Forlovet

Klassisk vielsesring i ekstra bredde.

8 indlæg i dette emne

Jeg søger en klassisk enkel vielsesring i 14 k guld - men i lidt ekstra bredde end det man ser i normalt. Gerne 7, 8 eller måske endda 9 mm bred (de bredeste man normalt ser er 6 mm i bredden). Er der nogen der kender et sted? Allerhelst et billigt et ;-)

På forhånd tak!

Med venlig hilsen

Louise

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:cheerleader3:

prøv at kigge på http://www.braemer.dk/ der er ihvert fald en bred, enkelt ring.

Du kan også gå ind på http://www.lovedsign.dk/ hvor du kan designe din egen ring, her kan du lave en enkelt ring op til 7,2 mm.

Godt råd

Da vi var inde og købe ringe fik af vide at guldpriserne var begyndt at stige - ret meget, så det var godt vi købte nu. I løbet af 14 dage ville vores ringe stige fra 7000 til i nærheden af 10000. Hvis det gælder landet over - kan det godt være man skal begynde at se på ringe ...nu:-)

:cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Jeg ved ikke hvor du bor, så måske er det helt hen i skoven at guide dig til Egtved-egnen. Der ligger Guldsmedegården og Finn laver ringe helt efter egne ønsker... og så synes jeg slet ikke han er dyr.

Vi fik vores vielsesringe lavet af ham og gav 4300,- ialt. Vi ønskede helt ens ringe samt at genbruge forlovelsesringen (sølvdelen) og den ring der kom ud af det var næsten flottere end vi havde forestillet os :carrot: .

Vi elsker vores ringe: post-10810-1148279149.jpg

-Lisbeth

0

Del dette indlæg

Hey!

Vi har også været inde og bare SE på ringe nu her, og ét sted fik vi også at vide at priserne stiger nu her! Så tror ikke bare det er lokalt, guldet kommer jo også gerne det samme sted fra!

Men tak fordi du skriver det kari, min kæreste og jeg, troede det drejede sig om et par hundrede kroner, men kan da godt se at vi skal ud og købe nu, istedet for at vente!

Mht. at finde bredde ringe, så har alle de steder vi har været henne og kigge, haft en bredt udvalg, også af bredde ringe!

Nu ved jeg jo ikke hvor du bor, men er det på Århus egnen, kan jeg stærkt anbefale Diamanten i clemens stræde.

Skal det være billigt, så prøv at kigge på: www.chanti.dk

Held og Lykke

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Lige "et stykke med godt råd": Prøv en papirstrimmel eller lign. i den ønskede bredde omkring din finger før I får noget købt/lavet.

Personligt troede jeg også jeg skulle ha' en meget bred ring - men da jeg så prøvede én "forsvandt" hele hånden på mig!

Desuden kan man ikke komme af med sved og fugt under en stor bred ring - i værste fald kan det lige gi' en gang svamp :cheerleader3:

Held og lykke med jagten på ringen!!

;)

Birgit

0

Del dette indlæg

Vi fik vores lavet hos Weihe i Haderslev, og kunne selv bestemme udseendet og bredde. De kostede 3000,- og er lavet i sølv. Min er 6 mm bred.

post-14410-1148332722.jpg

Redigeret af Trombonen
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer