frisk77

Hairextensions.....

7 indlæg i dette emne

Har i dag endelig fået mine extensions på igen... De er ikke blevet klippet helt til endnu, da frisøren hellere ville gøre det næste lørdag hvor jeg jo skal have det sat :bearhug:

Før og efter billeder:

post-18779-1148478040.jpg

post-18779-1148478058.jpg

post-18779-1148478092.jpg

Redigeret af frisk77
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Ej hvor ser det :blush: godt ud.....

Jeg overvejde også at få det i... (har dog langt iforevejen) men ville gerne have længere, men filtre det ikke nemt ???

Knus

:)

Hejsa...

jeg syntes egentlig ikke at det filtre helt vildt, men mit er jo oxo ægte hår og meget nemt at rede da det er tapet på i baner... Kan stort set rede det normalt..

Min veninde som har en noget billigere udgave reder sit ofte...

:bunny_4: Lone

0

Del dette indlæg

Hej

Det ser super flot ud. Jeg overvejer selv at få det i til vores brylup, men vil gerne have det krøllet og sat op i en slags "hestehale", kan det lade sig gøre med den slags du har i, og hvad koster det?

vh. Anne

Det kan sagtens lade sig gøre at sætte det op, smider lige et billede ind fra sidst på aftenen i lørdags (vores polter).. Metoden mine er sat på med hedder "tape on and off" og det er klart den dyreste og bedste metode har jeg hørt.. Jeg gav første gang 4000 incl. børste, shampoo og kur. Det er 2x90 cm.. Det skal siges at jeg så heller ikke går ved byens billigste frisør.. Men jeg ved, at de ved, hvad de har med at gøre.... Og det er vigtigt for mig..

:) Lone

post-18779-1148929186.jpg

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer