martha

sløret!

11 indlæg i dette emne

Kære brude

nu har jeg i et stykke tid fulgt med herinde og fået meget inspiration - uden selv at være så aktiv! Og jeg synes, at I er så gode til at give tips - så nu er det min tur til at spørge: Om I ikke vil være søde at vise billeder af jeres slør eller hvad I nu ellers finder på at have i håret på den store dag - på mange reklamebilleder ses sløret ikke særlig tydeligt og jeg savner inspiration! Så kort eller langt - vis jeg spændende valg frem!!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Mit slør var 2,7m. langt med små swarowski krystaller på de nederste 1,7 m. (så man kunne se kjolens detaljer på ryggen). Det ER svært at gengive slør på billeder, men her er et par stykker - fra tilretningen:

post-17877-1148199407.jpg

og fra selve dagen:

post-17877-1148199434.jpg

Redigeret af Caroline72
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:shooter:

du må gerne se mit slør - det er rimelig kort - og lidt pep: det er lidt flyvsk.

post-17901-1148204727.jpg

håret ved jeg ikke endnu hvordan skal se ud.......hmmm...ideer søges :-)

:shooter:

Aj, hvor ser det fedt ud!! Ved ikke helt, hvilket ord jeg skal bruge for at det ikke lyder træls, for jeg mener det MEGET positivt: kækt, frisk, selvstændigt ...

:angry:

Knus fra eastvillage

0

Del dette indlæg

Velkommen til :shooter:

jeg var selv længe om at skrive indlæg og lave en planlægningstråd, så du er ikke ene om bare at "lue" i starten :shooter:

Jeg skal ikke selv have slør på, da jeg ikke mener det lige er mig og den frisør der skal sætte det, kan ikke hitte ud af det med slør. Min kjole er ikke med slæb, men nu kommer jeg godt nok i tvivl når jeg ser en anden her i tråden :angry:

Men så render jeg ind i at frisøren måske ikke kan sætte det og skal så finde en anden frisør :bask: :bask:

0

Del dette indlæg

Velkommen til :bearhug:

jeg var selv længe om at skrive indlæg og lave en planlægningstråd, så du er ikke ene om bare at "lue" i starten :)

Jeg skal ikke selv have slør på, da jeg ikke mener det lige er mig og den frisør der skal sætte det, kan ikke hitte ud af det med slør. Min kjole er ikke med slæb, men nu kommer jeg godt nok i tvivl når jeg ser en anden her i tråden HUUG

Men så render jeg ind i at frisøren måske ikke kan sætte det og skal så finde en anden frisør :bask: :bask:

Tak for alle jeres svar - det gør jo ikke problemet mindre at jeg synes at de allesammen er fine ... Det bliver jo endnu sværere at vælge - det skal nok bare prøves ligesom kjolen ...
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer