Guest ninna

Film inspiration......

16 indlæg i dette emne

:mellow: :mellow: Vi skal ha videoaften på lørdag sammen med et sæt venner, de medbringer en film eller to, og det skal vi så osse gøre... Er der nogen der for nylig har set en rigtig rigtig god film som kan anbefales ? Det må bare ikke være kærlighedsfilm for så falder vores mænner i søøøøøvnn sleep Det må heller ikke være splatter gyser :yuck: for det kan vi piger ikke rigtig klare...

Kom med et bud ? :tu:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

'Catch Me If You Can' er god underholdning. 'Punch Drunk Love' er god, men MEGET mærkelig (jeg var liiige ved at stå af - og jeg kan ellers godt lide mærkelige film). 'Confessions of a Dangerous Mind' er lidt tam, men okay.

Hvad med 'Gangs of New York' (har ikke selv set den, men den er på ønskelisten)? Vær opmærksom på at den er meget lang. sleep

Og så er der jo en masse danske film for tiden: 'De grønne slagtere', 'Lykkevej', 'It's All About Love', 'Wilbur begår selvmord', etc.

Den bedste film jeg har set for nylig er **Barbarenes Invasion** -NØJ den var stærk. Men den er ikke kommet på dvd/video endnu.

NÅJA, Mulholland Drive!!!! Dén vil jeg anbefale!! Den er lidt udfordrende for hjernerne, men den er virkelig god og man har noget at tale om bagefter...

Håber I får en hyggelig aften. :tu:

Mim

0

Del dette indlæg

Hejsa Ninna

det er faktisk ikke så nemt at skulle tænke tilbage på alle de film jeg har set og så komme med nogle gode bud. For kors hvor har man da også set meget gylle.

Men jeg kan da godt lige komme i tanker om et par stykker

Matrix - de er ret fede selvom jeg ikke er sikker på, at jeg forstår hele handlingen :)

K-pax er ret hyggelig - ikke nogen action film

The ususal suspect - meget god og overraskende film

Den sjette sans - lidt uhyggelig men rigtig god

OG RINGENES HERRE - DE ER FOR GODE GLÆDER MIG HELT VILDT TIL 3'EREN :specool:

0

Del dette indlæg

Hej Ninna,

For ikke så længe siden så jeg : Phone-Booth, er ikke sikker på at det er stavet heeeelt korrekt :wub: Den var rigtig god og meget spændende !

Og hvis I er til det lidt barnlige, men alligevel ikke.... ICE-AGE, jeg så den sammen med min datter på 9 år, kanonsjov tegnefilm ! :specool:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

'Catch Me If You Can' er god underholdning.

Ja, den er go'!

Ellers ville jeg have sagt "Pirates of the Caribbean", for den var altså i top, men den er jo ikke udkommet endnu :) (skal helt bestemt have den købt, når den udkommer!)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Go Morn !

Sidder her i tusmørket.... med en kop kaffe og en masse stearinlys tændt ... Det er en af de bedste tider på dagen for mig, der er stille og stadig lidt mørkt udenfor, hyggeligt..

Jo vores videoaften gik rigtig godt, vi startede om eftermiddagen ( vi havde jo 4 film !! ) med at se catch me if you can, med Tom Hanks.... Kanonfilm ! lidt lang men spændende. Så så vi den der Ice-Age, vores venner har 2 børn på 5 og 7 så der skulle osse være lidt for dem. Den var simpelthen så sjov ! Jeg er overhovedet ikke til tegnefilm ellers, men den havde bare så mange sjove bemærkninger og så var stemmerne jo lagt på af en masse gode danske skuespillere..Der er blandt andet en lille myg der hele filmen igennem kæmper en hård kamp mod sulten... arj ! helt ærligt SE DEN!

Så spiste vi og da ungerne var lagt i seng så vi Liar Liar (igen :) ) med Jim carrey, filmen er næsten cult for os, Manden er jo fantastisk ! Kæmpegriner !!

Sidste film på programmet blev panic-room med Jodie Foster. DET var en film efter min smag, utrolig spændende hele vejen igennem ! :)

Så det var en rigtig god aften, klokken var mange inden vi drog hjemad, for mit vedkommende nærmest i sukkerchock af vingummi og cola.......Postet billede

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer