til at blive gift nu :angry:

:hug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Bare lige et spørgsmål: Var det dig der gik rundt med pink slør? -HAHA- Så så jeg nemlig jeres selskab, som i øvrigt så ud til at være i fremragende humør :hug:

Jeg var selv inde på Bakken og spille, og i en pause så jeg dette selskab der mindede om (nej, jeg var egentlig ikke i tvivl) en polterabend og tænkte:"gad vide om hun er på BK?" :biggrin:

ps.: Det var os i de røde jakker :angry:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer