Guest christina 26

Vores vidunderlige dag...

8 indlæg i dette emne

Så kom tiden til at jeg har fået taget mig sammen til at skrive om vores vidunderlige dag. d. 25/10-03...

Min mand og jeg havde besluttet at vi ville sove sammen natten før, fordi va har vores lille søn på 5 mdr, og det var ikke kun én af os som skulle "hænge" på ham. Til gengæld havde jeg sagt, at når jeg kom hjem fra kosmetologen, så skulle han være væk, hvilket han var. Jeg havde fået min veninde til at passe knægten mens jeg var væk og min søster kom inden vi skulle i kirke for hun skule bære ham.

Da jeg kom hjem fra kosmetologen kom min svigermor - hun skulle sætte mit hår og det blev bare helt perfekt!!!

Jeg blev hentet derhjemme i en kæmpe limo og det var bare vildt at køre i - alle kiggede helt vildt.

Selve vielsen var også perfekt, den præst vi havde, havde simpelthen så meget humør, at vi sad og grinte hele tiden. Var næsten ikke nervøs, kun lige da jeg gik en i kirken!!

Efter vi var blevet mand og kone :) skulle der tages billedr. Det blev der gjoert ved kirken. Da vi var færdige med det var vi 1 time foran programmet, så limoføren kørte os en tur rundt i København -VILDT!

Da vi kom til selskabslokalerne fik vi en velkomsdrink inden vi gik en til maden. Vi ahvde bestilt en buffet, fordi vi gad ikke det højtidelige med tjenere osv, så der var høflig selvbetjening. Vi havde så hyret to piger til at tage ud af bordet osv -dem kunne vi ikke havde undværet. Maden var bare alle tiders, så det avr en kæmpe succes.

Vi havde frabedt os taler, da ingen af os er specielt gode til at være i centrum. det respekterede folk heldigvis. Der var dog nogle enkelte sange, men det var også fint nok.

Vi var færdige med at spise kl. 22. Derefter pakkede vi gaver op, spiste bryllupskage og dansede bryllupsvals - hvilket faktisk gik udemærket taget i betragtning at vi ikke havde øvet os, og ikke er de store dansere. Det avr faktisk første gang jeg dansede i sjæler med min mand. Philip- vores søn var bareeksemplarisk hele dagen. Han lå stille og roligt og legede på at tæppe, blev taget op af forskellige mennesker i tide og utide og han brokkede sig ikke. da kl. brlv 21 lagde jeg ham til at sove - brokkede sig heller ikke. og blev til sidst taget med hjem af farmor og farfar...

Hele dagen sluttede så med at vi tog på hotel, hvortil vi blev kørt af min mands lillesøster og hendes kæreste. De havde pyntet vores bil med dåser og skilte og det hele. Så det var bare en perfekt slutning på en perfekt dag...

Dejlig afslappet dag hvor alle så ud til at hygge sig gevaldigt... PERFEKT :tu:

knus Christina

post-13-1069144567.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej Christina!

TILLYKKE med jeres dejlige dag, må være så rart når det hele flasker sig som man ønsker  :)

Et lille spm - hvor er din kønne kjole købt?? Den ku godt være noget for min veninde :-)

Mvh Lucca  :hjerte:

Hej Lucca...

Det ender altid med en Lilly... :)

og tusinde tak for de søde ord alle sammen... :wub:

knus Christina

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer