Lambada Bamse

Maveonde - gode fif søges !!!

12 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Tak søde.. Det er heldigvis blevet meget bedre siden igår - og i morgen skal ( = VIL ) jeg på job, så det har bare at være ovre :whistle:

Er så lidt i tvivl om dette der søde er til mig :blushsmiley:

Men nu skal du huske på, at du jo er hamrende træt pt fordi du ikke har noget mad i maven, og det hjælper ikke meget at slæbe sig afsted på jobbet blot fordi du skal (VIL) på jobbet.... Hellere en dag mere og så blive 100% rask, end skulle ligge hele weekenden med en ny omgang.

Pas på dig selv...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa...

Hvis du stadig bøvler med maven kan jeg anbefale Imodium tabletter. De stopper maven og kan købes i håndkøb på apoteket.

Håber du får det bedre hurtig..

Jeg vil ikke anbefale Imodium tabletter, med mindre du skal noget vigtigt. Imodium er ikke en behandling, men stopper blot symptomerne og bør derfor bruges kortvarigt ved akut opstået diarré, eksempelvis under rejse eller før vigtige møder.

Imodium virker ved at hæmme tarmenes bevægelser, hvilket altså holder den bakterie inde i maven som din krop prøver at udskille. Desuden kan der være en del bivirkninger, såsom mundtørhed, kvalme, mavesmerter og forstoppelse.

:)

0

Del dette indlæg

Hejsa...

Hvis du stadig bøvler med maven kan jeg anbefale Imodium tabletter. De stopper maven og kan købes i håndkøb på apoteket.

Jeg vil ikke anbefale Imodium tabletter, med mindre du skal noget vigtigt. Imodium er ikke en behandling, men stopper blot symptomerne og bør derfor bruges kortvarigt ved akut opstået diarré, eksempelvis under rejse eller før vigtige møder.

Imodium virker ved at hæmme tarmenes bevægelser, hvilket altså holder den bakterie inde i maven som din krop prøver at udskille. Desuden kan der være en del bivirkninger, såsom mundtørhed, kvalme, mavesmerter og forstoppelse.

:)

Hi hi - ok... Man bliver så klog af dette forum - tror skisme at jeg hænger ved lidt endnu ( selvom jeg er gift frue ;) )

0

Del dette indlæg

Hejsa...

:bearhug:

Jeg nåede bare ikke at svare på det med Imodium, men er glad for at en anden gjorde det.

Håber at FRU Lambadabamse har fået det bedre?!?

:) God pinse.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer