Guest Katharina Stendys

Vielsesringe!

31 indlæg i dette emne

Vi har selv lavet vores på Guldsmedegården i Egtved...

Super oplevelse :bearhug:

14 kt guld med en silkemat lignende overflade...

I min ring er der så 7 brilliater isat som stjernedrys...

post-11386-1149101349.jpg

Thi hvor sjovt, vores er stort set magen til. Vi får den lavet af en venindes far :)
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så fik vi bestilt vores vielsesringe! Vi endte med et sæt meget klassiske ringe, i 8kt Guld lettere afrundede og med en lille brilliant i min!

Vi havde ikke behov for det helt store bling bling (selvom det nu kunne være fedt) så vi blev endelig enige om dem her!

De er meget smalle og er bare smukke (synes jeg) Prisen var fantastisk (godt vi købte nu)

Vi skal betale intet mindre en:

1780,-

Det er for begge ringe, en meget bette brilliant, og indgravering!

Kristian ville ikke noget særligt mht. indgravering, han mente det var mere specielt at få mit navn indgraveret end "Jeg elsker dig eller lignende" for som han sagde:

" Jeg elsker dig kan være en ring fra enhver, men står der Katharina er den fra dig! J"

Ja ja... Han skal jo også have noget at skulle have sagt! Han mente heller ikke at mit kælenavn fra ham, skulle stå der i, for tænk nu hvis han fandt på et nyt!

Pt. Hedder jeg mussepige, som nu vist nok skifter til mussekone, og engang bliver til mussemor!

Ja ja - vi har alle vores særheder!

Har lagt et billede af et sæt ringe der ligner meget godt, brillianten er bare meget større!

post-19375-1149271277.jpg

0

Del dette indlæg

:bearhug: Kan godt forstå din mand har betænkligheder mht dit kælenavn nu, for som du skriver så bliver det måske ændret til kone og senere (hvad jeg håber for jer) til mor ;)

I vores ringe kommer der til at stå "Kæft du er... 22.7.2006" Fordi det er en sætning vi jævnt tit bruger i en kærlig tone til hinanden :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Her er min ring og Sørens er i det samme guld, men oval, så den passer ned over knoen.

Guldet er blandet i et forhold som guldsmeden kalder rosaguld.

Vi gav 8200,- for dem, men safiren er også en, vi selv har haft med, som Søren har gravet ud i Australien, beregnet til en vielsesring en dag :)

Hilsen Cecilia

post-16998-1149368455.jpg

post-16998-1149368472.jpg

post-16998-1149368483.jpg

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer