Guest Katharina Stendys

Kender i disser steder???

4 indlæg i dette emne

:):heart: Hej alle jer skønne Bridezillas!

Ja må nu erkende det, og indrømmer blankt: "Jeg er et brudemonster"

Planlægningen er endelig i fuld gang, nu også med deltagelse fra min kommende mand (på tide) :blush: Nå men vi er nu blevet enige om at vi dropper catering og forsamlingshus, og lader os forkæle på en kro/hotel.

Vi har nu fået snævret antallet ned til 2 stks. og skal til møde med det ene sted idag, Frederiks kro i Frederiks.

Begge steder ligger et stykke fra hvor vi bor, men det må man tage med når man gerne vil have det perfekte.

Personligt håber jeg mest på at vi skal til hvalpsund, men det er en anelse (læs meget) dyrere, men til gengæld er der mange fordele. Vi finder ud af på onsdag (17/5) om det er der vi skal holde det, (skal til møde med dem der)

Nu er mit spørgsmål bare: "Er der nogen af jer der har prøvet at være, spise eller sove nogen af stederne" ?????? :(

De varmeste hilsner fra et sandt monster

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er kommet en del på Hvalpsund Færgekro, og det er rigtig hyggeligt - i hvert fald, når man kommer som 'almindelig gæst'.

Kan godt forstå, I har valgt at lade jer forkæle, det letter en del på stressniveauet :heart:

Held & lykke!

0

Del dette indlæg

Vi holdt vores bryllup på Hvalpsund Færgekro og var rigtig godt tilfreds. Maden var super og der var mulighed for overnatning. Omgivelserne er jo også helt perfekte! :heart:

Du kan evt. læse mere under min bryllupsplanlægning og bryllupsbilleder. (Der er linket til disse tråde i min signatur)

:) Tina

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer