Guest TinaA1

Opbevaring af kjolen

7 indlæg i dette emne

Hejsa

Hvordan har i opbevaret jeres kjole inde brylluppet. Jeg regner med at få den med hjem i dag. Så det er 3½ uge til.

Jeg ahr købt den ved Panayotis. Får man den kun i den plastpose den hænger i, eller får man en dragtpose også. Eller skal jeg selv købe en sådan. Og hvad koster den evt??

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:cheerleader3:

Ved ikke hvordan de gør der men jeg fik en stor hvid plastpose udover.... Specielt til dette... Og nu hænger den hjemme hos min mor åbnet i bunden så ikke en bliver krøllet..... Det er den nu i forvejen, men krøllet hvor den ikke skal være det......

Og så hænger den i en krog i loftet... de bliver pakket ud af posen dagen før hvor jeg alligevel skal sove hos hende så den bliver luftet....

:bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Arj det er altså morsomt, at læse et indlæg hvor ordet Panayotis er nævnt, og vupti så hænger hr. Michael Panayotis herinde... :bearhug:

Nå men det bliver spændende at læse om du får dragtpose eller ej!

Jeg har forresten læst, at kjolen helst ikke skal være i dragtpose eller noget, men helst hænge frit, så den får de rigtige folder.

:cheerleader3: Lisen

0

Del dette indlæg

Hej igen

Jubii fik den med hjem. Den var færdig og passede.

Der er en klar plastpose over, og så hænger den i en dragt/kjole pose, eller hvad de nu hedder. Den skulle bare gerne hænge sådan at slæbet kan komme ud og hænge frit.

Hvilket så gør at vi må sætte en krog i loftet. hihi

Og den må gerne hænge i begge dele indtil brylluppet. For den hænger jo også herhjemme, og manden må jo ikke se den.

Bagefter skulle man så helst tage plastposen af, så den kunne "ånde".

Og hun sagde det bedste for kjolen på længere sigt var at ligge den i en kjole æske.

Nå men billeder kan i se i en anden tråd. :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer