Gitte-Majbrud

Gittes polterabend

33 indlæg i dette emne

POLTERABEND:

KL. 9:30

Jeg havde jo haft tanken, at det kunne blive fredag, men alligevel blev jeg altså HELT befippet da min veninde Pia pludselig stod i lejligheden bevæbnet med champagne og glas og sagde: "Læg strygejernet - du skal pakke en taske med kostume, træningstøj, badetøj, løbesko, festkjole, solbriller .... og den der nederdel kan du godt skifte ud med et par jeans!"

Så løb jeg rundt i små cirkler mens hun skyndede på mig og pludselig ringede det igen på døren. Det var en fremmed fyr med solbriller og motorcykelhjelm. :biggrin: Han havde også en hjelm med til mig, så dagen startede med mig som biker-babe ned gennem Taarbæk og ud ad Strandvejen. Solen skinnede og havet glitrede og skoven stod lysegrøn. Det var i det hele taget ret fantastisk. På et tidspunkt stoppede min motorcykel-mand (Henrik) ved en hyggelig lille restaurant. "Du nåede vist at blive overrasket inden morgenkaffen, har jeg ret?" spurgte han. Og det havde han jo, så han insisterede på at give en café-latte og her sad vi i solen i rosenhaven med udsigt til Øresund og fik en kop mokka. "Nå skal vi komme videre?" spurgte han, da vi havde drukket ud... og det vidste han jo nok lidt bedre en jeg, så vi kørte videre....

motorcykel.jpg

Redigeret af Gitte-Majbrud
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

KL. 10:30

... han kørte nu hjem til min veninde Pia hvor der hang en stooor flok tøser ud af vinduerne med kameraer klar. Pigerne havde forberedt en luxus-brunch med røræg, bacon, brød, pandekager og ahornsirup, flere slags ost, papaya, melon, jordbær dyppet i chokolade, kaffe, the, juice, champagne.

MUUUUUUUMS!

Her hyggede vi 1,5 times tid før jeg blev gennet ud til bilerne...

0

Del dette indlæg

KL. 12:00

... vi skulle ikke så langt og stoppede i et boligkvarter, så jeg var helt på bar bund. Her gik vi ind i en opgang og ned i kælderen. I døren stod en kvinde i gamacher og top og spurgte om jeg havde prøvet det før? :biggrin: "Det ved jeg ikke, for jeg ved ikke hvad vi skal!" måtte jeg jo fortælle hende.

Vi skiftede til træningstøj, og det viste sig at vi skulle have en time i ballet! Det var super-sjovt at prøve. Stort set alle tøserne der var med er jo mavedansere, så ballet-damen var pænt imponeret over at alle uden undtagelse kunne nå jorden med strakte ben, og uden at kny kunne smække benet op i barren. Hun troede også hun kunne være morsom, da hun efter en udstrækningssekvens sagde "Og så går vi i spaget" og elegant gled ned i spagat. På dette tidspunkt havde vi nu strukket så længe, og der var så varmt i lokalet at jeg tænkte: "Det kan jeg sgi-da også". Og som sagt så gjort! "Tag for søren et billede i stedet for at klappe - nu når jeg er kommet helt herned!" råbte jeg! :blink:

spagat1.jpg

Vi havde en skøn time hvor vi blev vildt svedige, og selvom mavedansere aldrig bliver små springende sylfider, så fik ballet-damen vist fornyet respekt for 'vores' genre. :biggrin: Vi sluttede med et bad og lidt koldt at drikke.

0

Del dette indlæg

KL. 15:00

Vi kørte nu ind til København og et par runder foran Amalienborg. "Jeg skal dykke med Frede?" :biggrin:

Men nej. Vi kom nu til den Kongelige Afstøberi Samling hvor der gemmes gipsafstøbninger af statuer og buster fra hele verden. Københavns er én af verdens fineste som har eksempler på stauer som ikke længere eksisterer. Vi fik en rundvisning og blev fortalt hvordn de laver afstøbningerne. Meget interessant.

Herefter kom vi nedenuder, hvor der var sat små taburetter op i en halvcirkel. Vi fik udleveret blyanter, kridt og kul og skulle tegne croquis... modellen var en senet, sort fyr ved navn Bob - og Bob havde nok den længste penis nogen af os nogensinde havde set. Sjovt nok glemmer man hurtigt sin forlegenhed når man går i gang med at tegne, og så grinte vi ellers mere af vore manglende evner til at få tingene til at ligne. Visse af pigerne udviste dog et ukendt talent, og jeg fik alle de fine tegninger med hjem!

Mit forsøg på en helfigur:

bob_gitte.JPG

Min veninde Stine havde talent:

bob_stine.JPG

... især når det kom til detalje-billeder! :biggrin:

bob_numse.JPG

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

KL. 16:30

Efter vores forsøg som kunstnere kørte vi til Classensgade hvor min veninde Rikke bor. I deres dejlige gårdhave havde hendes mand dækket borde med druer, kiks, ost, chips osv. Vi nøs solen lidt og så kom min veninde Hanne på banen: Hun havde været hos en special-købmand og havde købt 7 MEGET specielle øl. Hun havde fået hele deres historie og havde den skrevet ned, så hun kunne fortælle om øllene mens vi hold ølsmagning. Der var både øl der smagte af røget lejrbål, af chokolade og dén på næsten 17 %!!!! :biggrin: Det var vildt hyggeligt, og da kl. nærmede sig 18:30 fik jeg besked på, at nu kunne vi alle skifte til de pæne kjoler. Så det gjorde vi!

0

Del dette indlæg

KL. 19:00

Jeg blev kørt til PARK hvor der var bestilt bord og her fik jeg lækker grillet fisk og creme brulé. Personalet var dog lidt stresset, for de havde åbenbart VIP-fest den aften. Vi fik at vide at vi var meget velkomne til festen bagefter. (Godt vi havde taget de pæne kjoler på!). Jeg kan ligesågodt fortælle jer, at VIP-fester IKKE er noget at råbe hurra for. Folk var simpelthen så smarte at de glemte at have det sjovt. Man havde på fornemmelsen at det gik ud på at blive set og sikre sig at andre nu ikke var smartere end én selv! :baa: Vi tog en kold fadøl og hyggede på den åbne terrasse. Da de åbnede 'hygge-lokalet' med salsa-musik var vi dog PÅ igen, og omdannede det hurtigt til latino-dansested! Ved halv to-tiden om natten var jeg ved at være så smadret at jeg måtte bede om at blive kørt hjem. Der stod en kødrand af mennesker der gerne ville ind udenfor døren, og parkeret foran PARK var 6 hvide strech-limosiner. Så jeg blev lige foreviget foran én af dem før en venlig sjæl kørte mig til Lyngby efter en fantastisk dag!

Jeg har bare de SØDESTE veninder i hele verden og kunne ikke have forestillet mig en hyggeligere dag! :biggrin:

Jeg går ud fra at jeg får billeder fra dagen i et album til vores bryllup .... det er nærmest blevet kotume, så forløbig må I nøjes!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Hvor DEJLIGT min egen Jelly Belly danser. Liiiiiige som du havde fortjent det :biggrin:

ØV - jeg bliver bare IGEN mindet om, at jeg går glip af dit globryllup :biggrin: *SNØFT* Men jeg glæder mig til at se alle billederne efter brylluppet så :carrot: :carrot: :carrot:

0

Del dette indlæg

:carrot: :carrot: :carrot:

Så var der en veninde der forbarmede sig og sendte to billeder. Et af mig og motorcyklen og et hvor jeg storgrinende er gået i spagat til ballettræningen. Jeg har listet dem ind på rette sted i fortællingen. :biggrin:

0

Del dette indlæg

Hvor DEJLIGT min egen Jelly Belly danser. Liiiiiige som du havde fortjent det :biggrin:

ØV - jeg bliver bare IGEN mindet om, at jeg går glip af dit globryllup :blink: *SNØFT* Men jeg glæder mig til at se alle billederne efter brylluppet så :carrot: :carrot: :carrot:

Jamen Sandra-Super-Babe - så må vi da bare holde et Sjællandsk 'After-Party' med jordbærtærter, champagne og fotokig! DET synes jeg kunne være suverænt, og jeg lægger gerne hus til arrangementet hvis I gide komme! :biggrin:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor DEJLIGT min egen Jelly Belly danser. Liiiiiige som du havde fortjent det http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/biggrin.gif

ØV - jeg bliver bare IGEN mindet om, at jeg går glip af dit globryllup :blink: *SNØFT* Men jeg glæder mig til at se alle billederne efter brylluppet så :carrot: :carrot: :carrot:

Jamen Sandra-Super-Babe - så må vi da bare holde et Sjællandsk 'After-Party' med jordbærtærter, champagne og fotokig! DET synes jeg kunne være suverænt, og jeg lægger gerne hus til arrangementet hvis I gide komme! :biggrin:

:carrot: :biggrin:DER ER SQ DA IKKE NOGET JEG HELLERE VIL :blink: :carrot:

:blink::blink::hug:

0

Del dette indlæg

ØV - jeg bliver bare IGEN mindet om, at jeg går glip af dit globryllup :) *SNØFT* Men jeg glæder mig til at se alle billederne efter brylluppet så :carrot: :carrot: :carrot:

Jamen Sandra-Super-Babe - så må vi da bare holde et Sjællandsk 'After-Party' med jordbærtærter, champagne og fotokig! DET synes jeg kunne være suverænt, og jeg lægger gerne hus til arrangementet hvis I gide komme! :bearhug:

:carrot: :bearhug:DER ER SQ DA IKKE NOGET JEG HELLERE VIL :bearhug: :carrot:

:blush::blink::)

SÅ ER DET EN AFTALE!!!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor DEJLIGT min egen Jelly Belly danser. Liiiiiige som du havde fortjent det :bearhug:

ØV - jeg bliver bare IGEN mindet om, at jeg går glip af dit globryllup :blush: *SNØFT* Men jeg glæder mig til at se alle billederne efter brylluppet så :carrot: :carrot: :carrot:

Du glemmer jo lige at Gitte er MIN Jelly-Belly danser... Jeg er øverste i Hafla geledet og vi er jo nogle der er stolte af det *GG*

Hvor DEJLIGT min egen Jelly Belly danser. Liiiiiige som du havde fortjent det :bearhug:

Jamen Sandra-Super-Babe - så må vi da bare holde et Sjællandsk 'After-Party' med jordbærtærter, champagne og fotokig! DET synes jeg kunne være suverænt, og jeg lægger gerne hus til arrangementet hvis I gide komme! :bearhug:

Os mig??????????? :)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer