mariaholm

Sangen jeg sang til min mand

29 indlæg i dette emne

Hej piger,

synes lige I skulle have lov at høre den sang jeg skrev og sang til min mand på vores bryllupsdag. Det var det mest magiske øjeblik, ville gøre ALT for at opleve det igen :loveshower:

Sangen kan høres HER

Det er den der hedder "sang" - klik på den

Sådan så det ud :bearhug:

post-14912-1149088579.jpg

Redigeret af mariaholm
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor synger du dog smukt. Ak ja... bare man havde halv så smuk stemme som dig. Men jeg er desværre tonedøv.

Har du selv skrevet sangen og melodien eller er det fra en kendt person?

Hvordan tog han det og gæsterne? Man må håbe at damerne havde vandfast mascare. For jeg sad og fik tårer i øjnene mens jeg hørte dig. Tør slet ikke tænke, hvordan jeg vil havde tudet, hvis jeg havde selv oplevde dig.

:bearhug: fra Krebsen

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor synger du dog smukt. Ak ja... bare man havde halv så smuk stemme som dig. Men jeg er desværre tonedøv.

Har du selv skrevet sangen og melodien eller er det fra en kendt person?

Hvordan tog han det og gæsterne? Man må håbe at damerne havde vandfast mascare. For jeg sad og fik tårer i øjnene mens jeg hørte dig. Tør slet ikke tænke, hvordan jeg vil havde tudet, hvis jeg havde selv oplevde dig.

:bearhug: fra Krebsen

Tak :blushsmiley:

Jeg har selv skrevet både tekst og musik.

Min mand blev meget rørt, og det gjorde gæsterne også, som sagt var det virkelig et helt ubeskriveligt øjeblik :(

0

Del dette indlæg

:bearhug:

Hold da op.. hvilket talent.... Jeg er så rørt lige nu.. jeg ville ønske jeg kunne synge for min mand.. jeg kan godt synge men jeg har ikke n***** til det desværre.... og så er jeg vildt sentimental så jeg vil græde oveni.. og så er det bare ikke pænt og romantisk længere men en pine da ingen vil kunne forstå hvad jeg siger.....

Men jeg ville ønske jeg kunne.... vi har et par numre sammen som jeg ville kunne bruge i stedet for en tale... men det bliver nok ved talen..... der kan jeg i det mindste holde pause når jeg begynder at vræle...

Igen.... :( Det er rigtig flot det du har gjort der...

' :(

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sidder og lytter til den pt. og får jo helt ståpels på armene! Hvor synger du bare smukt! Du har virkelig kontrol over din stemme, og hvor er det bare smukt!

Teksten er bare så godt formuleret, man kan mærke den er skrevet direkte fra hjertet!

En kæmpe stående klapsalve fra en sanger til en anden, der bare ville ønske at hun selv kunne skrive sange og ikke blot synge dem!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor syger du da bare smukt!!! kommer du ikke og synger en sang til min mand fra mig :)

Ville ønske jeg turde men har ikke lige sangstemmen.... men vores sang med shania twain er så smuk og minder meget om os den hedder you are still the one.... men jeg byder ham så op til dans istedet for :thanks:

http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/bearhug.gif :blink::super:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

ØV! :bearhug: Jeg kan ikke få sange til at spille! Er der et 'hemmeligt' trick?

:balloons: Gitte

Du skal bare dobbeltklikke på den der hedder "sang" inde i linket. Og så skal du selvfølgelig have et afspillerprogram, media player eller noget ( men det er jo som regel standard på en comp.) :bearhug:

0

Del dette indlæg

synes lige I skulle have lov at høre den sang jeg skrev og sang til min mand på vores bryllupsdag. Det var det mest magiske øjeblik, ville gøre ALT for at opleve det igen :loveshower:

Sangen kan høres HER

Det er den der hedder "sang" - klik på den

WOW

... skøn tekst, melodi og flot, flot, flot stemme...

-Lisbeth

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Smukt - smukt - smukt

Hørte også lige "The rose" - min totalt yndlingssang - den er virkelig smuk! Og du synger den til UG og stående ovation!!!!

Maria - du synger som en engel, virkelig fantastisk!!!

:)

Redigeret af Tikkitavi
0

Del dette indlæg

hej med dig. godt jeg kiggede forbi dit indslag

det er en super smuk sang,, du synger .. jeg er ved at planlægge min gave til min mand og kunne godt tænke mig at synge ham en sang.. hvis jeg kan.. tror bare at nervøsiteten kommer til mig :) men håber jeg for det planlagt og gennemført.. har du nogle ideer til hvordan jeg griber det an hilsen lilli

lilli-lasse@nielsen.mail.dk

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer