Lee

10 juni brude

29 indlæg i dette emne

så er der kun 26 dage til den store dag er i ved at være klar og hvad mangler i?????

Vi er stort set klar. skal i kirken den 26 og snakke med ham om vielsen og pynt af kirken. Næste uge skla vi op og snakke med kroen hvor festen skal holdes.... :biggrin:

Glæder mig såen er så spændt :biggrin:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

jamen vi er da også ved og være klar....

vi mangler godt nok og snakke med kromanden men det skal vi her den 17 og når det så er klaret kan jeg langt om længe komme i gang med og trykke vores bordkort...

vi mangler også kirkehæftet med salmerne i men vi skal først snakke med vores præst den 30 maj så før kan jeg ikke printe dem ud skal jo lige ha godkent salmerne...

så mangler vi og øve brudevalsen men den lærer vi jo nok...

ellers er der ikke så meget mere vi mangler

nåhh jo og finde en der kan filme vores bryllup.. men det er ikke lykkes endnu for vi har altså ikke 6000 - 7000 kr til det... så hvis vi ikke kan finde en indenfor det beløb vi har må vi jo undvære det...

ellers tror jeg det meste er på plads....

Hilsen Camilla

uha der er ikke længe til den 10 juni

0

Del dette indlæg

:bearhug: Uha... er der ikke længere tid til... jeg må indrømme at jeg er ved at have nerver på. Jeg er også begyndt at føle mig lidt stresset. Det er egentlig ikke fordi vi mangler mange ting, men der er altså noget vi mangler. Gæstebog fx. Sådan kan vi bare ikke finde. Så mangler vi at snakke med præsten (den 24.), fotografen og så skal jeg have snakket med frisøren. Puha... STRESS...
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Her er vi også ved at være på plads med de store ting - mangler dog det sidste organisatoriske, de sidste indkøb og den sidste vandtæt plan omkring alt vores logistik - men ikke noget der stresser i nu.

Men jeg glader mig da for vildt.

:bearhug: Sandra

0

Del dette indlæg

STATUS:

Brudevalsen : driller...

Pynt : skal bare hentes hos min faster.

Blomster : er ikke bestilt endnu... det gør han jo nok snart.

Præsten : Samtale d. 26.5

Musik : samtale i næste uge....

Fotograf : 10 dage før..

Udstyr til os alle fem... Tjek - mangler dog at hente den sidste jakke....

Er da også ved at være klar..

BORTSET FRA:

Morgengaven til min elskede... tænker slipsenål - jagthund - ur. GrrrrRRRrR :bearhug:

OG POLTER :)HUUG:biggrin::biggrin:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er ikke så nervøs i nu - listerne er ret vandtæt og vi er godt med - det eneste der er ved at give mig grå hår er at vi stadig kun har en tjener og vi mangler stadig 2 serveringsdamer - men ellers har jeg efterhånden den opfattelse det skal nok gå. Så mange andre har gjørt det før.

:cheerleader3: Sandra

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:cheerleader3:

Vi mangler også at samle velkommen hæfterne og de små bøger som skal ligge på hvert bord med hvem folk er og hvilken relation de har til os osv.

Torsdag skal vi op til præsten og have det sidste på plads mangler så at bestille blomster til kirken.

skal have farvet håret i næste ugen så nu er det ved at være er så spændt :bearhug::bearhug:

0

Del dette indlæg

jamen hej igen

ja vi har sådan set alt på plads.. vi har fået fat i en som ville filme hele dagen så det er dejligt.

jeg skal bare lige ha printet salmehæfterne ud

vi havde samtale med præsten igår.

morgengaver finder vi nok i tyrkiet da vi ikke rigtigt ved hvad vi skal købe til hinanden.

jeg skal ha farvet mit hår idag, også på fredag tager jeg ind til mine forældre og skal lige ud og købe det allersidste tilbehør.

lørdag skal jeg så til frisøren og klippes og ha lavet striber i håret også ville hun prøve og lave en hurtig opsætning...

efter det skal jeg til en ansigtsbehandling.

:cheerleader3: Camilla

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

For min skyld må det godt være nu... Glæder mig helt vildt :bearhug:

Naaaa og så dog.. Jeg havde jo polter i lørdags... - læs min tråd.

Vi gik hjem midt om natten i styrt regnvejr. Og jeg er bare blevet så syg... Kan ikke rigtig ligge mig - da arbejdet presser på. Arbejder i en børnehave pt. har vi 14 vuggestue og 17 børnehavebørn og vi er tre mand og en vikar til at "styre dem" Det er skide hårdt og jeg tuder af frustrartion når jeg kommer hjem.

Ud over det tror vi at S har fået et meget slemt anfald af Herpes... han er vildt ked af det og frustreret da det gør ondt og ikke rigtig begynder at gå den anden vej.

Fredag er sidste dag på jobbet inden jeg har fri i fjorten dage det bliver dejligt at nusse stille og roligt med de sidste ting inden den store dag. Forhåbenlig bliver S og vedhænget frisk inden da :(

Mangler en tude-smiley

:( Rikke

Redigeret af Prikkedc
0

Del dette indlæg

:bearhug:

Så har vi været ope og snakke med præsten igår og få det på plads der gik helt brude panik i mig deroppe ville ber have det skulle være nu.... :thanks:

Men nu skal vi jo lige have polterabend overstået først, som jeg er 120 % sikker på at det er på lørdag :)

http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/bearhug.gif :blink::super::):bearhug::bearhug:

0

Del dette indlæg

Puhh 6 dage tilbage... Det er ikke meget.

Er ved at ligge sidste hånd på bordkortene.

Har det i øvrigt af helvede til - har været slatten siden polterabend i lørdags.. Jeg frøs og var våd... Synes ellers det gik bedre her sidst på ugen. men i dag har jeg feber og hovedet er ved at ekspodrere. ØV !!! Men godt der er 6 dage igen!!! :balloons:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej piger.

Så lige vejrudsigten for resten af ugen - solskin, solskin og atter solskin.......og det skulle blive ENDNU bedre i weekenden :balloons:

Hvor er det bare perfekt for jer - jeg har ærgret mig sådan på vegne af alle regnvejrsbryllupperne (selv om de sikkert er blevet helt fantastiske alligevel).

Solskin og 20 grader.........hvem kunne ønske sig mere af vejret på bryllupsdagen.

Der er ikke længe til ..............pøj pøj med det hele - glæder os til at høre en masse og se BILLEDER!!!!! :bearhug:

KH Jeanne

0

Del dette indlæg

Ja, så er det lige før, det er før !! Jeg skal også giftes d. 10. juni,,og jo, jeg har da også fulgt med i vejrudsigten,,her til morgen så jeg så, at " man " er begyndt at love skyet vejr,,men selvfølgelig ikke der, hvor vi 10. junibrudepar skal giftes :loveshower:

Jeg kan begynde at mærke et sug i maven,,men det er mest m.h.t de praktiske ting. Hvordan går aftenen,,hvordan er maden,,bliver det, som planlagt,,Er bordene som ønsket,,er bordplanen korrekt udført, eller skal jeg rette til på bordkort,,kommer sangene i den rækkefølge, jeg har bedt om ( de sange, vi selv har med) Hvordan med talerne ? Hvordan med MIN tale ?

Selve vielsen er jeg ikke nervøs for,,ikke endnu ! ( Hvordan arter de 8 cm høje hæle sig,,sidder hælen fast mellem fliserne og andet ? Er kjolen måske liiiige lang nok ? Skulle nødig lave min entre´ om til frit fald ) ! :bearhug:

Er brudebuketten, som JEG har bestilt,,kommer gæsterne til tiden i kirken ? Kommer JEG til tiden ? Eller skal jeg lave en fingeret forsinkelse ?

Hvordan med vores Dalmatiner ? Har han det godt, mens vi er til fest ? Bliver det torden ? ( Han er

" hunde"ræd for tordenvejr ) ! Han bliver luftet af vores genbo, men den er sÅ MOAR syg.

Om søndagen, d. 11, har Jan fødselsdag. Hvor mange dukker op til kaffe og morgenbrød ?

Bliver vi 10 eller 30 ? Hvor skal de sidde ( hvis vi bliver 30 ) ? Udendørs eller indendørs ? Igen et spørgsmål om vejr !

O.K., vi mennesker ER jo også dygtige til at finde på problemer ! Det går såmænd nok alt sammen ! :bearhug::balloons:

HELD OG LYKKE MED DE SIDSTE DAGE !

Smus

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer