Guest Tina Bidstrup

Hvorfor overholder de ikke deres aftaler??

11 indlæg i dette emne

Hvorfor overholder de ikke deres aftaler...

Vi havde en klar aftale med vor guldsmed om at vi skulle have ringene 14 dage før tid, grunden til dette er at da vi blev forlovet var vores ringe ikke færdige, selvom guldsmeden faktisk havde haft 2½ måned til det. Vores nye guldsmed var så forstående og han ville lave dem færdige 14 dage før så vi kunne have ro i sjælen, dejligt tænkte vi. Om lidt skal jeg ringe og høre om de er færdige og jeg tør simpelthen ikke løfte røret..

Derudover har jeg lige ringet til det firma vi skal leje telt og service af. Vi havde en helt klar aftale om at teltet skullle stå i vores have senest torsdag. De kan komme med det fredag, hvilket gør at jeg skulle ringe til tre andre om lave aftaler om. For de skal pynte teltet osv. HELDIGVIS fik min gråd, som jeg simpelthen ikke kunne holde tilbage, pigen til at forstå at det gjorde mange ting umulige for mig. resultatet er blevet at de kommer med det sent torsdag, hvilket er super!! Jeg skal jo også bruge det allerede lørdag morgen.

Kjolen var der også problemer med, men det er for lang en historie... :bearhug:

Vejret er noget lort.. :bearhug:

Katten har lige ørlet på gulvet... :bearhug:

Hold da kæft hvor jeg glæder mig til mit bryllup på lørdag, hvis alt kokser spiser vi sgu pizza inden i stuen på gulvet....

Hilsen Tina

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hey Tina

Jubii jeg vil også brokke lidt :bearhug:

Vejret.... Yep jeg skal have et udendørs bryllup på fredag, vielse og hele skidtet skal holdes på en kro, ude i haven - og nej vi har ikke lejet telte :blush:

Min familie er nogen knold-sparkere..... Har et par bedsteforældre der bare har rigtig svært ved at opføre sig ordenligt. Sidste nye er at de liiige havde planlagt at ankomme til kroen dagen FØR brylluppet! Hvor fedt er det lige at gå og forberede og så har man sine bedsteforældre snusende rundt og blande sig i det hele... Nå men de er i hvert fald blevet aflyst så nu kommer de først på dagen, og det var ikke vildt populært!!!

Bordplanen er også noget lort at lave, for man bliver nødt til at "ofre" nogen som skal sidde ved siden af de "kedelige" eller mindre elskværdige :bearhug:

Det er faktisk noget rigtig lort det hele, hvis det ikke lige havde været for at man skal giftes med sin drømmeprins og leve lykkeligt til sine dages ende. Men ellers havde vi vel heller ikke budt os selv så meget stress....

Nåå ja lige sidste ting... Jeg studerer og min chef på det sommerjob jeg regnede med, har lige sendt mig en mail hvor hun giver mig en ordentlig sviner (totalt uberettet), så nu skal jeg også til at søge job!!!

Men men men! Intet er så dårligt at det ikke..... bla bla bla!

DET SKAL NOK GÅ DET HELE :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej alle

Det er dejligt at høre, at I har lidt humor omkring alt det trælse, der sker omkring jer....og så kan man ikke lade være med at dø af grin over jeres måde at fortælle det på :bearhug:

(selv om jeg naturligvis synes, det er skidesynd for jer, når der skal være så meget bøvl!)

Jeg krydser fingre for vejret, at ringene er færdige, at alle hæslige familiemedlemmer holder kæft hele dagen, at chefen falder død om, at katten bliver rask - og at det ikke bliver nødvendigt med pizza. :bearhug:

(og selvfølgelig bliver det ikke dét)

Håber I får en dejlig dag allesammen - vi glæder os til at høre om det!!!

Mange hilsner

JS

0

Del dette indlæg

Okay, vores ringe er færdige.. :blush:

Kun 10 dage for sent!!!! :bask:

Men heldigvis inden bryllup.. :bearhug:

Dejligt.. :bearhug:

Katten er rask, den skulle bare op med lidt hår... nam nam.. :bearhug:

Hilsen Tina :blink:

P.s tror sgu at sådan en alene aften som i aften skal den stå på thaimad, cola og en rigtig god rom senere.. :smolf:

0

Del dette indlæg

Åh stakler!!! :bearhug:

Der er godt nok lang tid til vores bryllup, MEN

- de fleste af de kjoleforretninger jeg har talt med kan ikke nå at bestille en kjole hjem på "kun" 3½ måned og

- feststedet er pludselig blevet meget dyrere end forventet og nu er alt andet optaget og

- jeg kan ikke finde nogen %¤#@& veteranbil til at køre os og

- hver dag ringer der nogen og siger at den og den dato kan de altså ikke, så vi har efterhånden rykket det et hav af gange og

- jeg er ved at få et mavesår over at det hele bliver så dyrt og at vi skal låne alle pengene i banken og

- jeg kan ikke finde en kjole jeg kan lide og

- der så mange mange vanskelige i den nære familie som vi slet ikke vil have med, men som vi ikke kan være bekendt at lade være med at invitere og

- jeg har haft salmonellainfektion siden i lørdags hvor jeg var dum nok til at spise af den hjemmelavede isdessert ved en konfirmation og

- den ene af kattene har kastet hårbolde op over alle mine rene sokker mens jeg sov :-(

*SUK*

Nogle gange har jeg altså bare mest lyst til at gå ned på Rådhuset og blive gift og så gå hjem og sidde i hver sin ende af et karbad resten af dagen og drikke saft og læse Anders And blade.... :bearhug:

0

Del dette indlæg

Ha ha; det her er en af de mest befriende tråde i lang tid!! Troede jeg var den eneste der både glædede sig og alligevel var ved at kaste (hårboller) op af visse omstændigheder!!

Vores ringe bestilte vi i februar og fik af vide, at det var i god tid, vi ville få dem nogle uger før afrejsedato (lørdag d. 20.5 mod Skagen fra KBH; giftes d. 27.5). Indgraveringen på ringene; intet problem og hvis der var, så kunne de sagtens nå at fikse det med håndindgraveringer. For en uge siden var vi så inde forbi, for lige at høre hvor de ringe mon blev af... De var i gang med at lave dem. Desværre kunne min ring først blive indgraveret efter brylluppet, hvorfor jeg skal aflevere den igen:-( Dernæst sagde hun, at de nok blev færdige i næste uge... (Det er nu). Det håber jeg da, svarede jeg, for det er jo der vi tager afsted! Så så hun så fåret ud og fik travlt med at komme med lamme undskyldninger, og sagde at selvfølgelig ville vi få dem i rigtig tid... Hmmm; nu er der 3 dage tilbage og de har IKKE ringet og sagt vi kan hente dem! Det er rimelig surt!

men hvis alt går galt og de nægter at sende ringene med ekspresbud, så må vielsen foretages med ringe lavet af staniol; det var med sådan en ring at jeg blev friet til, så mon ikke jeg ville blive lykkelig alligevel... Men jeg synes måske nok de må give afslag i prisen i så fald... Eller hvad???!

Så er min svigermor ved at tage livet lidt af mig; hun er den eneste der stresser mig; ellers er jeg ret så flegmatisk, endnu. De væsentligste ting er jo på plads, så skal resten jo nok gå alligevel.

Men hun ringer og hun taler i lang tid: "Hvorfor ønsker I jer ikke en designer- skraldespand???" Altså; jeg ønsker mig på ingen måde nogen skraldespand til mit bryllup; har sådan set også en ret funktionel i forvejen.

"Hvor lang er en lang kjole; altså en gallakjole, hvor mange cm. fra gulvet; hvorfor skal en lang kjole være lang???" Stop så! Det er hendes egen søn der har ønsket at det skulle være sådan; hvorfor spørger hun ikke ham!!?? Og så er det altså af os blevet bestemt sådan, og det skal hun jo egentlig ikke blande sig i. Det skal lige tilføjes, at jeg normalt holder utrolig meget af min svigermor, men der er altså lige lidt grænser....

Det var desuden vigtigt for mig, at det var en person jeg holder af, der binder brudebuketten og kæresten min der skulle være medbestemmende. Derfor valgte jeg at spørge hende (min egen mor er lige så lidt kreativ i den retning som jeg) om hun ville binde den; hun er rigtig god til sådan noget og det ville være meget personligt. Hun bliver glad og beæret og går straks igang med at undersøge sagen. Hun fandt så ud af, at "ægte" blomsterbindere åbenbart sprøjter buketten, så den kan holde i evigheder og at det åbenbart skulle være ret kompliceret. Derfor bestemmer hun sig alligevel for at bestille buketten hos en blomsterhandler... Jeg ønsker mig kun en buket der er fin, når jeg vralter op ad gulvet; senere smider jeg den alligevel i hovedet på en af tøserne, så jeg har ingen intention om at den skal holde for evigt. Desuden er det jo netop lige så lidt personligt, som jeg ikke ville have!! Øv altså. Hun vil sikkert gøre det så godt, men jeg havde jo altså meldt ud, hvorfor jeg godt ville have hende til at binde den. IIIIIHHHH!

Jeg synes bare lige pludselig, at jeg har en hængende i telefonen ret så ofte, som stiller mærkelige spørgsmål og som pludselig føler hun skal overtage en hel masse, som hun slet ikke skal... DER ER STYR PÅ DET!! GØR SÅ SOM JEG SIGER!!

Og så har feststedet pludselig lige gjort det hele en tand dyrere, fordi de lige glemte noget i regenstykket... Fattig, fattig, fattig, men lykkelig!

Det kan godt være der lige kom en lille hårbolle med der...??!

Men sådan kan jeg egentlig blive ved... Savner pludselig også et lille bryllup i skoven med en præst og 2 vidner og en rejse til et eller andet voldsomt eksotisk sted. Men jeg tror nu alligevel det nok skal blive godt :bearhug:

Vh Banditte

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:bearhug:

Hej alle sammen sender jer lige et :bearhug::bearhug::blush::blink::)

Jeg har kun nogle af familie medlemmerne at klage over hvilket også kan være nok!!! :)

Min farmor er meget syg hun er så også 90 år min mands morfar er også meget syg og har nok ikke så langt igen :bunny_4: Men vi holder humøret højt og tænker at de er jo gamle og har jo levet deres liv :)

Men vores ringe er blevet færdige dag min mand er oppe og hente dem iaften ved smykke designeren. Kjolen er tilrettet, mangler bare at skal have lagt prøve make uppen, men der er nok noget der skal gå galt... :bunny_4:

Det kan ikke passe andet.....

:biggrin:

0

Del dette indlæg

Ha ha; det her er en af de mest befriende tråde i lang tid!! Troede jeg var den eneste der både glædede sig og alligevel var ved at kaste (hårboller) op af visse omstændigheder!!

Vores ringe bestilte vi i februar og fik af vide, at det var i god tid, vi ville få dem nogle uger før afrejsedato (lørdag d. 20.5 mod Skagen fra KBH; giftes d. 27.5). Indgraveringen på ringene; intet problem og hvis der var, så kunne de sagtens nå at fikse det med håndindgraveringer. For en uge siden var vi så inde forbi, for lige at høre hvor de ringe mon blev af... De var i gang med at lave dem. Desværre kunne min ring først blive indgraveret efter brylluppet, hvorfor jeg skal aflevere den igen:-( Dernæst sagde hun, at de nok blev færdige i næste uge... (Det er nu). Det håber jeg da, svarede jeg, for det er jo der vi tager afsted! Så så hun så fåret ud og fik travlt med at komme med lamme undskyldninger, og sagde at selvfølgelig ville vi få dem i rigtig tid... Hmmm; nu er der 3 dage tilbage og de har IKKE ringet og sagt vi kan hente dem! Det er rimelig surt!

men hvis alt går galt og de nægter at sende ringene med ekspresbud, så må vielsen foretages med ringe lavet af staniol; det var med sådan en ring at jeg blev friet til, så mon ikke jeg ville blive lykkelig alligevel... Men jeg synes måske nok de må give afslag i prisen i så fald... Eller hvad???!

Så er min svigermor ved at tage livet lidt af mig; hun er den eneste der stresser mig; ellers er jeg ret så flegmatisk, endnu. De væsentligste ting er jo på plads, så skal resten jo nok gå alligevel.

Men hun ringer og hun taler i lang tid: "Hvorfor ønsker I jer ikke en designer- skraldespand???" Altså; jeg ønsker mig på ingen måde nogen skraldespand til mit bryllup; har sådan set også en ret funktionel i forvejen.

"Hvor lang er en lang kjole; altså en gallakjole, hvor mange cm. fra gulvet; hvorfor skal en lang kjole være lang???" Stop så! Det er hendes egen søn der har ønsket at det skulle være sådan; hvorfor spørger hun ikke ham!!?? Og så er det altså af os blevet bestemt sådan, og det skal hun jo egentlig ikke blande sig i. Det skal lige tilføjes, at jeg normalt holder utrolig meget af min svigermor, men der er altså lige lidt grænser....

Det var desuden vigtigt for mig, at det var en person jeg holder af, der binder brudebuketten og kæresten min der skulle være medbestemmende. Derfor valgte jeg at spørge hende (min egen mor er lige så lidt kreativ i den retning som jeg) om hun ville binde den; hun er rigtig god til sådan noget og det ville være meget personligt. Hun bliver glad og beæret og går straks igang med at undersøge sagen. Hun fandt så ud af, at "ægte" blomsterbindere åbenbart sprøjter buketten, så den kan holde i evigheder og at det åbenbart skulle være ret kompliceret. Derfor bestemmer hun sig alligevel for at bestille buketten hos en blomsterhandler... Jeg ønsker mig kun en buket der er fin, når jeg vralter op ad gulvet; senere smider jeg den alligevel i hovedet på en af tøserne, så jeg har ingen intention om at den skal holde for evigt. Desuden er det jo netop lige så lidt personligt, som jeg ikke ville have!! Øv altså. Hun vil sikkert gøre det så godt, men jeg havde jo altså meldt ud, hvorfor jeg godt ville have hende til at binde den. IIIIIHHHH!

Jeg synes bare lige pludselig, at jeg har en hængende i telefonen ret så ofte, som stiller mærkelige spørgsmål og som pludselig føler hun skal overtage en hel masse, som hun slet ikke skal... DER ER STYR PÅ DET!! GØR SÅ SOM JEG SIGER!!

Og så har feststedet pludselig lige gjort det hele en tand dyrere, fordi de lige glemte noget i regenstykket... Fattig, fattig, fattig, men lykkelig!

Det kan godt være der lige kom en lille hårbolle med der...??!

Men sådan kan jeg egentlig blive ved... Savner pludselig også et lille bryllup i skoven med en præst og 2 vidner og en rejse til et eller andet voldsomt eksotisk sted. Men jeg tror nu alligevel det nok skal blive godt :iloveyou:

Vh Banditte

Okay, jeg var tosset over at vores ringe var 10 dage for sent på den, men din bliver jo ikke engang færdig. Seriøst, det skal i (y) ¤¤% :sm: %¤# :pokey: %&/&/ :banned: &¤)(/""¤%/ :shooter: (/§§&/((/ :angry: && Bare ikke finde jer i!!! jeg ville kræve nogle penge tilbage, eller helt klart gå til ekstra bladet... Eller et eller andet!!!!

Er virkelig ked på dine vegne!!!!

Hilsen Tina

0

Del dette indlæg

He he; ja de ringe der, altså!! Men jeg vil sige, at de stresser mig mindre end den der svigermor. Men klart; de bliver nødt til at yde en eller anden kompensation, hvis de ikke er færdige... Det skulle bare mangle! Men i det mindste kan vi så grine os igennem ring- påsætningen hvis de er af staniol :iloveyou:

Men jeg må sige, at jeg er glad for at det ikke går mig så meget på, at det ødelægger mit bryllupshumør. Er lidt bekymret for en uge i svigerforældrenes skød inden; tænk hvis jeg ender med at eksplodere over hende svigermor??!! Og min tilkommendes brors kæreste havde jeg lige glemt i farten... Hun kommer også allerede torsdag næste uge og hun har altså også præsteret en grimmert. Vi har aldrig oplevet det nære venskab eller fællesskab sammen, fordi vi er rædsomt forskellige. Men jeg tænkte alligevel, at det ville være en fin håndsrækning, at invitere hende med til min polter. Derfor sagde jeg det til min veninde, der skulle være hovedarrangør. Hun dukker så ikke op til polteren og efterfølgende fortæller min veninde mig følgende: Hun havde ringet til min kærestes brors kæreste, som havde sagt ja til at komme og fik af vide at hun skulle melde tilbage til hende hvis der blev nogle problemer eller spørgsmål; det var før påske. Da min veninde så sætter sig sammen med nogle af de andre der er involveret i planlægningen ca. 1 måned efter, bla. min kærestes lillesøster, for at tælle sammen hvem der kommer, så siger lillesøsteren, at "hun kommer ikke." Min veninde bliver lidt forvirret og beder hende om at checke hende igen. Tilbagemeldingen var at det gjorde hun altså ikke. Dagen efter min polter holdt hun stor middag, så jeg tror næppe det var eksamenslæsningen der trak.

Men.... Fint nok at hun ikke vil med, men så må hun da for pokker melde fra i starten og ikke først lige inden det skal holdes... Og så uden at melde ordentlig afbud. Min veninde var lidt rystet over hendes opførsel. Men hun har vel bare lagt stilen for, hvordan vi skal være sammen. Synd at det på en eller anden måde kommer til at gå ud over hendes kæreste og min kæreste, fordi det fra nu af bare bliver lidt mærkeligt. Men jeg har altid set hende være ekstremt egoistisk og uden skyggen af empati, så egentlig kommer det ikke helt bag på mig.

Men hold da op hvor gider jeg da ikke spilde energi på, at forholde mig til hende så mange dage i træk... For det er ikke mig der laver umodne scener, men man ved jo aldrig når først stressen virkelig sætter ind :bask:

Ja; det var lige lidt flere hårboller her... Og held og lykke til jer andre; skal nok opdatere jer i forhold til om jeg bliver gift med staniolringe på eller ej...

Vh Banditte

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer