Guest Doob

Cosmobella-kjolen-min :)

31 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Tror det er første gang her i dette forum at jeg bruger udtrykket

WOW

men jeg synes du ser helt fantastisk ud og jeg er tilhænger af at man ikke skal ligne alle andre brude. Synes virkelig den er speciel og klæder dig, som var du født til at bære lige den kjole. :thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim:

Din kommende mand må da lave en "Frederik". :loveflag:

Kolbøtter

Birgitte

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sørme ja, så fandt jeg den...:cheerleader3:post-13117-1149080341.jpg

Skønt der er over 1 år til vi skal giftes er kjolen allerede på plads... VILDT!!

Jeg så den for over 1 år siden og var bare solgt på stedet.. men men men, den var bare ikke til at opdrive.. var udgået alle steder.. fandt ud af at det er en Cosmobella nr 7061 fra 2004 kollektionen...

Men så satte jeg den på trendsales.dk og fik en masse positiv respons og det lykkedes mig på den måde at komme i kontakt med Bente's Brudedesign i Taastrup (www.bentes-brudedesign.dk) og og og hun kontaktede fabrikken der producerer Cosmobella kjoler og kjolen kunne bestilles endnu... men ingen ved hvor længe.. så nu må jeg satse..

For den bestilles kun hjem mod bestilling og forudbetaling, dvs jeg kan IKKE prøve den inden :hug: Det har taget et par dage at blive enig med mig selv for kjolen koster 6.499,00 kr. og det er mange penge, når man ikke engang har/kan prøve den inden... men jeg ved jeg vil ærge mig gul og blå, hvis jeg ikke får den kjole!! så den 8 juli drager jeg til Taastrup for at få taget mål :hug:

Det var lige lidt om kjolen min...

hej hej, Dorte

JA jeg ved godt, at det ikke lige er dét man skal se efter på dette billede... men hold da op et flot hår hun har... - lige sådan jeg gerne vil have mit... også på dagen, hvor det gerne skal være så løst som muligt.... suk!

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer