Guest marlene

søges: fotograf i København

6 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Jeg kan varmt anbefale Rune Backs, som tog vores billeder. Du kan se et af vores billeder under 'billeder af brudepar' og 'Mims billede'. Jeg synes han er utroligt god til at skabe en rar og afslappet atmosfære, samtidig med at han med det samme kan se hvad der 'holder'.

Hans tlf nummer er 21 72 29 96. Ring evt til ham og få en uforpligtende snak.

Mvh Mim

0

Del dette indlæg

Hej Marlene!! Jeg har en veninde der tager super billeder både i studio og i natur omgivlser...Kig ind på hendes hjemmeside www.hannesfoto.dk og tjek hendes billeder ud... :) Hun skal både fotografere og filme os til vores bryllup :specool:

Prisen aftaler du med hende... Hun er kanon og har taget de fedest billeder af vores unger!!!!

Tjek siden ud :) Knuzz Juma

0

Del dette indlæg

Hej Malene...

vi brugte en freelancer, som hedder Henrik Hildebrandt. Han var kanon flink, i fik taget nogle perfekte billeder til en billig penge (2800 for 100 billeder) også gik det hurtigt. havde allerede billederne after 3 dage.

hans hjemmeside er : www.henrik-hildebrandt.dk.

knus Christina

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Marlene.

Vi har reserveret fotograf Bettina Pihl til at tage vores billeder næste år.

Hun bor på Fyn, men fotograferer gerne i hele landet - dog tager hun lidt ekstra for brobiletten.

Hun er utrolig sød at tale med, og - til trods for brobilletten - er hun billigere, end mange af de på "djævleøen" beboende fotografer.

Prøv: www.pihlfoto.dk

Mvh.

Crea

0

Del dette indlæg

Hej Marlene.

Vi har reserveret fotograf Bettina Pihl til at tage vores billeder næste år.

Hun bor på Fyn, men fotograferer gerne i hele landet - dog tager hun lidt ekstra for brobiletten.

Nå Crea, så det er dig der er "synderen".... Betina fra Pihl Foto har nemlig meddelt hun allerede er booket til vores bryllup d. 14. august!.... boxing

Held og lykke, Linse :hjerte:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer