Bondepigen

Hjælp til formulering af invitationsfest

5 indlæg i dette emne

Synes denne invitation lyder lidt tam, så hvad kan jeg gøre for at forbedre den?

Dagen skal forløbe sådan:

Forældre, søskende og bedsteforældre skal overvære vielsen af borgmesteren i vores egen have - de vil få en særskilt invitation.

Derefter vil der lige være en lille times tid hvor vi bare er sammen med familien, tænder op i grillen og klargører de sidste ting.

Derefter vil der være åbent hus hvor kollegaer, venner og familien ude kan komme til åbent hus og selv grille deres mad :heart:

Dagen skal forløbe afslappet uden kys under bordene, taler, sange m.m. helt traditionsfrit.

Så har i nogle gode idéer til hvad jeg kan skrive i invitationen???

Den skal både gives til vennerne og lidt familie, ellers skal den bare lægges ud på vores hjemmeside.

Vi siger ”JA” til hinanden…

Lørdag d. 2. september 2006 vil vi gerne inviterer dig til bryllupsfest

Festen afholdes som Åbent hus på ***** fra kl. 13.30 - ?

Ca. kl. 15 vil der være tændt op i grillen

Selvom det er Åbent hus vil vi dog gerne have et lille praj om

hvor mange der kommer af hensyn til indkøb m.m.

S.U. senest d. 12. august

Der er parkeringsplads for enden af vejen

Vi glæder os meget til dagen og håber du vil komme og fejre den med os

Vi ønsker at holde en afslappet traditionsfri fest i godt selskab med venner og familie

De kærligste Hilsner

*** & ***

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

synes invitationen lyder helt fint - lige som den måde i ønsker at holde festen på - det bliver da total hyggelig og dejlig samvær med jeres kære og nære.

:heart: Sandra

0

Del dette indlæg

Synes denne invitation lyder lidt tam, så hvad kan jeg gøre for at forbedre den?

Dagen skal forløbe sådan:

Forældre, søskende og bedsteforældre skal overvære vielsen af borgmesteren i vores egen have - de vil få en særskilt invitation.

Derefter vil der lige være en lille times tid hvor vi bare er sammen med familien, tænder op i grillen og klargører de sidste ting.

Derefter vil der være åbent hus hvor kollegaer, venner og familien ude kan komme til åbent hus og selv grille deres mad :heart:

Dagen skal forløbe afslappet uden kys under bordene, taler, sange m.m. helt traditionsfrit.

Så har i nogle gode idéer til hvad jeg kan skrive i invitationen???

Den skal både gives til vennerne og lidt familie, ellers skal den bare lægges ud på vores hjemmeside.

Vi siger ”JA” til hinanden…

Lørdag d. 2. september 2006 vil vi gerne invitere dig til bryllupsfest (Der skal ikke være -r på invitere)

Festen afholdes som Åbent hus på ***** fra kl. 13.30 - ?

Ca. kl. 15 vil der være tændt op i grillen

Selvom det er Åbent hus vil vi dog gerne have et lille praj om

hvor mange der kommer af hensyn til indkøb m.m.

S.U. senest d. 12. august

Der er parkeringsplads for enden af vejen

Vi glæder os meget til dagen og håber du vil komme og fejre den med os

Vi ønsker at holde en afslappet traditionsfri fest i godt selskab med venner og familie

De kærligste Hilsner

*** & ***

Jeg synes også den lyder helt fint - det eneste jeg synes lyder lidt mærkeligt, er at du skriver I inviterer til bryllupsfest, når du så lidt senere skriver det fejres som åbent hus. Måske du kan finde et andet ord eller en anden formulering end bryllupsfest?!

Bortset fra det synes jeg det lyder som en helt vildt hyggelig fest I får jer!

0

Del dette indlæg

Jeg synes det skal fremgå lidt mere tydeligt, om man selv medbringer sit kød m.v. og griller det på jeres tændte grill, eller om I har det hele parat - du nævner noget indkøb, men jeg ville være i tvivl.

Også jeg ville kalde det noget andet end åbent hus, så er det jo for alle - næsten offentligt. Det er jo meningen at I sender invitationer ud til dem I gerne vil se ikke?

Jeg kan ikke lige komme i tanke om et godt ord for en afslappet bryllupsfest...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi skal holde fest i næsten samme stil som jer. Her kommer vores tekst:

Kære...

Det vil glæde os, hvis du/I vil deltage i vores festligheder i anledning af vores bryllup lørdag d. 24. juni 2006

Dagens program

Vielse

Kl. 15.00 vielse i ********

Fest

Kl. 17.00 ankomst til *********, hvor vi efter en forfriskning skal nyde et lækkert grillarrangement.

Rammer

Påklædning: Fri

Tema: Uformel

Sange: Nej tak

Taler: Nej tak

Hygge: JA TAK

Feststedet indbyder både til ophold udendørs, såvel som indendørs. Vi spiser dog indendørs.

Mange hilsner

Karina

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer