Jettehj

Jette & Thomas

17 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Nå hvor kom jeg fra.

Jo frieriet :bearhug:

Thomas kom hjem fra arbejde og sagde han havde to overraskelser til mig, men han ville først fortælle de når clara og lærke var kommet i seng, men han kunne åbenbart ikke vente, så da jeg gav Lærke flaske og clara lå og råbte i sengen, sagde han.

Nu har vi været sammen så længe så jeg syntes vi skal giftes vil du det??

Sagde da selvfølgelig ja lige med det samme :cheerleader3:

Godt så så var det på plads, vi fandt en dato allerede samme aften som så er den 9. september 2006

Knus Jette

0

Del dette indlæg

Lidt om hvem vi er.

Nu har jeg fundet frem til bryllupsklar :cheerleader3: så vil da lige fortælle lidt om os.

Vi mødes til en handelsskole fest i 2001 og har været sammen siden, vi har fået to børn sammen Clara på 3 år og Lærke på næsten 1 år. Og ja nu skal vi sørme giftes den 9. september.

Jeg arbejder som hjemmehjælper i aftenvagt, Thomas arbejder ved Gacha slik automater

Vores tøser gør i den samme børnehave :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Ja nu er forberedelserne jo i fuld gang. Men kun 61 dage til den store dag mangler vi mange ting endnu syntes jeg.

Gommens tøj det kommer jeg ikke til at vide noget om før vi ses i kirken

Blomster- brudebuket

kirkehæfter

menu seddel ??

Gaveposer

Finde toastmaster

finde forlover færdig

bryllupsrejse

Lave gæstebogen færdig

Ja ved ikke hvordan jeg vi skal nå det, men er sikker på om 61 dage er alt som det skal være -HAHA-

Knus Jette

Redigeret af Jettehj
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu der kun 18 dage til den store dag :bearhug: Men hvem er blevet syg?? det er jeg :blink: Jeg har noget med mine nyrer de ved ikke hvad det er men meget tyder på nyresten.

Så jeg er igang med en ordenlig omgang pencilin kur.

Nå men forberedelerne går rigtig godt, aller de inviteret har svaret og vi bliver 34, super skønt.

Vi magler faktisk kun at lave kirkehæfter, og menu kort, men nu er jeg sygemeldt en uge mere så det kan jeg bruge tiden på mens pigerne er i børnehave.

Kjolen er endelig hjemme, den hænger hos mine forældre og venter.

Har fået bestilt tid til frisøren skal være der kl 12.00 om lørdagen, så jeg ikke skal gå rundt i for mange timer med mit lange slør.

I næste uge skal vi ud til Thomas moster hun står for bryllupskagen så vi skal ud og bage lidt forskellige smagsprøver og vælge den endelige kage

Det var lidt herfra

:blush: Jette

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer