Anime

20 maj brude

26 indlæg i dette emne

Annonce ♥

:biggrin: Ja der hopper jeg med på vognen.. Jeg må også tilstå at det fylder en hel del lige nu.. Synes bare der er 1000 ting jeg skal nå inden lør. (også selvom jeg stort set kun magler at hente min kjole, :biggrin: ) Skal også lige tjekke med konditor, brudesuite.. Men det er pr tlf men aligevel nok til at få helt vild stress over... HA HA ja man er sku lidt bryllupsblæst.. ;)

MEN KLAR JA FOR FAEN.. :blink:

Mvh tinna

0

Del dette indlæg

Heyy med-søstre...

Jeg er ved at vælte omkuld af stress.. Der er en million ting vi skal nå endnu... lave kirkehæfter færdige, lave bryllupskage, have lavet negle, koordinere det sidste, handle meget meget meget stort ind - og så har jeg lige 3 " to-do-lister " der mangler at blive fulgt op på :biggrin::blink:

Det hele skal nåes torsdag / fredag da jeg har arbejdstider som butikkerne og ikke kan nå noget før eller efter...

MEN når det så er sagt, så GLÆDER vi os helt vildt. Vores 1. sms om morgenen handler kun om bryllup og vi snakker stort set ikke om andet ( tror vores familie og venner er ved at hive hovedet af os :blink: )

:biggrin:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Tøser :biggrin:

Vi er også ved at være klar.. Mangler "kun" lige nogle småting.. :blink:

(kirkehæfter..kan først gøres færdige imorgen,efter vi har talt med

præsten,risposer og bordkort. Det laver jeg på blade skrevet med guld,så

de skal jo være rimeligt friske.)

Jeg føler mig ellers ikke så stresset som jeg havde troet,men den vejrudsigt

ser da for træls ud.. :blink:

Jeg var ellers ved at blive en rigtig Brazilla i sidste uge.

Havde taget ferie,og var draget til Tønder for at hente min kjole..

Havde drømt om natten,at den var for kort,så var noget spændt da jeg fik den på.Den var lidt for lang,og en smule skæv.Kunne så komme tilbage efter 2 timer.

Da jeg så fik den på igen var den helt galt... :blink:

Den var "skredet" i det yderst blondestof,og var megaskæv..Jeg kikkede bare, og sagde:Den er da helt gal..

Syereskens kommentar var: Du står jo ikke så meget stille,så det ser man ikke :bask:

Så kom :butterfly: frem imig..og mange hurtige gloser...

derefter var de 2 piger høj og sprættede op,imens jeg havde kjolen på.

3 gang var lykkens gang.. men hold op en hård dag.. :biggrin: fra Tine Juul.

0

Del dette indlæg

Ja, så er det skisme nu tøser :blink:

Vi har efterhånden fået sat flueben over hele linien - så vi er KLAR! Det lyder måske lidt mystisk, men jeg glæder mig rent faktisk, til det er "overstået". Jeg glæder mig til at læne mig tilbage og se tilbage på det hele. Søndag skal bare bruges på mad-rester og Melodi gran prix :biggrin:

Mht til vejret, så SKAL vi glæde os over, at billederne udendørs, ifølge vores fotograf, bliver meget bedre end hvis solen skinnede..... Vi må finde lidt positivt i det - men det ser godt nok lidt køligt og vådt ud.

Glæder mig til at høre om jeres dag :biggrin:

Vh Helle

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej alle sammen

Ja vi skal så have et udendørs bryllup på fredag :bearhug: Har lejet den hyggeligste lille kro på fyn... Og hvad kan man gøre, jeg kan sku ikke kontrollere vejret, men vi må alle krydse fingre, og ellers været glade for - var det bedre billeder???

Sys måske at jeg er gået hen og blevet lidt - hmm - ja ordet er nok bridzilla agtig (hader det ord), selvom det ligger langt langt fra min natur at flippe ud og ville styre det hele. Men er det ikke hvad man kan forvente sig, når der ikke er længere tid til den store dag???

Ønsker jer alle en perfekt (eller det der kommer nærmest) dag :bearhug:

Kram Rikke

0

Del dette indlæg

Skal også have udendørs - recetion og alt det der på lørdag...

Klar, ja meget. Mangler noget. Men jeg har totalt styr på hvad jeg selv skal det er værre med de mannesker man betaler for at skal gøre noget for en....

Har lige lavet et ufedt indlæg..

Men ja, jeg glæder mig. Men nu skal jeg vakse vinduer...indvendigt...

Held og lykke til alle jer andre brude her i weekenden. Lad os håbe på tørvejr. :bearhug::bearhug::bearhug:

Hilsen Tina

0

Del dette indlæg

Så er den gal igen - nu lover de kun regn og byger... Det er godt nok lidt æv. Vi må holde den i hævd med, at det bringer lykke med regnvejr.

Er der nogen af jer, der tilfældigvis er stødt på en hvid paraply i Århus-området??? :bearhug:

Vh Helle

JEP det ved jeg... I Bahne i Bruun har de den fineste Lisbeth Dal paraply ( kan ses i min planlægning på en af de sidste sider )....

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er også ved at være totalt klar.. Skoene ovenikøbet gået til nu - nuj de klemte de første par dage ;)

Det eneste vi mangler er at få de sidste menukort færdige.. Og der hjælper søde mutti :bearhug:

Kjolen hentes på torsdag :bearhug::bearhug:

Men vejret - det er jeg totalt ikke klar på.. Regnvejr - ellers tak!! Totalt øv at få taget udebilleder i pisregn :baa: :) :bask: :blink::blush: Hvor er vejrguderne bare tarvelige

Men lige bortset fra vejret... Hvor er hele planlægningen bare kørt på skinner! Hører så mange skrækhistorier herinde, at man frygter det værste.. Men selve planlægningen er forløbet rimelig smertefrit. Så er det bare spændende, om dagen forløber som den skal :loveshower: Og så igen.. Det vigtigste er jo, at vi bliver gift - og gør vi det, forløber dagen jo stortset som den skal :loveshower:

0

Del dette indlæg

Er også ved at være totalt klar.. Skoene ovenikøbet gået til nu - nuj de klemte de første par dage ;)

Det eneste vi mangler er at få de sidste menukort færdige.. Og der hjælper søde mutti :bearhug:

Kjolen hentes på torsdag :bearhug::bearhug:

Men vejret - det er jeg totalt ikke klar på.. Regnvejr - ellers tak!! Totalt øv at få taget udebilleder i pisregn :baa: :) :bask: :blink::blush: Hvor er vejrguderne bare tarvelige

Men lige bortset fra vejret... Hvor er hele planlægningen bare kørt på skinner! Hører så mange skrækhistorier herinde, at man frygter det værste.. Men selve planlægningen er forløbet rimelig smertefrit. Så er det bare spændende, om dagen forløber som den skal :loveshower: Og så igen.. Det vigtigste er jo, at vi bliver gift - og gør vi det, forløber dagen jo stortset som den skal :loveshower:

Nemlig... Vi får ham vi elsker, så skidt da med vejret... ( siger jeg nu... det kan være jeg siger noget andet om 5 min... Jeg er lovligt undskyldt, jeg får hormoner og mit humør svinger voldsomt :whistle: )

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er den gal igen - nu lover de kun regn og byger... Det er godt nok lidt æv. Vi må holde den i hævd med, at det bringer lykke med regnvejr.

Er der nogen af jer, der tilfældigvis er stødt på en hvid paraply i Århus-området??? :bearhug:

Vh Helle

Og er der nogen der er faldet over sådan een i KBH omegn? Eller en fiks een der vil være god til billeder - vi kan jo nok ikke komme udenom, at det bliver nødvendigt, hvis der skal tages udebilleder :bearhug:

0

Del dette indlæg

Vh Helle

JEP det ved jeg... I Bahne i Bruun har de den fineste Lisbeth Dal paraply ( kan ses i min planlægning på en af de sidste sider )....

Perfekt!!! Jeg iler ned i Bruuns:-) Til os østjydere har jeg lige set, at der kun er to dråber vand på lørdagsbilledet - og solen titter også frem..... Det er ski lige til at blive sindsyg af - tror jeg har været inde og kigge på DMI 20 gange i dag :bearhug:

Vh Helle

0

Del dette indlæg

Er totalt ØV agtigt over vejr udsigten...... Prøver at lade være med at checke den og sige til mig selv, at det vigtigeste er Jesper og mig og vores kærlighed!!! Men vi har bare planlagt denne dag i så lang tid og på intet tidspunkt forstillede jeg mig at det var i silende regn!!!! DMI og vejrguderne kan få :bask: den og så :bearhug: den og den :bearhug: , hvis ikke det snart ændrer sig!!! Kan slet ikke overskåe hvis alle gæsterne så begynder at kommentere på vejret, medmindre det er fordi solen skinner fra en skyfri himmel!!! Puha tror jeg har brug for et :bearhug: og så sender jeg et til alle jer der skal giftes på lørdag. Lad os håbe på, at miraklernes tid ikke er forbi endnu!!! Anja

0

Del dette indlæg

post-5883-1147810816.jpg

Først lidt sol og kun enkelte byger, senere regn fra sydvest. Dagtemp. op mellem 12 og 15 grader, om natten omkring 10 grader. Let til frisk, stedvis hård vind mellem sydvest og sydøst.

Det kan nå at ændre sig mange gange endnu tøzer :bearhug: Evig optimist :whistle: - for øvrigt så har Mette allerede stampet så hårdt i jorden, at hun er opvarmet i sig selv - hun har da ikke brug for sol.....vel Mette :bearhug::bearhug:

Krydser fingre for jer - og går på mariehønejagt i morgen - De skal ikke ligge og sove nu ;) post-5883-1147811103.gif

0

Del dette indlæg

post-5883-1147810816.jpg

Først lidt sol og kun enkelte byger, senere regn fra sydvest. Dagtemp. op mellem 12 og 15 grader, om natten omkring 10 grader. Let til frisk, stedvis hård vind mellem sydvest og sydøst.

Det kan nå at ændre sig mange gange endnu tøzer :bearhug: Evig optimist :whistle: - for øvrigt så har Mette allerede stampet så hårdt i jorden, at hun er opvarmet i sig selv - hun har da ikke brug for sol.....vel Mette :bearhug::blush:

Krydser fingre for jer - og går på mariehønejagt i morgen - De skal ikke ligge og sove nu ;) post-5883-1147811103.gif

You bet I´m hot... Ha ha...

:bearhug: fra lambare der stadig stamper i jorden

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer