19 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Så fortsætter fortællingen -HAHA-

Vi var ude i Kolding storcenter for at handle ind, da vi går fordi en smukkeforretning.. Michael bremser op og går hen og kigger... Jeg følger efter, for det har han gjort så tit, så tænkte ikke over at der var en grund...

Han står og kigger på ringe og spørger mig om hvilke jeg kan lide... Gider ikke rigtig vælge så siger bare et eller andet fordi jeg er træt og gerne vil hjem... Han smiler sødt til mig og spørger om han skal falde på knæ her eller om han skal vente til at kommer hjem.... Fatter det slet ikke og troede faktisk at det var en dårlig joke, så jeg sagde at han skulle vente til vi kom hjem.... :sm:

Vi kommer hjem og har helt glemt hvad der lige skete ude i centret.. Vi får pakket ud og begynder at lave mad, da Michael tager fat i mig vender mig om, vor han så går ned på knæ :blush: Han fortæller så hvor meget han elsker mig og spørger så om jeg vil giftes med ham.... Jeg bliver helt paf men får stammet et JA ud.... :cheerleader3::bearhug:

Dagen efter går vi ned i en smykkeforretning og finder ringe i guld med en lille sten i min. Det er så meningen at dette også skal være vores vielsesringe.

Vi sat datoen på vores forlovelse til den 11/11-05.

:bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej igen

Så er kirken valgt og bestilt.

Det bliver den 7 April 2007 (som vi gerne ville have) kl 15.00 i Jegerup, Vojens.

Det blev denne kirke fordi vi lige har købt hus i Jegerup og så var det oplagt at vi skulle vies i denne kirke.. Det er rigtig flot og meget gammel... Fra 1120, tror jeg nok det var at præstens kone fortalt..ss

:bearhug: Jannie

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:biggrin: Hej alle

Nu må jeg heller få opdateret lidt herfra, selvom der ikke er sket det vildt, vi har nemlig haft travlt med at få lavet hus, men nu er dette heldigvis overstået så nu kan vi koncentrere os fuldstændigt om brylluppet... :denmarkflag::balloons::balloon:

Vi har bestilt nogle prøvekort hjem fra Calligraphen, så nu skal vi bare beslutte os om hvilken det skal være....

I lørdags var jeg i Cinderella sammen med min veninde Trine, hvor jeg prøvet mange kjoler, men utroligt nok så ved man bare når KJOLEN er fundet... Troede ikke rigtig på når folk sagde at man bare vidste hvilken det skulle være når man fik den på... Men det må jeg nok indrømme at det er fuldstændig rigtigt... Så nu er den valgt... Total dejligt at dette nu kan blive krydset af huskeseddelen...

Dette var lige hvad der var sket herfra... skal nok lige vedlægge et billede af kjolen, hvis jeg kan finde den et sted på nettet... :boohoo:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa,

Skulle lige til at byde dig velkommen, men jeg kan jo se, at din tråd faktisk er startet længe inden min :balloons: Men nu ser det ud som om, at der sker noget - så jeg kan vel godt sige velkommen alligevel :balloon: Og Tillykke...

Glæder mig til at høre meget mere - og så må jeg jo lige tilføje, at der er alt for få billeder i din tråd... F.eks. mangler der i høj grad et kjolebillede :biggrin:

- Louise

:denmarkflag:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa,

Har lige opdaget din tråd, men også et velkommen fra mig.

Uha ville gerne læse mere om Jeres bryllup, håber på lidt billeder så ;-)

Vi skal også giftes den 7 april, og også i en gammel lille landsbykirke.

Knuzzer Micha

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer