Guest Glowin

En uge i Paris...

12 indlæg i dette emne

Tænkte at jeg lige ville dele dette med Jer, eftersom der måske sidder nogle som har planer om en tur (bryllupsrejse) til Paris :balloons:

Jeg var afsted i ugen før påske (d. 3-8. april). (Ja midt i demonstrationerne :bask: )

Var ude og opleve rigtig mange ting dernede, og fik gået rigtig meget - jeg har dog ikke taget billeder af det hele, men i får lige nogle af "must-see" tingene :bearhug:

Først lige et billede af gaden hvor mit hotel lå, jeg boede på Hotel Ambassadeur i det nordlige Paris (ikke så langt fra Montmartre). - En lille hyggelig ensrettet vej :bearhug:

post-6514-1147461182.gif

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Og den nye Triumfbue (som man faktisk kan se fra den gamle)

post-6514-1147462022.gif

Var også ude at sejle på Seinen, blandt andet forbi Louvre, det franske folketing og flere andre store bygninger.

Og så var der lige dette sjove billede, pludselig sejler vi forbi "frihedsgudinden", hvilket jo ikke lige passede helt med det sted jeg troede jeg var - Men det gav et sjovt billede.. Frihedsgudinden med Eiffeltårnet i baggrunden :balloons:

post-6514-1147462077.gif

0

Del dette indlæg

Og så har jeg sørme lige sneget mig med på et billede - Foran Eiffeltårnet :bearhug: - i joggingbukser og det hele :bearhug:

post-6514-1147462174.gif

Og som det sidste får i lige et billede af denne mærkelig jern konstruktion om aftenen :biggrin:

post-6514-1147462252.gif

Det var alt herfra :blush:

:balloons: Majken

Redigeret af Glowin
0

Del dette indlæg

post-6514-1147462022.gif

Var også ude at sejle på Seinen, blandt andet forbi Louvre, det franske folketing og flere andre store bygninger.

Og så var der lige dette sjove billede, pludselig sejler vi forbi "frihedsgudinden", hvilket jo ikke lige passede helt med det sted jeg troede jeg var - Men det gav et sjovt billede.. Frihedsgudinden med Eiffeltårnet i baggrunden -HAHA-

post-6514-1147462077.gif

Det var jo også Frankrig som forærede USA frihedsgudinden, så det passer meget godt

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

post-6514-1147462022.gif

Og så var der lige dette sjove billede, pludselig sejler vi forbi "frihedsgudinden", hvilket jo ikke lige passede helt med det sted jeg troede jeg var - Men det gav et sjovt billede.. Frihedsgudinden med Eiffeltårnet i baggrunden -HAHA-

post-6514-1147462077.gif

Det var jo også Frankrig som forærede USA frihedsgudinden, så det passer meget godt

Dét er nemlig rigtigt - men stadig et sjovt billede, synes jeg -HAHA-

- Den franske udgave af hende er dog nooooget mindre end den ægte -HAHA-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer