Guest Lakridspigen

Sladder!

35 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Ja, så er det heller ikke værre.

Synes det er helt fint når hun har den top på, som hun har. Og jeg er da også helt sikker på at bruden fik den opmærksomhed, som bruden skal have, til det bryllup. Det er trods alt hende det handler om

- er ret sikker på at når kronprinsessen er inviteret til brylluppet, så er hun ikke helt ukendt for de andre til brylluppet, så derfor tror jeg at deres opmærksomhed har været på brudeparret. (men jeg ved selvfølgelig ikke hvem det var der blev gift, og hvilket forhold de har til kronprinsparret)

Men uanset hvad så var Mary flot, og bruden over-skøn.

:butterfly: Brosid, der forresten ikke håber at der er nogen, der kommer i en helt hvid kjole til sit bryllup - selvom hun nok skal blive godt gift alligevel ;)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg synes faktisk, at hun skulle have valgt noget andet.. hun er så overdådig smuk i alle farver.. hvorfor så vælge en hvid, meget brudeagtig nederdel? Ja og så er toppen SORT og hvid - det gør det da ikke bedre.. jeg hører så til den del af befolkningen, der ikke synes at sort hører sig til bryllupper - så jeg synes helt klart, at kronprinsessen burde have klædt sig anderledes..

0

Del dette indlæg

Hmmm.... Ja hun kommer i hvert fald ikke med til mit bryllup, med den indstilling til påklædning http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/haha.gif

Tja jeg vil nok lige tilslutte mig det med at det er dårlig stil, men hvis hun spurgte pænt, måtte hun nu alligevel gerne komme med til mit bryllup... :biggrin:

Knus fra en kæmperoyalist - hvis ikke før så især efter at Mary er kommet til...

Karina

0

Del dette indlæg

SLAP DOG LIGE LIDT AF...

ja undskyld mig, men hvor er det lige jeres fokus er, når I på jeres bryllupsdag ville kunne hidse jer op over, at der er gæster, der kommer i hvidt????? Det er slet ikke det det handler om! Flyt lige fokus tilbage på, at det handler om at I skal sige ja til jeres fantastiske mænd! På vores bryllupsdag ænsede jeg faktisk ikke, hvad gæsterne havde på, men det gjorde dybt indtryk på mig, at de fleste var rørt til tårer i kirken over vores lykke og de mange indslag til festen! Husk det! Og frarøv ikke den hvide farve sin frihed!

Godt gåer Mary... lidt provokation af etikette-stræbere går ikke så meget! :biggrin:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Je er godt nok enig i, at der burde være en der havde fortalt om takt og tone også selvom man er kongelig........

Hun har nok ti tusinde andre kjoler, hun kunne have taget på........... :loveflag:

Redigeret af ullac
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer