Lolu

HJLÆP

6 indlæg i dette emne

Jeg er ved at tænke i bordkort - øv ved ikke hvad jeg skal finde på... Vi sætter en lille gaveæske til hver gæst - den skal være bordkort . men hvad skal vi skrive navnet på??? Kæresten foreslog de der små post-dimser (kan ikke huske hvad de hedder) men dem brugte vi til barnedåben og jeg synes de har en forkert farve i forhold til æske og bånd. Vi kom på at lave navnet i ståltråd (se mit billed), det skulle så bare være i "guld" men det havde vi ikke lige på lager - nogen der ved hvad det koster???

MEN MEN MEN - ser det for børnehave-hjemmelavet-agtigt ud??? :bearhug:

post-5840-1148456533.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa

Jeg var en tur i Imerco i dag og stod og kiggede lidt på de hundetegn de har... :bearhug:

Men der er jo i alle mulige farver og former vi køre i den røde farve så jeg kunne måske godt finde på at købe de røde hjerter de har også få graveret navn i dem...

Måske det var en idé, ved ikke lige hvad de koster

0

Del dette indlæg

Nej - det ser bestemt ikke børnehave-agtigt ud! Jeg syntes, at det ser super godt ud!! Og det vil bare være endnu smukkere i "guld" - hvad det koster? Ja, det er jo et godt spørgsmål - det kommer nok meget an på hvor kraftigt og stift tråden skal være... Men prøv at undersøge det i diverse hobbyforretninger, supermarkedet og store blomsterhandlere/gartnerier (f.eks. Plantorama).

Jeg tror da også de fleste vil syntes, at det er sjovt at gemme...

Go for it! :bearhug::)HUUG:biggrin::biggrin:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer